Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helt ærligt, så kan jeg ikke se problemet i 'kilden'.
    Manden er journalist, følger Horsens, skriver for lokalavisen, og ved hvad der rører sig i klubben. Jeg ved da godt, han ikke er noget stort navn, men husk lige på, at det vi laver, er et fritidsprojekt, og vi har ikke lige den varme linje til hvem som helst.
    Han ved mere om Ludwig end os, og han har delt hans syn på spilleren, som vi bad om. Vi er blevet klogere på ham, og hvis andre er det samme, er det fint. Hvis man synes, det er 'dårlige kilder' så hop da bare videre. Det er frivilligt arbejde, og vi gør vores bedste, men vi kan ikke gøre alle tilfredse.

    Comment


      Har lige læst i debatten på bold.dk at en mener at vide OB har udløst en frikøbs klausul da man hentede Ludwig.

      Nogen der har hørt om det og evt. hvad den lød på?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Gryte
        Ryan. Larsen. Ludvig. JBL
        Greve. Tverskov. JJT. Kløve
        AK. Festersen.
        Så er begge venstrebenet i CF. De gik efter 1 og ham har de fået. Men byt du KEP med Larsen. Så begynder vi at nærme os top 6-8 stykker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så er begge venstrebenet i CF. De gik efter 1 og ham har de fået. Men byt du KEP med Larsen. Så begynder vi at nærme os top 6-8 stykker
          Så må det være Tingager frem for Larsen ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Og nu sælger Horsens også Okosun til FCM. Hvad fuck har de gang i på heden?
            Det bliver hårdt for Horsens uden tvivl

            Kunne selvfølgelig åbne op for at Drachmann smutter
            Last edited by fmprOB; 12-06-2018, 22:46.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Så må det være Tingager frem for Larsen ...
              Tingager skal 100% være velkommen. Meeeen mon ikke han finder en klub i udlandet?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så er begge venstrebenet i CF. De gik efter 1 og ham har de fået. Men byt du KEP med Larsen. Så begynder vi at nærme os top 6-8 stykker
                Kasper er da højrebenet.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Kasper er da højrebenet.
                  Mener bestemt han var venstrebenet. Men er ikke sikker

                  Comment


                    Det er jeg til gengæld. Transfermarkt giver mig ret 😊
                    SLO

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Så må det være Tingager frem for Larsen ...
                      Tror altså ikke, at vi får flere midterforsvarer nu. Jeg så faktisk også hellere, at vi brugte Tverskov og Ludwig i midterforsvaret, og vi så fik en en "skraldemand" på midten, som jeg efterhånden har skrevet et par gange.

                      I øvrigt synes jeg, at Ludwig er en god signing. Han har været god i Horsens med stabile præstationer, og hvis han har den fart, som Michelsen påtalte i hans første interview om Ludwig, synes jeg, at det er godt. Det synes jeg nemlig Tverskov og KEP mangler.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Det er jeg til gengæld. Transfermarkt giver mig ret 
                        Fair nok. Jeg giver mig så :). Derfor tror jeg stadigvæk at denne signing gør at vi kan glemme ham..

                        Men Drachmann rygtet kommer da til live nu hvis FCM også henter Okosun

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Tror altså ikke, at vi får flere midterforsvarer nu. Jeg så faktisk også hellere, at vi brugte Tverskov og Ludwig i midterforsvaret, og vi så fik en en "skraldemand" på midten, som jeg efterhånden har skrevet et par gange.

                          I øvrigt synes jeg, at Ludwig er en god signing. Han har været god i Horsens med stabile præstationer, og hvis han har den fart, som Michelsen påtalte i hans første interview om Ludwig, synes jeg, at det er godt. Det synes jeg nemlig Tverskov og KEP mangler.
                          Deres fans går amok over dette salg på bold.dk forum. Det plejer at være gode tegn når samtlige fans ikke vil slippe en spiller

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fair nok. Jeg giver mig så :). Derfor tror jeg stadigvæk at denne signing gør at vi kan glemme ham..

                            Men Drachmann rygtet kommer da til live nu hvis FCM også henter Okosun
                            Hvor har du set det med Okosun? En Dreachmann og Tverskov som makker med ludvig, så vil holdet være tydeligt forstærket.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                              Hvor har du set det med Okosun? En Dreachmann og Tverskov som makker med ludvig, så vil holdet være tydeligt forstærket.
                              Det står på eb.dk

                              De køber Okosun for 3 og Skytte for 3,5. Kunne godt betyde at noget skal den anden vej

                              Comment


                                Ingen er "forpligtiget" til at være positiv hverken overfor en signing eller for den sags skyld et fanmedie eller dettes brug af kilder. Jeg vil dog personligt godt rose OBstruktion for deres gode arbejde; og undre mig lidt over Sheeds overreaktion i denne situation.

                                Ligesom jeg ikke render jublende rundt over Ludwig; jeg vil se giraffen i aktion for OB; under den nye træner - med en stil, der passer ham og holdet, før jeg vurderer om en signing er god eller ej. Det er næsten lige før, at jeg har samme holdning, om vi så hentede Messi.

                                Jeg er hverken glad eller negativ. Virkeligheden vil vise, om der er grund til det ene eller det andet.

                                Velkommen til Ludwig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X