Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Albani laver faktisk nogle fine øl, i deres Anerchist og Schiøtz serie. Jeg var nød til at nærlæse etiketten for at være sikker.
    Mente jeg nok. De har masser af variationer selv til at fylde hanerne

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det er helt o.k. at du ikke kan lide ormen på trøjen men det betyder ikke at ingen kan lide det. Jeg kunne lide det på den sidste trøje og tror at jeg er ikke den eneste. Synes den nye trøje med de "ægte" striber er rigtig fedt og bedre end den sidste og glæder mig at de tog ormen med på den.
      Din "ormkonklusion" at man gør stik det modsatte end at være i øjenhøjde med os fans kan jeg ikke følge i den hensigt og er en forkert fortolkning for mig. Det er bare et spørgsmål af personlig smag - og den er nu en gang forskelligt.
      Skriver jeg ikke også "for mig"? Så det er min holdning alene, men det har jeg vel lov til at have? Sidste trøje var efter min mening en fuldendt katastrofe i forhold til kommunikation mellem klub og fans. Trøjen var da isoleret pæn nok, men det brænder fuldstændigt sammen, når man vil i øjenhøjde med folk, og så laver en trøje med nogle religiøse/kulturelle/historiske referencer, som nærmest ingen havde hørt om, og ikke en sjæl nogensinde havde forbundet med OB, og så samtidigt fjerner striberne, der jo er det mest historiske ved trøjen.

      Nu har man så fået pæne striber tilbage, lært af sin bommert, men Jack skal jo forsvare sin hyre, så de tåbelige referencer bliver hængende. Og det er bare Jack i en nøddeskal: han signalere og bullshitter om åbenhed og indflydelse, og alt hvad han foretager sig er i stik modsat retning.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Skriver jeg ikke også "for mig"? Så det er min holdning alene, men det har jeg vel lov til at have? Sidste trøje var efter min mening en fuldendt katastrofe i forhold til kommunikation mellem klub og fans. Trøjen var da isoleret pæn nok, men det brænder fuldstændigt sammen, når man vil i øjenhøjde med folk, og så laver en trøje med nogle religiøse/kulturelle/historiske referencer, som nærmest ingen havde hørt om, og ikke en sjæl nogensinde havde forbundet med OB, og så samtidigt fjerner striberne, der jo er det mest historiske ved trøjen.

        Nu har man så fået pæne striber tilbage, lært af sin bommert, men Jack skal jo forsvare sin hyre, så de tåbelige referencer bliver hængende. Og det er bare Jack i en nøddeskal: han signalere og bullshitter om åbenhed og indflydelse, og alt hvad han foretager sig er i stik modsat retning.
        Jeg må nok sige at jeg også var forundret over "Den Fynske Lindorm, vores faste vartegn ... et nyt fast vartegn må det vel så være :D.
        Jeg kan dog ikke finde ormen og bortset fra det mystiske påfund, som vel har noget at gøre med at der skal være en eller anden tråd tilbage i tiden, så er trøjen faktisk fed!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Er der nogen på Fyn der har hørt om den lindorm?! Jeg har aldrig.

          Nu Jack åbenbart er så glad for historiske referencer og OB-nostalgi, så håber jeg godt nok vi får den rigtige udebanetrøje tilbage med sorte og gule striber. De seneste har mere lignet grantræer end fodboldtrøjer.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Er der nogen på Fyn der har hørt om den lindorm?! Jeg har aldrig.

            Nu Jack åbenbart er så glad for historiske referencer og OB-nostalgi, så håber jeg godt nok vi får den rigtige udebanetrøje tilbage med sorte og gule striber. De seneste har mere lignet grantræer end fodboldtrøjer.
            Iflg. Borgmesteren ham selv, er lindormen bl.a. repræsenteret i borgmesterkæden.

            Fed, fed trøje, i øvrigt.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Skriver jeg ikke også "for mig"? Så det er min holdning alene, men det har jeg vel lov til at have? Sidste trøje var efter min mening en fuldendt katastrofe i forhold til kommunikation mellem klub og fans. Trøjen var da isoleret pæn nok, men det brænder fuldstændigt sammen, når man vil i øjenhøjde med folk, og så laver en trøje med nogle religiøse/kulturelle/historiske referencer, som nærmest ingen havde hørt om, og ikke en sjæl nogensinde havde forbundet med OB, og så samtidigt fjerner striberne, der jo er det mest historiske ved trøjen.

