Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det står her..

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/striberne-er-tilbage/

    Kan nu ikke se problemet med den skide orm. Den er mega feeee den nye trøje. Der mangler lige et Damixa logo på højre ærme og noget paaskebrød på det andet...
    Så havde det være ultra retro
    Kan ikke finde ormen og øens-hold-logo på de billeder. Ved du hvor de findes på trøjen?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Vi har lavet en lille reportage fra dagens arrangement på Albani.

      http://obstruktion.dk/striberne-og-albani-er-tilbage/

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har lavet en lille reportage fra dagens arrangement på Albani.

        http://obstruktion.dk/striberne-og-albani-er-tilbage/
        Hvor er det fedt, I laver så meget kommunikation for OB! Alt OB-indhold er det rene guf. Men det er en skam, at I har vendt telefonen forkert ved videoen og billederne. Kan I ikke spørge OB, om de vil købe et kamera til jer? Når nu Stemmer Fra Ådalen for gratis lokaler af dem, så er det da kun rimeligt, I også får noget.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
          Hvor er det fedt, I laver så meget kommunikation for OB! Alt OB-indhold er det rene guf. Men det er en skam, at I har vendt telefonen forkert ved videoen og billederne. Kan I ikke spørge OB, om de vil købe et kamera til jer? Når nu Stemmer Fra Ådalen for gratis lokaler af dem, så er det da kun rimeligt, I også får noget.
          Tak for ros!
          Lige nøjagtig det med billederne, er det vi har mest bøvl med. Først skulle vi vende telefonen om, når vi tog billeder, så da det nogenlunde var blevet en vane, begyndte vi at lave magasinet, og når vi tager billeder til det, skal vi IKKE vende telefonen om, så nogle gange går der altså kludder i det, og vi kommer først i tanke om det, når det er for sent. Det er skide irriterende, men jeg kan love, at vi gør vores bedste :-)

          Men jeg vil da sige, at der ikke vil blive sagt nej til et kamera ;-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Tak for ros!
            Lige nøjagtig det med billederne, er det vi har mest bøvl med. Først skulle vi vende telefonen om, når vi tog billeder, så da det nogenlunde var blevet en vane, begyndte vi at lave magasinet, og når vi tager billeder til det, skal vi IKKE vende telefonen om, så nogle gange går der altså kludder i det, og vi kommer først i tanke om det, når det er for sent. Det er skide irriterende, men jeg kan love, at vi gør vores bedste :-)

            Men jeg vil da sige, at der ikke vil blive sagt nej til et kamera ;-)
            Måske kunne vi lave en underskriftsindsamling herinde og så spørge OB. Alternativt kunne i måske søge sponsorer og/eller crowdfunding som Stemmer Fra Aadalen også gør. Hvis i havde et kamera, så kunne i også udkomme med videointerviews. Måske vil det endda lette jeres arbejde, og I ville kunne få det hurtige ud, da I ikke ville skulle til at skrive en hel masse.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
              Måske kunne vi lave en underskriftsindsamling herinde og så spørge OB. Alternativt kunne i måske søge sponsorer og/eller crowdfunding som Stemmer Fra Aadalen også gør. Hvis i havde et kamera, så kunne i også udkomme med videointerviews. Måske vil det endda lette jeres arbejde, og I ville kunne få det hurtige ud, da I ikke ville skulle til at skrive en hel masse.
              Fra dag 1 har vi gjort det på fuldstændig frivillig basis. Vi har ingen indtjening, og vi har ikke rigtig råd til at gå ud og betale udstyr af egen lomme. Det ville da helt klart lette en del arbejde med noget godt udstyr, og det ville måske også være mere interessant, hvis vi lavede videointerviews og lign. Vi har da også snakket om, hvordan det kunne være muligt at få nogle penge i kassen til det, men vi fandt ikke rigtig ud af det. Vi kender desværre ikke nogen, der kender nogen, der kunne se det interessante i at skyde lidt penge i projektet, og jeg synes måske heller ikke rigtig, vi ville være bekendt at spørge om støtte herinde.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                Måske kunne vi lave en underskriftsindsamling herinde og så spørge OB. Alternativt kunne i måske søge sponsorer og/eller crowdfunding som Stemmer Fra Aadalen også gør. Hvis i havde et kamera, så kunne i også udkomme med videointerviews. Måske vil det endda lette jeres arbejde, og I ville kunne få det hurtige ud, da I ikke ville skulle til at skrive en hel masse.
                Jeg stemmer bestemt også for, at der på den ene eller anden måde bliver støttet op om OBstruktion, så de kan mærke, der bliver sat pris på deres fremragende arbejde. Det kommer både klubben og os fans til gode.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                  Jeg stemmer bestemt også for, at der på den ene eller anden måde bliver støttet op om OBstruktion, så de kan mærke, der bliver sat pris på deres fremragende arbejde. Det kommer både klubben og os fans til gode.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det står her..

