Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Fuldstændig rigtigt. Jeg er bedøvende ligeglad med, hvor mange penge Thorborg har smidt efter OB, klubbens største problem er hans magtfuldkommenhed og hans manglende indsigt og inkompetence til at ansætte nøglemedarbejdere. Thorborg har været hovedaktionær i OB i henved 20 år, og OB har på intet tidspunkt kunne levere sportslige resultater på baggrund af en velfunderet og veleksekveret sportslig strategi. Man har kun kunne præstere nævneværdige sportslige resultater når budgettener har været pumpet uforholdsmæssigt højt op, og derudover har man kontinuerligt underpræsteret sine sportslige forudsætninger, og allerhøjest spillet til par i nogle enkelte sæsoner.

    Niels Thorborg er en fantastisk dygtig forretningsmand i det almindelige erhversliv, men han er lallende inkompetent til at drive en fodboldklub.

    At fyre Michelsen nu vil bare være endnu et eksempel i rækken, hvor aben bliver sendt et andet sted hen. Han er absolut ikke uden medansvar, men man kan simpelthen heller ikke blive ved med at ignorere, at man i OB åbenbart bliver ved med at ansætte mennesker der ikke er dygtige nok. Er det fordi, at man bare er elendige til at finde de medarbejdere, eller er der er et problem med de rammer som pågældende ledere bliver givet? Begge dele peger tilbage samme sted.
    Det er korrekt han omgiver sig med rygklappere. Tænk hvis han turde at blive udfordret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Fuldstændig rigtigt. Jeg er bedøvende ligeglad med, hvor mange penge Thorborg har smidt efter OB, klubbens største problem er hans magtfuldkommenhed og hans manglende indsigt og inkompetence til at ansætte nøglemedarbejdere. Thorborg har været hovedaktionær i OB i henved 20 år, og OB har på intet tidspunkt kunne levere sportslige resultater på baggrund af en velfunderet og veleksekveret sportslig strategi. Man har kun kunne præstere nævneværdige sportslige resultater når budgettener har været pumpet uforholdsmæssigt højt op, og derudover har man kontinuerligt underpræsteret sine sportslige forudsætninger, og allerhøjest spillet til par i nogle enkelte sæsoner.

      Niels Thorborg er en fantastisk dygtig forretningsmand i det almindelige erhversliv, men han er lallende inkompetent til at drive en fodboldklub.

      At fyre Michelsen nu vil bare være endnu et eksempel i rækken, hvor aben bliver sendt et andet sted hen. Han er absolut ikke uden medansvar, men man kan simpelthen heller ikke blive ved med at ignorere, at man i OB åbenbart bliver ved med at ansætte mennesker der ikke er dygtige nok. Er det fordi, at man bare er elendige til at finde de medarbejdere, eller er der er et problem med de rammer som pågældende ledere bliver givet? Begge dele peger tilbage samme sted.
      Og det her bliver vi nødt til at snakke noget mere om. Det er et kæmpe problem. Som skrevet andetsteds, så tager jeg gerne nedrykningen, hvis det kan få NT til at indse, at han er en klods om benet for OBs succes. Han fortjener stor tak for indsats og investeringer, for han er utvivlsomt en fan, der vil OB det bedste. Men Jan Bech viser dagligt i Brøndby, hvorfor fans ikke skal lede fodboldklubber.

      I Medianos podcast om ejerskab af fodboldklubber lister Dan Hammer en række karakteristika på 'det gode fodboldejerskab' op (den er bestemt et lyt værd). Thorborg er i den forstand en god ejer på alle parametre PÅ NÆR den der handler om, at man ikke skal blande sig i ledelsen af en fodboldklub som ejer, hvis man ikke har forstand på det. Det har NT ikke. Beviseligt. Han har for helvede haft 20 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sheed Se indlæg

        fuldstændig rigtigt. Jeg er bedøvende ligeglad med, hvor mange penge thorborg har smidt efter ob, klubbens største problem er hans magtfuldkommenhed og hans manglende indsigt og inkompetence til at ansætte nøglemedarbejdere. Thorborg har været hovedaktionær i ob i henved 20 år, og ob har på intet tidspunkt kunne levere sportslige resultater på baggrund af en velfunderet og veleksekveret sportslig strategi. Man har kun kunne præstere nævneværdige sportslige resultater når budgettener har været pumpet uforholdsmæssigt højt op, og derudover har man kontinuerligt underpræsteret sine sportslige forudsætninger, og allerhøjest spillet til par i nogle enkelte sæsoner.

