Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Alexander Ludvig
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTruppen opdateret på ob.dk idag. Incl Ludwig,Harboe og Frøkjær..... Men ingen Yao..... Tilfælde??
https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDu er godt nok et sørgeligt menneske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlægHvis du er uenig i hans påstand om, der kunne være fundet en mere interessant kilde, så argumenter for, hvorfor ham tilskueren fra Horsens var en velvalgt kilde til information. Men at kalde manden for et sørgeligt menneske, det er hverken konstruktivt eller særlig rar læsning. Skal vi nu ikke holde en god tone allesammen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægDet tror jeg godt nok ,vi er mange der er glade for.
Han kunne sagtens være en OB ekspert hvis Tv2 Fyn kaldte en dag (som de før har gjort til nogle herinde på pm med få timers varsel)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTrusler,racisme,person hetz osv osv
Har set det der er meget værre herinde
Men ok. Hvis holdningen er at det er ok at gøre grin med dem der laver et stort stykke frivilligt arbejde for vores andres skyld, så er der sgu nok ikke så meget at sige til at forums meninger mange steder ikke tages seriøst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet udelukker også nok at KL hentes tilbage..
Denne her havde jeg godt nok ikke set komme. At man køber en forsvarsspiller i Horsens er alligevel overraskende. Men så længe det bare holder Lund på bænken er jeg glad
Ryan. Larsen. Ludvig. JBL
Greve. Tverskov. JJT. Kløve
AK. Festersen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUden at skulle forsvare Sheed i denne sag er han normalvis en glimrende poster med gode analyser og viden.
Han kunne sagtens være en OB ekspert hvis Tv2 Fyn kaldte en dag (som de før har gjort til nogle herinde på pm med få timers varsel)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg har også set meget lort herinde, men jeg tror alligevel det her tager prisen for den største tåbelighed.
Men ok. Hvis holdningen er at det er ok at gøre grin med dem der laver et stort stykke frivilligt arbejde for vores andres skyld, så er der sgu nok ikke så meget at sige til at forums meninger mange steder ikke tages seriøst.
Jeg prøver bare at male til besindighed da 1 fjer er blevet til 10 høns meget hurtigt
Comment
Comment