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/striberne-er-tilbage/

                    Kan nu ikke se problemet med den skide orm. Den er mega feeee den nye trøje. Der mangler lige et Damixa logo på højre ærme og noget paaskebrød på det andet...
                    Så havde det være ultra retro
                    For mig symboliserer ormen bare alt Jacks ordgejl og smart-ass øregas som "i øjenhøjde med vores fans" osv. når man gør stik det modsatte hele tiden.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      For mig symboliserer ormen bare alt Jacks ordgejl og smart-ass øregas som "i øjenhøjde med vores fans" osv. når man gør stik det modsatte hele tiden.
                      Det er helt o.k. at du ikke kan lide ormen på trøjen men det betyder ikke at ingen kan lide det. Jeg kunne lide det på den sidste trøje og tror at jeg er ikke den eneste. Synes den nye trøje med de "ægte" striber er rigtig fedt og bedre end den sidste og glæder mig at de tog ormen med på den.
                      Din "ormkonklusion" at man gør stik det modsatte end at være i øjenhøjde med os fans kan jeg ikke følge i den hensigt og er en forkert fortolkning for mig. Det er bare et spørgsmål af personlig smag - og den er nu en gang forskelligt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Desværre smager O´ense pilser ad helvede til - håber min lobbyisme-virksomhed gør, at der kommer mindst ÉN hane med "specialbryg" på stadion.....
                        Helt nødvendigt. Og vi er så heldige med mindst en håndfuld bedre bryggerier alene på Fyn der burde se en mulighed - hvis Albani-sponsoratet tillader det - og mon!?
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Fed trøje. Får sgu lyst til at købe den med tverskov, for han står kraftedme stærkt i de striwer. Albani i rød og nul streger. Dejligt at have lyst til at købe en trøje igen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Helt nødvendigt. Og vi er så heldige med mindst en håndfuld bedre bryggerier alene på Fyn der burde se en mulighed - hvis Albani-sponsoratet tillader det - og mon!?
                            Er Albani ikke igang med at lave special øl selv? De har da gang i noget nede på det gamle tapperi?
                            Tænker ikke de tillader andre mærker. Men bare jeg kan få en Classic :) så er jeg tilfreds

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Fed trøje. Får sgu lyst til at købe den med tverskov, for han står kraftedme stærkt i de striwer. Albani i rød og nul streger. Dejligt at have lyst til at købe en trøje igen
                              Enig. Jeg frygter bare han smutter denne sommer.. Mm JH kan overtale ham til 1 års forlængelse for at spille sig endnu mere varm på den midtbane så han er eftertragtet næste sommer. For hvis strategien skal virke er Tverskov jo netop en der ikke skal gå transferfrit

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er Albani ikke igang med at lave special øl selv? De har da gang i noget nede på det gamle tapperi?
                                Tænker ikke de tillader andre mærker. Men bare jeg kan få en Classic :) så er jeg tilfreds
                                Albani laver faktisk nogle fine øl, i deres Anerchist og Schiøtz serie. Jeg var nød til at nærlæse etiketten for at være sikker.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X