Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    og en fantastisk fankultur! BIF er bare second to none i DK ift. fankultur.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Der skulle være solgt ca 1800.
      400 mindre end i Aalborg som vel er sammenlignlig.

      Men de køber også profiler og kommer i Top 6. Så det er vel forventligt
      Hvilke profiler har AaB købt? AaB kom måske i top 6 sidste sæson, men de er da mindst lige så kedelige at kigge på som os..

      Comment


        #33
        Jeg kan ikke finde noget i forhold til JJT's skade nogen steder. Noget nyt om hvor længe han er ude?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvilke profiler har AaB købt? AaB kom måske i top 6 sidste sæson, men de er da mindst lige så kedelige at kigge på som os..
          Kusk og Okore?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg kan ikke finde noget i forhold til JJT's skade nogen steder. Noget nyt om hvor længe han er ude?
            Han skulle vidst scannes igår. Kommer nok svar idag

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kusk og Okore?
              Ok, jeg troede du mente i dette transfervindue, for der har de da været det vel nok mest stille hold i Superligaen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Ok, jeg troede du mente i dette transfervindue, for der har de da været det vel nok mest stille hold i Superligaen.
                Ja de har de. Nej det være mere sidste sæson sammen med Top 6. Det smitter af

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  KEP appelerer til sammenhold(video).

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kep-vi-har-brug-for-jer/

                  Salg af sæsonkort er vidst ikke gået så godt
                  Det er en underlig blanding OB sender ud kommunikativt: overoptimisme og panik i skøn forening :-)

                  Comment


                    #39
                    Kan man stadigvæk komme ind på Stiften for en 50'er hvis man er iført Striwet uniform?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                      Kan man stadigvæk komme ind på Stiften for en 50'er hvis man er iført Striwet uniform?
                      Nej

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                        Kan man stadigvæk komme ind på Stiften for en 50'er hvis man er iført Striwet uniform?
                        Nix, det er ændret til elefantunderbukser.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Har kun set et sammendrag fra Sønderjyskes første kamp, men deres nye angriber Lieder, så giftig ud. Tror det bør være et fokuspunkt af de lidt større.

                          Er godt nok spændt på hvordan startopstillingen ser ud.
                          Last edited by Polle; 19-07-2018, 11:38.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Har kun set et sammendrag fra Sønderjyskes første kamp, men deres nye angriber Lieder, så giftig ud. Tror det bør et fokuspunkt af de lidt større.

                            Er godt nok spændt på hvordan startopstillingen ser ud.
                            Jeg så en stor del af kampen og ja ... han ser bestemt god ud.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Kløve er klar

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-be...t-spille-imod/

                              Comment


                                #45
                                Virker ikke til at være noget ondt blod der ;)
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/optakt...-vs-drachmann/

                                Comment

                                Working...
                                X