Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De lagde billeder op på Twitter igår efter jeg havde efterspurgt det tidligere på ugen

https://twitter.com/OBstruktion1887
    Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ
      Bruger det også yderst sjældent. Samme med facebook. For gammel og gider det ikke
      Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt

Comment

De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen
          Instahva?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB;
            Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt
            Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide

Comment

Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide
              Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
              De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
                De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..
                Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)
                  Jeg krydser også fingre

Comment

Working...
                  X