        Niels thorborg er en fantastisk dygtig forretningsmand i det almindelige erhversliv, men han er lallende inkompetent til at drive en fodboldklub.

        At fyre michelsen nu vil bare være endnu et eksempel i rækken, hvor aben bliver sendt et andet sted hen. Han er absolut ikke uden medansvar, men man kan simpelthen heller ikke blive ved med at ignorere, at man i ob åbenbart bliver ved med at ansætte mennesker der ikke er dygtige nok. Er det fordi, at man bare er elendige til at finde de medarbejdere, eller er der er et problem med de rammer som pågældende ledere bliver givet? Begge dele peger tilbage samme sted.
        100 % enig
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Den filosofi synes jeg, at du skal holde fast i.

          Hvis du tjekkede op på det, vil du også kunne se, at jeg har rost Michelsen flere gange i den sidste uges tid og anser ham som værende en god træner. Jeg anser ham bare ikke som værende en Messias, som han jo også selv siger han ikke er, og jeg anser ham ikke for at være hestelængder bedre end de sidste tre trænere vi har haft. Men stadig dygtig, og dygtig nok til at være træner i OB.

          Mit problem med den her situation er hele den retorik der har været både omkring fyringen af Kent og nu ansættelsen af Jakob, hvor det for mig lyder som om, at OB stadig ikke har lært en skid. De tror stadig, at de har den rigtige grundformel, og at træneren bare er den ingrediens der mangler for at lave guld, og så bliver vi sådan set bare ved med at skifte ham ud, indtil vi rammer den rigtige.

          Hele retorikken om, at vi først skulle til at lave vores spillestil om under Kent, til at være mere direkte, og nu ansætter Jakob under samme påskud, hænger mig langt ud af halsen. Som om at det er spillestilen der er problemet... Kig på top 3 i Superligaen i år. Vi har med tre hold at gøre der alle spiller vidt forskelligt og med hovedfokus på nogle forskellige dyder. Fælles er dog at de har castet og udviklet spillere meget specifikt til det fodbold de gerne vil spille, og derfor har de succes med det. Og alle tre hold gør det de vil fuldt ud. Ikke noget med, at så skal vi også være lidt gode på bolden, og så skal vi også spille lidt direkte og så skal vi også presse lidt. Der er en klart retning i de projekter og der er fokus mod at kunne blive enormt stærke i dele af spillet, og det synes jeg også der var et stykke hen ad vejen i Kents projekt.

          Men det er klart, beder du Casper Nielsen, André Rømer osv. om at holde fast i bolden og flytte den hurtigt i små områder, og har du ingen nøglespillere der kan drive en udvikling, så får du et utilfredsstillende resultat.

          Nu får vi så Jakob som skal ind og videreføre og så alligevel ikke videreføre, den stil vi nu har arbejdet med i 3 år. Det lyder som uld i mund, og det lyder som om, at man har ansat Jakob fordi, at man var mere optaget af hans resultater end måden hans hold spiller fodbold på. Nu håber jeg bare, at man lader Jakob trække projektet i den retning han gerne vil og tror på, og jeg håber man viser velvilje til at lave den udskiftning i spillertruppen og give ham de nøglespillere han har brug for. Men jeg kender efterhånden OBs ledelse godt nok til at vide, at der nok er nogle der skal blande sig i de beslutninger og har en mening om dit og dat, så vi ender med at sætte os mellem to stole, ligesom vi plejer.

