Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg vil godt vædde med at når SFÅ skal interviewe Thorborg her i April igen tør de ikke stille følgende spørgsmål:

    Har du nogensinde overvejet om din egen involvering i det sportslige er blevet et problem for OB? Og at du måske burde overlade den sportslige strategi og køb/salg til andre der er mere kyndige?

    (Og ja det er en udfordring til Morten og Peter som læser med herinde.. Og Martin også)
    En god måde at spørge ind til det på vil være først at spørge, hvilke beslutninger der træffes og diskuteres i det sportslige udvalg, som han er formand for, og så spørge om han også blander sig ligeså meget i drifts- og ledelsesbeslutninger i sine andre forretninger. Det er jo det mest interessante ved det hele, hvorfor han føler det nødvendigt at blande sig på den måde, samtidig med at han yderst sjældent vil stille sig frem og tage et medansvar for det der foregår.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      En god måde at spørge ind til det på vil være først at spørge, hvilke beslutninger der træffes og diskuteres i det sportslige udvalg, som han er formand for, og så spørge om han også blander sig ligeså meget i drifts- og ledelsesbeslutninger i sine andre forretninger. Det er jo det mest interessante ved det hele, hvorfor han føler det nødvendigt at blande sig på den måde, samtidig med at han yderst sjældent vil stille sig frem og tage et medansvar for det der foregår.
      Meget enig. Men det er jo hypotetisk. For de tør jo ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Meget enig. Men det er jo hypotetisk. For de tør jo ikke
        Nej selvfølgelig ikke. Er jo tilfreds med at han overhovedet kigger den vej.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Meget enig. Men det er jo hypotetisk. For de tør jo ikke
          :-) Jeg synes absolut I skal sende spørgsmål, der kredser om NTs rolle, ansvar og placering i klubbens forskellige funktioner til Martin på hans mail martin@obstemmer.dk. Det er Martin der er redaktør på SFÅ og ham der laver et forhåbentligt kommende interview med Niels. Han kan så vurdere om spørgsmålene skal med eller ej, som hans egne eller stillet direkte fra fans af klubben?

          Man kan jo sige, at det ikke er omgivet med den helt store åbenhed om hvordan de ting er organiseret. Det er de ikke så mange steder, men så må man også leve med kritik og undren, især når pilen peger nedad for tit.

          Jeg har ikke selv deltaget på nogen af de to snakke med NT, og jeg ved ærligt talt ikke, om jeg havde spurgt anderledes ind end Morten og Martins runder med ham? Jeg har nydt, at han er kommet i tale, og om man skal gå ham hårdere på klingen, eller ej er naturligvis frit at diskutere.

          I forhold til økonomisk støtte til SFÅ, som en skrev tidligere. Det var jeg med til at søge om. Det er sket én gang og kun én gang, og det var reelt før Martin landede og tog redaktørrollen. Jeg søgte fanpanelet (reelt Carlsbergs penge på det tidspunkt) om 5.000 kr. til køb af mikrofoner og en mixer. Det blev givet af et enigt fanpanel med repræsentanter fra alle leder af miljøet. Udstyret har desuden udtjent sin værnepligt og er nu forældet.
          OB har ikke støttet SFÅ økonomisk dengang eller siden. Der er udelukkende tale om et godt samarbejde med adgang til spillere, trænere og ledere efter behov - som andre medier også har.

          Og jeg glemte lige at underskrive - jj-baumspieler er Peter Brix :-)
          Last edited by jj-baumspieler; 11-03-2020, 14:12.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            I den kedelige anledning genudsender jeg mit 22 måneder gamle indlæg fra samme tråd. Der er ikke en skid der har ændret sig, og vi er ikke blevet klogere. Fremtiden er også ekstremt nem at forudsige på den her front:

            Vi redder livet i den her sæson, og så starter vi op igen efter sommerpausen og leverer igen en undervældende omgang der sikkert fører til en 7-8-9. plads. Så får Michelsen ikke sin kontrakt forlænget, og det ender med, at vi ansætter et nyt spændende navn i sommeren 2021 og så bilder ledelsen og de fleste fans sig ind, at han er den store messias vi har ventet på, at alle de andre foregående trænere var elendige, og at det nu endelig bliver bedre.

            Så skal der ryddes op i sommervinduet, så ud med alle Michelsens folk: Jebali, Svendsen, Oliver Lund, Kløve, Lieder og Drachmann, som vi er nødt til at komme af med, fordi i OB binder vi alt for mange spillere op på træneren, og så går vi ud i sommervinduet og henter nogle spillere der har gjort det fint i SønderjyskE og Horsens og et par stykker fra nedrykkerne. Fordi at det er nogle spillere fra Superligaen, som folk kender, bilder de fleste sig ind, at det er forstærkninger, så nu er der nye spændende og positive vinde i OB, og pludselig kan vi høre fra SFÅ, Fyens og de nationale medier, at vi er et top 4-hold med en stærk trup.

