Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    En side af mig er vildt bedrøvet over at der ikke er mere positiv hype omkring den første hjemmekamp med så mange nye ting at forholde sig til, som skulle være den nye start, men som har fået endnu et slag i bugen efter kampen i Hjørring.

    En anden side er fortsat vred over, hvis skyld og ansvar det er, og forbander dem for ikke at kunne skabe begejstring omkring OB, om de så fik formlen foræret på et sølvfad.

    En tredje side vil helt vildt gerne glæde sig til denne kamp, men kan ikke.

    Alle 3 sider dukker op og håber på at få noget begejstring.

    Kom så OB!

    MvH ChrisOB
    Glæder mig bare til kampen. Åt stå på RMN igen, at møde medfans og hjælpe med at skabe stemning og at se drengene på banen!
    Det er lidt mærkeligt i denne sæson. Startede med en stor optimisme som blev ramt tydeligt men ikke dræbt med Vendsyssel-kampen.
    Og sidder her med en følelse om at resultater taber en del af deres betydning for mig. På den ene side på grund af at JM har brug for tid at skabe noget i OB og jeg var vel bare alt for optimistisk til sidste søndag kl. 14.00. På den anden side fordi en succesfuld sæson ville være fedt men selv hvis resultater bliver dårlige så vil det vel vise og sørge for at man så virkelig må forændre noget i ledelsen. Det ville ja være umuligt at forklare det mere hvis det skulle mislykkes efter udvekslingen af trænerteamet. Det er lidt som om vi vinder eller taber så er det godt for noget. Det føles virkeligt mærkeligt at sidde her med denne tænker, meget mærkeligt....
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Glæder mig bare til kampen. Åt stå på RMN igen, at møde medfans og hjælpe med at skabe stemning og at se drengene på banen!
      Det er lidt mærkeligt i denne sæson. Startede med en stor optimisme som blev ramt tydeligt men ikke dræbt med Vendsyssel-kampen.
      Og sidder her med en følelse om at resultater taber en del af deres betydning for mig. På den ene side på grund af at JM har brug for tid at skabe noget i OB og jeg var vel bare alt for optimistisk til sidste søndag kl. 14.00. På den anden side fordi en succesfuld sæson ville være fedt men selv hvis resultater bliver dårlige så vil det vel vise og sørge for at man så virkelig må forændre noget i ledelsen. Det ville ja være umuligt at forklare det mere hvis det skulle mislykkes efter udvekslingen af trænerteamet. Det er lidt som om vi vinder eller taber så er det godt for noget. Det føles virkeligt mærkeligt at sidde her med denne tænker, meget mærkeligt....
      Lyder godt at du kommer

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder godt at du kommer
        😊
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Jeg håber at være der! Hvis nogen har en fribillet de ik skal bruge, tager jeg glædeligt imod. Jeg skal frem og tilbage fra Kbh, så en fribillet ville falde tørt :)

          Comment


            #20
            Hvor mange tilskuere, tror I, der kommer? :)
            Mit eget gæt er på mellem 8500-9000

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
              Hvor mange tilskuere, tror I, der kommer? :)
              Mit eget gæt er på mellem 8500-9000
              Alt alt alt for optimistisk.

              6000-6500. Max.

              Comment


                #22
                Under 4000

                Comment


                  #23
                  Jeg siger 5.179 tilskuere.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    Hvor mange tilskuere, tror I, der kommer? :)
                    Mit eget gæt er på mellem 8500-9000
                    Så mange fribilletter er der nok alligevel ikke i omløb.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ja en ny sportsdirektør og anfører ville være et godt træk for at booster salget.
                      Som nu selv Niels Abildtrup skriver lidt vagt, SKAL der to stjernesigninger til for at alt det udenoms kan blive andet end pinlig gøgl.

                      Og det skal ske FØR transfervinduet er slut. Selv når trænerteamet får sat mere skik på holdet vil vi have tabt for mange point og fans med dette hold.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                        Hvor mange tilskuere, tror I, der kommer? :)
                        Mit eget gæt er på mellem 8500-9000
                        3.873

                        Comment


                          #27
                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lepael/7237344
                          Viser at spændende bold, og en klar spillestil kan skabe begejstring.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lepael/7237344
                            Viser at spændende bold, og en klar spillestil kan skabe begejstring.
                            Ja troværdighed er en væsenlig medspiller når man vil sælge sit produkt
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              3 hurtige signings i løbet af ugen og denne opstillig søndag

                              Sten Grytebust
                              Ryan KL Ludwig
                              Eske Tver Drachmann Kløve
                              MJ AK Kadrii
                              One Down ......two to go

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                One Down ......two to go
                                Ren spåkælling

                                Comment

                                Working...
                                X