          En strategi har sjældent mere end max 3 års levetid i OB, og det er nok derfor vi aldrig lykkes med en.
          I den kedelige anledning genudsender jeg mit 22 måneder gamle indlæg fra samme tråd. Der er ikke en skid der har ændret sig, og vi er ikke blevet klogere. Fremtiden er også ekstremt nem at forudsige på den her front:

          Vi redder livet i den her sæson, og så starter vi op igen efter sommerpausen og leverer igen en undervældende omgang der sikkert fører til en 7-8-9. plads. Så får Michelsen ikke sin kontrakt forlænget, og det ender med, at vi ansætter et nyt spændende navn i sommeren 2021 og så bilder ledelsen og de fleste fans sig ind, at han er den store messias vi har ventet på, at alle de andre foregående trænere var elendige, og at det nu endelig bliver bedre.

          Så skal der ryddes op i sommervinduet, så ud med alle Michelsens folk: Jebali, Svendsen, Oliver Lund, Kløve, Lieder og Drachmann, som vi er nødt til at komme af med, fordi i OB binder vi alt for mange spillere op på træneren, og så går vi ud i sommervinduet og henter nogle spillere der har gjort det fint i SønderjyskE og Horsens og et par stykker fra nedrykkerne. Fordi at det er nogle spillere fra Superligaen, som folk kender, bilder de fleste sig ind, at det er forstærkninger, så nu er der nye spændende og positive vinde i OB, og pludselig kan vi høre fra SFÅ, Fyens og de nationale medier, at vi er et top 4-hold med en stærk trup.

          Det er Groundhog Day i OB, og i mellemtiden sidder vi nogle tilbage og spekulerer på, om det nogensinde ændrer sig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            I den kedelige anledning genudsender jeg mit 22 måneder gamle indlæg fra samme tråd. Der er ikke en skid der har ændret sig, og vi er ikke blevet klogere. Fremtiden er også ekstremt nem at forudsige på den her front:

            Vi redder livet i den her sæson, og så starter vi op igen efter sommerpausen og leverer igen en undervældende omgang der sikkert fører til en 7-8-9. plads. Så får Michelsen ikke sin kontrakt forlænget, og det ender med, at vi ansætter et nyt spændende navn i sommeren 2021 og så bilder ledelsen og de fleste fans sig ind, at han er den store messias vi har ventet på, at alle de andre foregående trænere var elendige, og at det nu endelig bliver bedre.

            Så skal der ryddes op i sommervinduet, så ud med alle Michelsens folk: Jebali, Svendsen, Oliver Lund, Kløve, Lieder og Drachmann, som vi er nødt til at komme af med, fordi i OB binder vi alt for mange spillere op på træneren, og så går vi ud i sommervinduet og henter nogle spillere der har gjort det fint i SønderjyskE og Horsens og et par stykker fra nedrykkerne. Fordi at det er nogle spillere fra Superligaen, som folk kender, bilder de fleste sig ind, at det er forstærkninger, så nu er der nye spændende og positive vinde i OB, og pludselig kan vi høre fra SFÅ, Fyens og de nationale medier, at vi er et top 4-hold med en stærk trup.

            Det er Groundhog Day i OB, og i mellemtiden sidder vi nogle tilbage og spekulerer på, om det nogensinde ændrer sig.
            Trist men desværre meget sandsynlig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              I den kedelige anledning genudsender jeg mit 22 måneder gamle indlæg fra samme tråd. Der er ikke en skid der har ændret sig, og vi er ikke blevet klogere. Fremtiden er også ekstremt nem at forudsige på den her front:

              Vi redder livet i den her sæson, og så starter vi op igen efter sommerpausen og leverer igen en undervældende omgang der sikkert fører til en 7-8-9. plads. Så får Michelsen ikke sin kontrakt forlænget, og det ender med, at vi ansætter et nyt spændende navn i sommeren 2021 og så bilder ledelsen og de fleste fans sig ind, at han er den store messias vi har ventet på, at alle de andre foregående trænere var elendige, og at det nu endelig bliver bedre.

