Nej, tror jeg ikke. Ved godt at man siger det ofte. Men tror Hemme Men er hvad han siger. Og når man tager i betragtning hvor lang vi hold fast u Kent uden den mindste fremgang...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg ser situationen for mig: JM ryger fordi Thorborg er utålmodig. Omvendt var han overdrevent tålmodig med JHs rædselsregime også kendt som “Det lange seje træk”.
Jeg ser situationen for mig: JM ryger fordi Thorborg er utålmodig. Omvendt var han overdrevent tålmodig med JHs rædselsregime også kendt som “Det lange seje træk”.
Håber bare snart at Thorborg kigger indad og overvejer om det er de rigtige personer der sidder i det sportslige udvalg
Måske man skulle overveje at ansætte en sportslig rådgiver der sidder i det udvalg. En til at lave den lange strategi. Frygter at Generalen ikke har hvad der skal til
Jeg tænkte nøjagtigt på ovenstående under cykelturen til arbejdet. Jeg ved godt Kim Brinks navn ikke må nævnes herinde, men han personificerer det gode lange seje træk - en klubmand der var med til at bygge OB op fra slutningen af 80erne frem til 2010 (hans KB/1903-tid glemmer vi lige) og turde udstikke nogle visioner.
Jeg savner i den grad en der tør formulere hvor vi skal om fem, ti og 20 år i forhold til stadion, talentarbejde, placeringer, Europa mv. Har Hemme det der skal til? Jeg er ikke overbevist. Han virker ikke til at have megen pondus eller originale tanker om fodbold og Fyns rolle heri. En OB’er bliver det næppe taget de seneste ti års udrensning i betragtning - måske man skulle invitere Bordinggaard indenfor til at lave den strategi han altid efterlyser? Ellers kunne det være en udlænding, men de har det desværre med at forsvinde hurtigt igen (Rioch).
Håber bare snart at Thorborg kigger indad og overvejer om det er de rigtige personer der sidder i det sportslige udvalg
Måske man skulle overveje at ansætte en sportslig rådgiver der sidder i det udvalg. En til at lave den lange strategi. Frygter at Generalen ikke har hvad der skal til
Jeg er enig. NIELS KAN LIDE RYGKLAPPER, og det var Jesper Hansen klog nok til at udnytte. Tror TC er samme historie. Tænker at NT må være en langt hårdere forretningsmand i de øvrige virksomheder han ejer.
Der skal flere fodboldkyndige ind som rådgivere for MH og NT.
Uanset hvad de har bildt ham ind så skal der flere penge til. Jo Esbjerg, Hobro, Horsens og andre har haft en god sæson med lavt budget. Men fast del af top 6 kræver vi kan købe nogle fra højere hylder.
Hvorfor er nationaliteten vigtig for dig? Statistisk set er der langt flere uduelige udlændinge end danskere...
Du har nok ret. Er bare træt af at se på Glen, Kent, Skråle og alle de andre der kører i ring. Og så mindes jeg Riochs format der satte alle de danske møgbønder til vægs.
1) OB fyrer JM og klarer skærene og endnu en sæson i SL. NT hyrer en ny træner, og det hele ser ‘virkelig positivt ud’.
2) OB beholder JM og rykker ned. NT erkender, at han ikke har noget som helst begreb om at drive en fodboldklub, sælger 75% af sin ejerandel til en ny investor og fjernes fra det ‘sportslige udvalg’.
Vi har brug for kontinuitet både i spillertrup og i træner teamet. Mener det bestemt er at skyde sig selv i foden hvis man siger farven til JM. Der vil komme bump på vejen, også nogle der også er alt for store.
Vi har brug for kontinuitet både i spillertrup og i træner teamet. Mener det bestemt er at skyde sig selv i foden hvis man siger farven til JM. Der vil komme bump på vejen, også nogle der også er alt for store.
"Bump på vejen" er en formulering som er no-go herinde!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment