Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De lagde billeder op på Twitter igår efter jeg havde efterspurgt det tidligere på ugen

    https://twitter.com/OBstruktion1887
    Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

    Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

      Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ
      Bruger det også yderst sjældent. Samme med facebook. For gammel og gider det ikke
      Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

        Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ
        De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen
          Instahva?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB;
            Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt
            Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide
              Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
              De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

              Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
                De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

                Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..
                Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)
                  Jeg krydser også fingre

                  Comment


                    Hvad med JM som manager.. Og så kan hemme få en mindre rolle et sted i staben, eller helt væk?
                    Måske derfor vi intet har hørt angående hans kontrakts udløb om et år?
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Hvad med JM som manager.. Og så kan hemme få en mindre rolle et sted i staben, eller helt væk?
                      Måske derfor vi intet har hørt angående hans kontrakts udløb om et år?
                      Det kunne være en mulighed. Men mon ikke ledelsen lige vil se opstarten an før den beslutter sig for kontraktforlængelse eller afbrydelse.

                      Det er stadig svært for mig hvis Frø har ret i at han (og andre) ikke anede hvor de skulle løbe hen under den famøse Silkeborg-kamp. Selvfølgelig kan JM have nogle personlige årsager men det lyder ganske simpelt ikke som en, der også skal være manager, synes jeg.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Lige nu er alle muligheder bedre en MH, er ihvertfald følelsen nu.
                        Ved godt MH, kun har været ved roret i kort tid, men man kan allerede fornemme at han er sat i bås blandt de fleste fan som fejlcastet til den rolle (er selv en af dem).

                        Michelsen kunne være et godt bud som manager, da det ikke virker udadtil at MH har i gang i de helt store opgaver

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                          Lige nu er alle muligheder bedre en MH, er ihvertfald følelsen nu.
                          Ved godt MH, kun har været ved roret i kort tid, men man kan allerede fornemme at han er sat i bås blandt de fleste fan som fejlcastet til den rolle (er selv en af dem).

                          Michelsen kunne være et godt bud som manager, da det ikke virker udadtil at MH har i gang i de helt store opgaver
                          Enig. Hemmingsen har jo vasket sine hænder ved at udstikke strategien “ vi skal træne hårdere “ jeg troede ikke det kunne blive værre end Jesper Hansen. Men det har Hemmingsen på ganske kort tid bevist, at det kan det. Jeg er dybt rystet.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Men er manager ikke det Michelsen reelt allerede er/har været? Og Kent det samme før ham. De har jo åbenlyst haft et stort aftryk på mange af de spillere der er blevet hentet, og er det ikke netop problemet? Der mangler en kompetent sportschef der kan udfordre træneren på hans ønsker og som kan finde spillere der passer godt til hans system, i stedet for at vi skal presse folk som Jönsson og Jebali ind med et skohorn i roller eller en spillestil som de ikke passer ind i.

                            Jeg tror absolut ikke, at mere magt til cheftræneren er vejen frem. Det er en meget farlig vej at gå, for det betyder at vi mister hele den sportslige ledelse og den kontinuitet der er der, hver gang vi skal skifte træner, og det kommer vi jo nok også til at gøre relativt ofte i fremtiden. Samtidig har en sportschef og en cheftræner jo ofte to forskellige dagsordner. Sportschefen skal sikre udviklingen, og at der også er en konkurrencedygtig klub i de kommende sæsonen, hvilket inkluderer at sige ja til tilbud på spillere der kommer til at gøre ondt at miste på kort sigt, som f.eks. en Bashkim. Cheftrænerens job er at vinde den næste kamp og gøre hvad han kan for at det sker, og jo flere kampe han ikke vinder jo tættere kommer han på en fyring, det pres har en sportschef ikke på samme måde, så han ville måske ikke have solgt en Bashkim, selvom vi fik et super godt bud. Det er to forskellige dagsordener, og derfor bør vi også have to forskellige personer til jobsne.

                            Jeg hører også til dem der mener, at vi bør give Michelsen en forlængelse, alene af den grund, at det ville klæde os endelig at forlænge med en træner og fremstå med et projekt der ser mere langsigtet ud. Det må efterhånden også være rigtigt pinligt for Thorborg og co, at de gang på gang ikke finder den træner de selv har udpeget værdig til en forlængelse. Jeg synes dog absolut ikke, at Michelsen er uden skyld i, hvordan det gik i sidste sæson. Jeg nægter at tro på, at han ikke har haft en stor medindflydelse på, at man har hentet folk som Sander, Jebali, Lieder etc. og uanset hvad man mener om de spilleres niveau, synes jeg godt man kan være kritisk overfor, om de reelt passer ind i vores projekt, og hvad hans idé er med de spillere. Han trænger til kompetent modspil, ikke mere magt. Han skal koncentrere sig om at være en dygtig træner.

                            Comment


                              Martin Davidsen på twitter:
                              "Jakob Michelsen har fået henvendelser fra flere klubber den seneste tid. Særligt en henvendelse var interessant, men OB sagde nej. Nu udløber kontrakten om ni måneder, og hvad skal der så ske?"
                              Hvis/når vi mister JM er vi i mine øjne for alvor på den...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Martin Davidsen på twitter:
                                "Jakob Michelsen har fået henvendelser fra flere klubber den seneste tid. Særligt en henvendelse var interessant, men OB sagde nej. Nu udløber kontrakten om ni måneder, og hvad skal der så ske?"
                                Hvis/når vi mister JM er vi i mine øjne for alvor på den...
                                Man kan ikke fortænke JM i at holde øjne og ører åbne for, hvad der rører sig på markedet. Som så meget andet i nutidens OB må de få fingeren ud, og få en afklaring. Ellers træffer JM beslutningen for os. Ledelsesmæssigt står alt fandeme stille i den klub.
                                Last edited by sinus; 02-09-2020, 14:51.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X