              Nu har man så fået pæne striber tilbage, lært af sin bommert, men Jack skal jo forsvare sin hyre, så de tåbelige referencer bliver hængende. Og det er bare Jack i en nøddeskal: han signalere og bullshitter om åbenhed og indflydelse, og alt hvad han foretager sig er i stik modsat retning.
              Hvis "ALT hvad han foretager sig er i stik modsat retning" så er det vel også de pæne striber vi har på den nye trøje??
              Og som sagt er der ja også folk som kan lide de applikationer på trøjen. Enhver må have sin egen mening og holdning. Og vi bliver vel ikke enig om det.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hvis "ALT hvad han foretager sig er i stik modsat retning" så er det vel også de pæne striber vi har på den nye trøje??
                Og som sagt er der ja også folk som kan lide de applikationer på trøjen. Enhver må have sin egen mening og holdning. Og vi bliver vel ikke enig om det.
                Jamen jeg forstår slet ikke, hvor du vil hen. Jeg har på intet tidspunkt sagt andet, end at det er min holdning, men den må jeg åbenbart ikke have? du har din holdning, fint, jeg respekterer den, jeg har min, og har forklaret hvorfor, kan ikke se, hvorfor det skal være mere kompliceret end det?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Iflg. Borgmesteren ham selv, er lindormen bl.a. repræsenteret i borgmesterkæden.

                  Fed, fed trøje, i øvrigt.
                  og? vidste du noget om den lindorm før? hvilken forbindelse har det til OB?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    og? vidste du noget om den lindorm før? hvilken forbindelse har det til OB?
                    http://www.odenseleksikon.dk/begrebe...nske%20lindorm

                    Umiddelbart er det jo så en forbindelse til hele Fyn hvilket jeg sagtens kan se det fede i. Traditionen skal jo starte et sted og at man så i det mindste har valgt noget som faktisk har en historie bag sig er da altid noget.

                    "Den fynske Lindorm der beskytter øen"

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      http://www.odenseleksikon.dk/begrebe...nske%20lindorm

                      Umiddelbart er det jo så en forbindelse til hele Fyn hvilket jeg sagtens kan se det fede i. Traditionen skal jo starte et sted og at man så i det mindste har valgt noget som faktisk har en historie bag sig er da altid noget.

                      "Den fynske Lindorm der beskytter øen"
                      Jo jo, men det har intet med OB at gøre. Det er jo en gammel folkeskrøne som ingen kan huske alligevel. Altså, man kan da grave alt muligt op hvis man gerne vil, men du kan ikke bilde mig ind, det har nogen som helst folkelig forankring. For mig bliver det bare et popsmart påfund, et historisk link man pådutter klubben, fordi man har siddet i et marketingslokale og gejlet hinanden op med nogle teorier om, at trenden går mod at dyrke fortiden og historien indenfor marketingsstrategi og vupti, en lindorm....Uha uha hvor er det bare ægte!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jo jo, men det har intet med OB at gøre. Det er jo en gammel folkeskrøne som ingen kan huske alligevel. Altså, man kan da grave alt muligt op hvis man gerne vil, men du kan ikke bilde mig ind, det har nogen som helst folkelig forankring. For mig bliver det bare et popsmart påfund, et historisk link man pådutter klubben, fordi man har siddet i et marketingslokale og gejlet hinanden op med nogle teorier om, at trenden går mod at dyrke fortiden og historien indenfor marketingsstrategi og vupti, en lindorm....Uha uha hvor er det bare ægte!
                        Ingen tvivl om at de har spottet det er i tidsånden og derfor gør det, men da 10 gange hellere det end cheerleadere Og klappepølser.
                        Men hvis der skulle noget nyt på så synes jeg bare ikke at fortællingen om Fyns beskytter og historie er det værste. Altså kan da bedre identificere mig med det end en tiger. Selvom kostumet nok ikke ville se super godt ud.

                        Comment


                          #57
                          Enig med SU. Få dog i stedet lavet et billede af Ricardo og få det præget i trøjen. Eller Kim Brink. Eller en anden legende. Det ville være med rod i OB’s historie. Jack snakker og snakker det bedste han har lært, men det virker ikke troværdigt.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #58
                            Det er muligvis fordi jeg ikke er fra Odense eller Fyn, men jeg synes, at når OB præsenteres eller præsentere noget, så lyder det sgu tit som om det lige så godt kunne være Fyns Boldklub man sad og læste/hørte om.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Det er en fed trøje. Den fedeste trøje jeg har set og hvor er den diskussion om lindormen dog ligegyldig. Du ser den jo nærmest ikke alligevel.

                              Comment


                                #60
                                Fed trøje, uanset hvordan trøjen ville have set ud, ville der jo altid være nogen som ikke bryder dig om den. Men her er en klassisk OB trøje som jeg godt kan se definere Odense Boldklub, så jeg er på😉

                                Comment

                                Working...
                                X