              Så skal der ryddes op i sommervinduet, så ud med alle Michelsens folk: Jebali, Svendsen, Oliver Lund, Kløve, Lieder og Drachmann, som vi er nødt til at komme af med, fordi i OB binder vi alt for mange spillere op på træneren, og så går vi ud i sommervinduet og henter nogle spillere der har gjort det fint i SønderjyskE og Horsens og et par stykker fra nedrykkerne. Fordi at det er nogle spillere fra Superligaen, som folk kender, bilder de fleste sig ind, at det er forstærkninger, så nu er der nye spændende og positive vinde i OB, og pludselig kan vi høre fra SFÅ, Fyens og de nationale medier, at vi er et top 4-hold med en stærk trup.

              Det er Groundhog Day i OB, og i mellemtiden sidder vi nogle tilbage og spekulerer på, om det nogensinde ændrer sig.
              Det er sgu så sørgeligt..

              Kan kun gentage hvad jeg skrev tidligere :
              Vi er ikke kommet et hak videre på 7 år.

              Det startede med at undskyldningen hed at JH skulle rydde op efter sine forgængere, det kørte så videre over til at JH købte for dårlige spillere pga økonomien og undskyldningen med de medaljekrævende fans... selv nu hvor der har været pralet af hvor godt JH har gjort det økonomisk står vi i samme morads i bunden af ligaen med et frygtelig skidt sammensat hold uden en eneste med betragtelig videresalgs muligheder.
              Det der foregår nu ligner en film vi har set før der er blot ændret på navne.
              På trænerbænken er Kent afløst af JM men spillet på banen er lige så ineffektivt og publikumfjendsk. Der er også kommet nye navne på rolle listen inde på banen her er Jønnson afløst af Kløve og Helenius er afløst af Lieder.

              .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det er sgu så sørgeligt..

                Kan kun gentage hvad jeg skrev tidligere :
                Vi er ikke kommet et hak videre på 7 år.

                Det startede med at undskyldningen hed at JH skulle rydde op efter sine forgængere, det kørte så videre over til at JH købte for dårlige spillere pga økonomien og undskyldningen med de medaljekrævende fans... selv nu hvor der har været pralet af hvor godt JH har gjort det økonomisk står vi i samme morads i bunden af ligaen med et frygtelig skidt sammensat hold uden en eneste med betragtelig videresalgs muligheder.
                Det der foregår nu ligner en film vi har set før der er blot ændret på navne.
                På trænerbænken er Kent afløst af JM men spillet på banen er lige så ineffektivt og publikumfjendsk. Der er også kommet nye navne på rolle listen inde på banen her er Jønnson afløst af Kløve og Helenius er afløst af Lieder.

                .
                Jeg tænker, at det er dygtigt formidlet. NT var nærmest umulig at få i tale. Da det så skete var man blid ved ham fordi ellers kunne der måske gå laaaang tid inden han ville stille op igen.
                Hvis NT havde fyret JH, så ville NT fremstå rigtig skidt efter, at TC, og PH også var fejlskud.
                Det er måske årsagen til at JH har fået lov til at gøre klubben fattigere. Jeg køber ikke historien om at han har ryddet op. Det har kostet mere end han har sparet i renomme, placeringspenge, tv penge og salg af trøjer og salg på stadion.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Jeg tænker, at det er dygtigt formidlet. NT var nærmest umulig at få i tale. Da det så skete var man blid ved ham fordi ellers kunne der måske gå laaaang tid inden han ville stille op igen.
                  Hvis NT havde fyret JH, så ville NT fremstå rigtig skidt efter, at TC, og PH også var fejlskud.
                  Det er måske årsagen til at JH har fået lov til at gøre klubben fattigere. Jeg køber ikke historien om at han har ryddet op. Det har kostet mere end han har sparet i renomme, placeringspenge, tv penge og salg af trøjer og salg på stadion.
                  Jeg har aldrig været et sekund i tvivl om JH’s sportslige uduelighed og har ej heller set det mindste bevis på han har været en succes økonomisk. Og så ville jeg også gerne vide hvor meget mere vi har investeret i ungdommen end nødvendigt for at vi kan få de bedste godkendelser fra DBU ligesom jeg gerne så hvad forskellen er på OB og de klubber vi gerne vil konkurrere med.
                  Last edited by Magge; 09-03-2020, 12:51.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Hvem var det der skrev at Thorborg er formand i det sportslige udvalg, det har jeg faktisk aldrig bidt mærke i før, men det er altså pænt dumt!
                    Det er grum magtfuldkommenhed og bunder ikke i indsigt i området, men i det faktum at personen mener han kan gøre som han vil, da han er "direktør for det hele" ... hvilket han jo sådan set også kan, det bliver det dog ikke smartere af, sportsligt set.
                    Det er jo risikoen ved at have en enevældig ejer.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Hvem var det der skrev at Thorborg er formand i det sportslige udvalg, det har jeg faktisk aldrig bidt mærke i før, men det er altså pænt dumt!
                      Det er grum magtfuldkommenhed og bunder ikke i indsigt i området, men i det faktum at personen mener han kan gøre som han vil, da han er "direktør for det hele" ... hvilket han jo sådan set også kan, det bliver det dog ikke smartere af, sportsligt set.
                      Det er jo risikoen ved at have en enevældig ejer.
                      Det var mig der skrev det, og jeg hørte det også først fornylig i SFÅs interview med Thorborg. Jeg troede egentlig også bare, at han var en del af det.