            Det er Groundhog Day i OB, og i mellemtiden sidder vi nogle tilbage og spekulerer på, om det nogensinde ændrer sig.
            Og dette indlæg kan du så passende hive frem om 1 år, når du, desværre, får ret. Igen.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg

              :-) Jeg synes absolut I skal sende spørgsmål, der kredser om NTs rolle, ansvar og placering i klubbens forskellige funktioner til Martin på hans mail martin@obstemmer.dk. Det er Martin der er redaktør på SFÅ og ham der laver et forhåbentligt kommende interview med Niels. Han kan så vurdere om spørgsmålene skal med eller ej, som hans egne eller stillet direkte fra fans af klubben?

              Man kan jo sige, at det ikke er omgivet med den helt store åbenhed om hvordan de ting er organiseret. Det er de ikke så mange steder, men så må man også leve med kritik og undren, især når pilen peger nedad for tit.

              Jeg har ikke selv deltaget på nogen af de to snakke med NT, og jeg ved ærligt talt ikke, om jeg havde spurgt anderledes ind end Morten og Martins runder med ham? Jeg har nydt, at han er kommet i tale, og om man skal gå ham hårdere på klingen, eller ej er naturligvis frit at diskutere.

              I forhold til økonomisk støtte til SFÅ, som en skrev tidligere. Det var jeg med til at søge om. Det er sket én gang og kun én gang, og det var reelt før Martin landede og tog redaktørrollen. Jeg søgte fanpanelet (reelt Carlsbergs penge på det tidspunkt) om 5.000 kr. til køb af mikrofoner og en mixer. Det blev givet af et enigt fanpanel med repræsentanter fra alle leder af miljøet. Udstyret har desuden udtjent sin værnepligt og er nu forældet.
              OB har ikke støttet SFÅ økonomisk dengang eller siden. Der er udelukkende tale om et godt samarbejde med adgang til spillere, trænere og ledere efter behov - som andre medier også har.

              Og jeg glemte lige at underskrive - jj-baumspieler er Peter Brix :-)
              Hej Peter

              Tak for din mail og for opklaringen af enkelte punkter. Glæder mig desuden allerede til at høre dit Rant i næste uge efter vi har tabt til AGF

              Angående NT kan jeg ikke se problemer i at stille NT dette spørgsmål(og for den sags skyld mange andre jeg kom med dagen i et indlæg efter jeres podcast med ham). Jeg føler at han gerne svarer på hvad der bliver spurgt om. På intet tidspunkt er han blevet gået rigtigt på klingen IMO. Kan ihverfald ikke se problemer i indholdet af de spørgsmål jeg og nok mange andre har. Han kan bare sige “ingen kommentarer” eller “Fake News” hvis han ikke vil svare..

              Men hvis de interessante og måske lidt nærgående spørgsmål ikke bliver stillet, bringer han det selfølgelig ikke op selv.

              Jeg sender en mail til Martin

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hej Peter

                Tak for din mail og for opklaringen af enkelte punkter. Glæder mig desuden allerede til at høre dit Rant i næste uge efter vi har tabt til AGF

                Angående NT kan jeg ikke se problemer i at stille NT dette spørgsmål(og for den sags skyld mange andre jeg kom med dagen i et indlæg efter jeres podcast med ham). Jeg føler at han gerne svarer på hvad der bliver spurgt om. På intet tidspunkt er han blevet gået rigtigt på klingen IMO. Kan ihverfald ikke se problemer i indholdet af de spørgsmål jeg og nok mange andre har. Han kan bare sige “ingen kommentarer” eller “Fake News” hvis han ikke vil svare..

                Men hvis de interessante og måske lidt nærgående spørgsmål ikke bliver stillet, bringer han det selfølgelig ikke op selv.

                Jeg sender en mail til Martin

                Hehe - ja nu må vi se om de aflyser det hele, så man intet får at rante omkring - gisp :-)

                Send en masse spørgsmål ind, så tænker jeg Martin sorterer og styrer det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg


                  Hehe - ja nu må vi se om de aflyser det hele, så man intet får at rante omkring - gisp :-)

                  Send en masse spørgsmål ind, så tænker jeg Martin sorterer og styrer det.
                  Det burde aflyses

                  Har allerede sendt 5 spørgsmål igår :)

                  Comment


                    Fra OBs Twitter profil:

                    Dejlig nyhed: Jakob Michelsen er blevet far til en dreng Hele familien har det godt og nyder tilværelsen sammen Giv vores cheftræner et stort tillykke med den lille ny ⚪
                    #stribetforlivet #obdk #tillykkemichelsen https://t.co/EPhe7pQi2R

                    Stort tillykke!!!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      JM har haft tid til at fordybe sig i fodboldspillet og få ny inspiration

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hed-fordybelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JM har haft tid til at fordybe sig i fodboldspillet og få ny inspiration

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hed-fordybelse
                        Håber den inspiration kommer til udtryk i spillet og resultaterne.

                        Comment


                          Vi har også haft en snak med Jakob Michelsen, efter OB i dag er tilbage i træning.

                          http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...-kort-opstart/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har også haft en snak med Jakob Michelsen, efter OB i dag er tilbage i træning.

                            http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...-kort-opstart/
                            Og tak for billederne af superligahuset

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Og tak for billederne af superligahuset
                              Huh?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Huh?
                                De lagde billeder op på Twitter igår efter jeg havde efterspurgt det tidligere på ugen

                                https://twitter.com/OBstruktion1887

                                Comment

                                Working...
                                X