Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er nok et godt køb men jeg synes det er nærmest tragikomisk at JH igen kun magter spillere fra de par klubber han kender noget til.
    Vi kan ikke løfte os alene ved spillere derfra. Få ham nu fjernet.
    Havde du foretrækket han havde undladt at købe en god spiller fordi han spillede i Horsens?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nye tider?
      Hentydede til prisen, og så at sammen med Kløve har vi jo hentet 2 af de stærkeste spillere fra dem vi ligger og kæmper med. Hvilket er fedt, selvom jeg da glæder mig til vi kæmper lidt højere oppe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det er nok et godt køb men jeg synes det er nærmest tragikomisk at JH igen kun magter spillere fra de par klubber han kender noget til.
        Vi kan ikke løfte os alene ved spillere derfra. Få ham nu fjernet.
        Ludwig er ikke hentet til Horsens af JH, eller har spillet i Horsens under JH...

        Jeg tvivler meget kraftigt på, at JH har nogle særlige fordele i ACH i forhold til andre sportsdirektører i DK efterhånden. Hvis man ser på markedet for venstrebenede centerforsvarere der er billige nok til at OB kan hente dem, gode nok til at spille med omkring førsteholdet, unge nok til at de har et vist videresalgspotentiale, og passer ind i en strategi om at kigge på danske spillere først, så har jeg ret svært ved at se bedre bud end Ludwig.

        Det skal jo heller ikke være sådan, at vi automatisk skal fraregne spillere fra AaB og ACH, bare fordi JH/KN har været der tidligere. Hver spiller må skulle bedømmes på sine egne meritter, og om han a): Er et godt køb, og b): Kan forstærke os. Ludwig ligner to kryds i de kolonner.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Det er nok et godt køb men jeg synes det er nærmest tragikomisk at JH igen kun magter spillere fra de par klubber han kender noget til.
          Vi kan ikke løfte os alene ved spillere derfra. Få ham nu fjernet.
          Jeg synes det er meget værre for FCM, som nu begynder at efterligne Jesper H. ved først at hente Sanneh og nu Okosun i Horsens, men FCM er jo også håbløse til at købe ind eller hvad ??? (I/A)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det lyder godt ikke billigt. Han blev jo også købt dyrt i SdJ. Så hvis man henter ham kan man vel godt konstatere at man har fundet lidt på kistebunden i OSE til at købe for i jagten på succes
            Er den her spekulation ikke opstået, fordi en bruger med 1 indlæg skrev et eller andet?

            Det er med næsten 100% sikkerhed en and, måske endda en "guldtilob"-and.

            Jeg kan ikke se OB hente flere centrale forsvarsspillere og så vil Drachmann nok være betydeligt dyrere end Ludvig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Ludwig er ikke hentet til Horsens af JH, eller har spillet i Horsens under JH...

              Jeg tvivler meget kraftigt på, at JH har nogle særlige fordele i ACH i forhold til andre sportsdirektører i DK efterhånden. Hvis man ser på markedet for venstrebenede centerforsvarere der er billige nok til at OB kan hente dem, gode nok til at spille med omkring førsteholdet, unge nok til at de har et vist videresalgspotentiale, og passer ind i en strategi om at kigge på danske spillere først, så har jeg ret svært ved at se bedre bud end Ludwig.

              Det skal jo heller ikke være sådan, at vi automatisk skal fraregne spillere fra AaB og ACH, bare fordi JH/KN har været der tidligere. Hver spiller må skulle bedømmes på sine egne meritter, og om han a): Er et godt køb, og b): Kan forstærke os. Ludwig ligner to kryds i de kolonner.
              Syntes også det er et godt og spændende køb, en ung spiller med fin succes i de 2 tidligere klubber han kommer fra.
              Fint at vi kan få en nøgle spiller fra en klub der ligger over os i tabellen, Bo Henriksen for rigeligt med udfordringer i Horsens.

              Sjovt at det igen er fra Horsens , men som du skriver et godt fornuftigt køb med fremtids perspektiv. Godt hentet og håber vi får maks ud af ham,

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Er den her spekulation ikke opstået, fordi en bruger med 1 indlæg skrev et eller andet?

                Det er med næsten 100% sikkerhed en and, måske endda en "guldtilob"-and.

                Jeg kan ikke se OB hente flere centrale forsvarsspillere og så vil Drachmann nok være betydeligt dyrere end Ludvig.
                ??? Drachmann er central midt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  ??? Drachmann er central midt.
                  Defensiv midt, jeg var faktisk overbevist om at han var forsvarer ... anyway så vil han være dyr.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Defensiv midt, jeg var faktisk overbevist om at han var forsvarer ... anyway så vil han være dyr.
                    Som sagt ja er han midtbanespiller og var vigtig under JM i SDJ.
                    Og var det ikke for alle de FCM indkøb de har gang i ville jeg ikke tro på det kunne lade sig gøre.
                    Rømer blev købt til 300.000-400.000 så det er ikke alle derovre der handles i guldpriser.

                    Men ja. Det er bare spekulationer. Og dem er der mange af her om sommeren. Og vi hygger os med det :)

                    Comment


                      Man kan måske ikke benægte at JH har brugt sit netværk i klubben til at grave ting frem vedr. Den klausul Ludwig angiveligt har haft i sin kontrakt. Ellers er det vil bare et udtryk for at Horsens har nogen spændende spillere ovenpå en flot sæson. Det synes vi og det synes fcm. Det er noget lidt andet end en afdanket lasse kryger til en back synes jeg. Vi køber en profil i en midterklub. Det er der en okay chance for vi bliver styrket af uden der dog er garantier

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Defensiv midt, jeg var faktisk overbevist om at han var forsvarer ... anyway så vil han være dyr.
                        konkluderer du om en spiller, som du åbenbart aldrig har set spille.
                        Men ja, det er på et yderst tyndt grundlag, at han diskuteres herinde nu. Det er agurketid - og det er herligt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          konkluderer du om en spiller, som du åbenbart aldrig har set spille.
                          Men ja, det er på et yderst tyndt grundlag, at han diskuteres herinde nu. Det er agurketid - og det er herligt
                          Har jeg skrevet jeg ikke har set ham spille :)?
                          Jeg har set ham masser af gange, da jeg ser et utal af superligakampe, har åbenbart bare aldrig bidt mærke i ham.

                          Konklusionen er baseret på at han har 2,5 år tilbage af sin kontrakt, med et hold der pt. ikke behøver at sælge billigt og han har fået masser af spilletid.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Defensiv midt, jeg var faktisk overbevist om at han var forsvarer ... anyway så vil han være dyr.
                            Havde ikke forventet du kunne tage så meget fejl :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Havde ikke forventet du kunne tage så meget fejl :)
                              Jeg er da glad for at du har høje forventninger til mig, plejer jo også at være velinformeret ... men lige her tog jeg altså fejl.

                              Du skulle prøve det, at erkende når man tager fejl :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg er da glad for at du har høje forventninger til mig, plejer jo også at være velinformeret ... men lige her tog jeg altså fejl.

                                Du skulle prøve det, at erkende når man tager fejl :D.
                                Det er jo fair nok - alle kan tage fejl. Det virker bare så utroligt dumt at skulle belære folk om, at det med næsten 100% sikerhed er en and, når man ikke engang ved, hvilken position manden spiller.
                                Og selvom han ikke nødvendigvis er den mest iøjenfaldende spillere, så kan du godt nok ikke have ofret de, "masser af kampe" du har set med ham, særlig meget opmærksomhed, når du kan tro, at han er forsvarsspiller - sorry.

                                Comment

                                Working...
                                X