                      Men ja, det siger alt om, hvad fodbold kan gøre ved knalddygtige forretningsmænd, for der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at Thorborg har siddet og blandt sig i, hvilken type servietringe man har indkøbt i Information, eller hvad for noget mad Kai Thor skal lave til deres forskellige arrangementer, men han mener altså sagtens, at han kan tillade sig at sætte sig for bordenden, ikke bare når det er overordnede bestyrelsesbeslutninger der skal træffes, men også deciderede sportslige beslutninger der jo kræver kompetencer og indsigt. Det gode for OB er, at det viser en ejer der tydeligvis er interesseret i klubben og lægger et stort engagement, men det negative er så, at man har en ejer der blander sig i beslutningerne, hvilket de sidste 20 år tydeligt viser, at han ikke har de store kompetencer for, og han er så magtfuld, at det kan være farligt at sige ham imod, og at det potentielt skaber en ledelseskultur af nikkedukker.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det var mig der skrev det, og jeg hørte det også først fornylig i SFÅs interview med Thorborg. Jeg troede egentlig også bare, at han var en del af det.

                        Men ja, det siger alt om, hvad fodbold kan gøre ved knalddygtige forretningsmænd, for der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at Thorborg har siddet og blandt sig i, hvilken type servietringe man har indkøbt i Information, eller hvad for noget mad Kai Thor skal lave til deres forskellige arrangementer, men han mener altså sagtens, at han kan tillade sig at sætte sig for bordenden, ikke bare når det er overordnede bestyrelsesbeslutninger der skal træffes, men også deciderede sportslige beslutninger der jo kræver kompetencer og indsigt. Det gode for OB er, at det viser en ejer der tydeligvis er interesseret i klubben og lægger et stort engagement, men det negative er så, at man har en ejer der blander sig i beslutningerne, hvilket de sidste 20 år tydeligt viser, at han ikke har de store kompetencer for, og han er så magtfuld, at det kan være farligt at sige ham imod, og at det potentielt skaber en ledelseskultur af nikkedukker.
                        Just præcis. Han hygger sig med folk han holder af, men det kunne han gøre andre steder og så få dygtige fodbold folk med i det udvalg hvis det overhovedet skal være der. I virkeligheden burde MH have et budget og selv stå til regnskab.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det var mig der skrev det, og jeg hørte det også først fornylig i SFÅs interview med Thorborg. Jeg troede egentlig også bare, at han var en del af det.

