Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er det ikke første tegn på at en fyring overvejes?

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...kob-michelsen/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Er det ikke første tegn på at en fyring overvejes?

      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...kob-michelsen/
      Nej, tror jeg ikke. Ved godt at man siger det ofte. Men tror Hemme Men er hvad han siger. Og når man tager i betragtning hvor lang vi hold fast u Kent uden den mindste fremgang...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jeg ser situationen for mig: JM ryger fordi Thorborg er utålmodig. Omvendt var han overdrevent tålmodig med JHs rædselsregime også kendt som “Det lange seje træk”.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Jeg ser situationen for mig: JM ryger fordi Thorborg er utålmodig. Omvendt var han overdrevent tålmodig med JHs rædselsregime også kendt som “Det lange seje træk”.
          Håber bare snart at Thorborg kigger indad og overvejer om det er de rigtige personer der sidder i det sportslige udvalg

          Måske man skulle overveje at ansætte en sportslig rådgiver der sidder i det udvalg. En til at lave den lange strategi. Frygter at Generalen ikke har hvad der skal til

          Comment


            Jeg tænkte nøjagtigt på ovenstående under cykelturen til arbejdet. Jeg ved godt Kim Brinks navn ikke må nævnes herinde, men han personificerer det gode lange seje træk - en klubmand der var med til at bygge OB op fra slutningen af 80erne frem til 2010 (hans KB/1903-tid glemmer vi lige) og turde udstikke nogle visioner.

            Jeg savner i den grad en der tør formulere hvor vi skal om fem, ti og 20 år i forhold til stadion, talentarbejde, placeringer, Europa mv. Har Hemme det der skal til? Jeg er ikke overbevist. Han virker ikke til at have megen pondus eller originale tanker om fodbold og Fyns rolle heri. En OB’er bliver det næppe taget de seneste ti års udrensning i betragtning - måske man skulle invitere Bordinggaard indenfor til at lave den strategi han altid efterlyser? Ellers kunne det være en udlænding, men de har det desværre med at forsvinde hurtigt igen (Rioch).
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Er der nogle som ved lidt om hvilke spillere JM selv har peget på af dem vi har i truppen?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er der nogle som ved lidt om hvilke spillere JM selv har peget på af dem vi har i truppen?
                Jebali og Sander.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Håber bare snart at Thorborg kigger indad og overvejer om det er de rigtige personer der sidder i det sportslige udvalg

                  Måske man skulle overveje at ansætte en sportslig rådgiver der sidder i det udvalg. En til at lave den lange strategi. Frygter at Generalen ikke har hvad der skal til
                  Jeg er enig. NIELS KAN LIDE RYGKLAPPER, og det var Jesper Hansen klog nok til at udnytte. Tror TC er samme historie. Tænker at NT må være en langt hårdere forretningsmand i de øvrige virksomheder han ejer.
                  Der skal flere fodboldkyndige ind som rådgivere for MH og NT.
                  Uanset hvad de har bildt ham ind så skal der flere penge til. Jo Esbjerg, Hobro, Horsens og andre har haft en god sæson med lavt budget. Men fast del af top 6 kræver vi kan købe nogle fra højere hylder.

                  Comment


                    RAUS!!! Og det kan kun gå for langsomt. Beholder vi ham, er jeg seriøst bange for vi spiller 1. division næste sæson....

                    Comment


                      JM er vel ret beset bundtræner med en enkelt heldig god sæson på CV’et? Jeg vil have en udlænding der kan sætte skik på det her.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        JM er vel ret beset bundtræner med en enkelt heldig god sæson på CV’et? Jeg vil have en udlænding der kan sætte skik på det her.
                        Hvorfor er nationaliteten vigtig for dig? Statistisk set er der langt flere uduelige udlændinge end danskere...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Hvorfor er nationaliteten vigtig for dig? Statistisk set er der langt flere uduelige udlændinge end danskere...
                          Du har nok ret. Er bare træt af at se på Glen, Kent, Skråle og alle de andre der kører i ring. Og så mindes jeg Riochs format der satte alle de danske møgbønder til vægs.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            To scenarier:

                            1) OB fyrer JM og klarer skærene og endnu en sæson i SL. NT hyrer en ny træner, og det hele ser ‘virkelig positivt ud’.

                            2) OB beholder JM og rykker ned. NT erkender, at han ikke har noget som helst begreb om at drive en fodboldklub, sælger 75% af sin ejerandel til en ny investor og fjernes fra det ‘sportslige udvalg’.

                            Jeg vælger 2.

                            Comment


                              Vi har brug for kontinuitet både i spillertrup og i træner teamet. Mener det bestemt er at skyde sig selv i foden hvis man siger farven til JM. Der vil komme bump på vejen, også nogle der også er alt for store.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                                Vi har brug for kontinuitet både i spillertrup og i træner teamet. Mener det bestemt er at skyde sig selv i foden hvis man siger farven til JM. Der vil komme bump på vejen, også nogle der også er alt for store.
                                "Bump på vejen" er en formulering som er no-go herinde!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X