Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Ingen tvivl om at de har spottet det er i tidsånden og derfor gør det, men da 10 gange hellere det end cheerleadere Og klappepølser.
    Men hvis der skulle noget nyt på så synes jeg bare ikke at fortællingen om Fyns beskytter og historie er det værste. Altså kan da bedre identificere mig med det end en tiger. Selvom kostumet nok ikke ville se super godt ud.
    Det er bare lidt ufrivilligt komisk, at man gerne vil styrke OB som byens hold, og så ender med et symbol, som reelt er Øens. Det siger noget om, hvor popsmart og tåbeligt det er.

    Jeg synes bestemt også, at trøjen er pæn, intet der, dejligt at man nu har fundet ud af, at OB åbenbart skal spille i striber.....Men jeg vælger at udøve en stille protest mod Jacks forløjede og forlorne "i øjenhøjde med fans" og åbenhed og "vi lytter" osv. husk markering af scoringer, maling af spilleindgang, cherrypicket fanpanel (som man så ikke lytter til alligevel), den stregede trøje med tåbelige symboler osv osv.

    Comment


      #62
      Meget fed trøje når man lige har vænnet sig til den. Detaljerne med lindormen er flot og giver lige det sidste nøk af klasse. Albani reklamen med rød skrift er en øjebæ.

      Comment


        #63
        Synes også det er en ekstrem fed trøje. At striberne er kommet tilbage er bare ren klasse. Trøjen minder meget om den vi havde i Helvegs afskeds sæson bare med to forskellige hovedsponsorer.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Det er en fed trøje. Den fedeste trøje jeg har set og hvor er den diskussion om lindormen dog ligegyldig. Du ser den jo nærmest ikke alligevel.
          Ligegyldig for dig*

          Den er ikke ligegyldig for mig og andre. Historie skabes igennem resultater og oplevelser. Den skabes ikke ad en middelmådig, popsmart kommunikatør, der finder en gammel saga, som aldrig før har betydet noget for OB, og så klistrer den på alt i et desperat og ringe markeringsfremstød.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
            Ligegyldig for dig*

            Den er ikke ligegyldig for mig og andre. Historie skabes igennem resultater og oplevelser. Den skabes ikke ad en middelmådig, popsmart kommunikatør, der finder en gammel saga, som aldrig før har betydet noget for OB, og så klistrer den på alt i et desperat og ringe markeringsfremstød.
            Men så længe man ikke prøver noget nyt skabes historien vel ikke? Hvis vi får en pokal sejr eller andet med den her trøje, så bliver den jo noget specielt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
              Ligegyldig for dig*

              Den er ikke ligegyldig for mig og andre. Historie skabes igennem resultater og oplevelser. Den skabes ikke ad en middelmådig, popsmart kommunikatør, der finder en gammel saga, som aldrig før har betydet noget for OB, og så klistrer den på alt i et desperat og ringe markeringsfremstød.
              Jeg synes da egentlig at du illustrerer LIND-ormen på trøjen som ligegyldig når du skriver at historie skabes gennem sejre og oplevelser. Så er den vel bare en ligegyldig detalje i det historiske perspektiv. Præcis som Kent er om kort tid, og sikkert også som Jack Jørgensen er når han engang ikke er her mere.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Fed trøje

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Det er en fed trøje. Den fedeste trøje jeg har set og hvor er den diskussion om lindormen dog ligegyldig. Du ser den jo nærmest ikke alligevel.
                  "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Jamen jeg forstår slet ikke, hvor du vil hen. Jeg har på intet tidspunkt sagt andet, end at det er min holdning, men den må jeg åbenbart ikke have? du har din holdning, fint, jeg respekterer den, jeg har min, og har forklaret hvorfor, kan ikke se, hvorfor det skal være mere kompliceret end det?
                    Siger ja ikke at det er mere kompliceret. :-)
                    Forstod bare ikke din bebrejdelse til Jack Jørgensen i denne sag. Vi fik en ret interessant men også stærk forændret trøje sidste år og de fik kritik fra en del af os fans derfor fordi der manglede de pæne striber og den var ikke klassisk nok. Nu gjorde de det, en rigtig fedt, klassisk trøje. Der kan jeg ikke forstår de bebrejdelser at man ikke lytter til os kun fordi de tog ormen med og talte imod det fordi synes de har åbenbart lyttet helt godt til det vi vil - i hvert fald i denne sag. Men accepterer selvfølgelig at du har en anden holdning lige så som det er o.k. at modsige når man ser ting på en anden måde.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Kunne egentlig også godt lide stregkode-trøjen, men den her er for lækker. Den skriger Allan Hansen, Donnerup og Ziegler - og jeg satme vild med det.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Siger ja ikke at det er mere kompliceret. :-)
                        Forstod bare ikke din bebrejdelse til Jack Jørgensen i denne sag. Vi fik en ret interessant men også stærk forændret trøje sidste år og de fik kritik fra en del af os fans derfor fordi der manglede de pæne striber og den var ikke klassisk nok. Nu gjorde de det, en rigtig fedt, klassisk trøje. Der kan jeg ikke forstår de bebrejdelser at man ikke lytter til os kun fordi de tog ormen med og talte imod det fordi synes de har åbenbart lyttet helt godt til det vi vil - i hvert fald i denne sag. Men accepterer selvfølgelig at du har en anden holdning lige så som det er o.k. at modsige når man ser ting på en anden måde.
                        Som jeg skrev, retter jeg min kritik mod det symbolske i lindormen. At Jack, eller hvem der nu har besluttet det, har valgt at smide striberne på igen, er det isoleret set fint. Men jeg forbeholder mig retten til, at komme med en sønderlemmende kritik af OBs generelle håndtering af sine fans, igennem nu mange år. Jeg tror altså, med alt respekt, at man skal have kigget lidt ind i førerbunkeren i OB, for at forstå den dybe frustration og vrede, som langt de fleste udvikler, når man får berøring med den organisation.

                        Jeg kan ikke udstå Jacks smarte ordgejl, når han ikke bakker det op med handling, men tværtimod viderefører en næsten uhyggelig nedsættende og konfliktsøgende kultur mod sit kernepublikum, så bliver jeg pissed. Det er du ikke, fair nok.

                        Comment


                          #72
                          Er der noget der ved hvilken skrift der kommer på trøjen(navn & nr.) det er jo øv at købe en trøje nu med navn for så at se de bruger en anden type end i 17-18 sæsonen
                          Ingen over klubben

                          Comment


                            #73
                            2 gange i løbet af dagen har jeg set den nye trøje i bybilledet i Odense
                            Håber det er en ny trend .....

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              2 gange i løbet af dagen har jeg set den nye trøje i bybilledet i Odense
                              Håber det er en ny trend .....
                              kunne godt blive en storsælger...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                kunne godt blive en storsælger...
                                Ja, Odense Classic får en lidt ny betydning i disse dage. 🍺🔵⚪️
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X