                          Men ja, det siger alt om, hvad fodbold kan gøre ved knalddygtige forretningsmænd, for der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at Thorborg har siddet og blandt sig i, hvilken type servietringe man har indkøbt i Information, eller hvad for noget mad Kai Thor skal lave til deres forskellige arrangementer, men han mener altså sagtens, at han kan tillade sig at sætte sig for bordenden, ikke bare når det er overordnede bestyrelsesbeslutninger der skal træffes, men også deciderede sportslige beslutninger der jo kræver kompetencer og indsigt. Det gode for OB er, at det viser en ejer der tydeligvis er interesseret i klubben og lægger et stort engagement, men det negative er så, at man har en ejer der blander sig i beslutningerne, hvilket de sidste 20 år tydeligt viser, at han ikke har de store kompetencer for, og han er så magtfuld, at det kan være farligt at sige ham imod, og at det potentielt skaber en ledelseskultur af nikkedukker.
                          Her mener du formentlig Inspiration og ikke Information, but still...

                          Der er jo ved at gå Per Bjerregaard i Niels Thorborgs lederskab, og mit gæt er, at hvis en journalist ville gøre os den ulejlighed at spørge ham, om han har tænkt sig at vedholde engagementet i OB, ville han svare: “Jeg er ikke typen, der løber fra borde, blot fordi skibet oplever lidt høj sø...”. Han slipper ikke grebet foreløbigt.

                          Comment


                            Jeg vil godt vædde med at når SFÅ skal interviewe Thorborg her i April igen tør de ikke stille følgende spørgsmål:

                            Har du nogensinde overvejet om din egen involvering i det sportslige er blevet et problem for OB? Og at du måske burde overlade den sportslige strategi og køb/salg til andre der er mere kyndige?

                            (Og ja det er en udfordring til Morten og Peter som læser med herinde.. Og Martin også)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg vil godt vædde med at når SFÅ skal interviewe Thorborg her i April igen tør de ikke stille følgende spørgsmål:

                              Har du nogensinde overvejet om din egen involvering i det sportslige er blevet et problem for OB? Og at du måske burde overlade den sportslige strategi og køb/salg til andre der er mere kyndige?

                              (Og ja det er en udfordring til Morten og Peter som læser med herinde.. Og Martin også)
                              Har Stemmer Fra Ådalen ikke fået penge fra OSE/OB, i så fald bliver de jo aldrig for alvor kritiske.
                              Jeg bemærkede lige forslag til en starter for jer mod AGF, i mine øjne er det den ringeste stærkeste starter i kan stille i mange år ... nok omtrent siden Lasse Kryger etc.

                              Det er jo faktisk bemærkelsesværdigt at perioden med rigmanden vel har været den suverænt mindst succesfulde i OB`s historie, hvis man skal se i 10-20 årige perioder.
                              Ja så var der en anden før det, (Micro Matic, blev han ikke kaldt CC eller noget i den stil ... gider ikke slå det op :D ) men han blandede sig vist slet ikke i samme grad.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Har Stemmer Fra Ådalen ikke fået penge fra OSE/OB, i så fald bliver de jo aldrig for alvor kritiske.
                                Jeg bemærkede lige forslag til en starter for jer mod AGF, i mine øjne er det den ringeste stærkeste starter i kan stille i mange år ... nok omtrent siden Lasse Kryger etc.

                                Det er jo faktisk bemærkelsesværdigt at perioden med rigmanden vel har været den suverænt mindst succesfulde i OB`s historie, hvis man skal se i 10-20 årige perioder.
                                Ja så var der en anden før det, (Micro Matic, blev han ikke kaldt CC eller noget i den stil ... gider ikke slå det op :D ) men han blandede sig vist slet ikke i samme grad.
                                Holdet er talt alt for meget op.
                                I min bog er der 3 spiller i truppen som har rop 6 niveau hvis man ser på et gennemsnit på en halvsæson. KL, Jabali og JT. JJT måske hvis han altså ikke havde glas ben
                                Vi har nogle i klassen 7-10, og desværre også folk i start 11 som er niveau 11-14. Der er også 1 divisions spillere, ud over vores talenter. Derfor er det ret klart at vi ligger hvor vi gør. Vi havde en spiller som var landsholds bobler klasse, men han blev erstattet med Lieder.

                                Comment

                                Working...
                                X