Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det har jeg jo sagt længe. Jesper Hansen var nødt til at fyre Kent efter udtalelserne ikke så længe inde i det nye år. Var det ikke sket, skulle han jo selv fyres. Det ser jeg så ingen grund til ikke også sker - med mindre der ansættes en træner med en bedre kompetence til at finde de rette spillere - og en sådan tør Jesper nok ikke ansætte. Så, dette er fedt, men er det nok.

    Det er i al fald nok til at jeg kan glæde mig over det blev en kort pause her i forummet - for sagde jo en skulle fyres, før jeg var tilbage. Så er spørgsmålet om I alle er glade for det. Næppe alle - men de klogeste
    Last edited by Tåhyler; 21-05-2018, 13:20.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Hej, er du kørt hele vejen fra Århus og skal til at planlægge træningen? Glem det. Onkel Niels og krejlerkongen vil lige tale med dig og så kan du ellers bare køre hjem igen.

      MvH ChrisOB
      Nu engang bedre end at ringe til ham og sige han ikke skal møde op.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Nu engang bedre end at ringe til ham og sige han ikke skal møde op.
        Det mest respektfulde havde jo nok været, at man var mødtes på en rasteplads mellem Vejle og Horsens og havde fyret ham på parkeringspladsen. Det er sådan man kommer af med cheftrænere, har jeg hørt.
        Last edited by Sheed; 21-05-2018, 12:58.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Hej, er du kørt hele vejen fra Århus og skal til at planlægge træningen? Glem det. Onkel Niels og krejlerkongen vil lige tale med dig og så kan du ellers bare køre hjem igen.

          MvH ChrisOB
          Hvordan skulle det ellers foregå?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Såå... Troels Bech? ;)
            Det skal så være som sportsdirektør - han kunne måske være interesseret i at slippe for al den transport - men mon han gider Thorborg og de andre igen igen.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Nu engang bedre end at ringe til ham og sige han ikke skal møde op.
              Men kun marginalt.

              Man kunne også tage til Århus og give den personligt dagen i forvejen.

              Du kan ikke bilde mig ind at beslutningen bare blev taget her til morgen.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                Han var en fantastisk spiller, men jeg ved ikke, om han var den store motivator på banen. Hvis vi for et øjeblik ser væk fra om han er intro eller ekstrovert, hvilket heller ikke er entydigt, fordi du sagtens kan være udadvendt og alligevel introvert, så lad os se på hans fodboldfaglighed, for som du sikkert er enig i, så er det det altafgørende kriterium for den nye træner, det andet er jo bare stil.

                Han fortsatte efter Rioch med en pokaltitel, men fortsatte ikke som træner. Det kan selvfølgelig være en fejl, men måske kunne det også tyde på, at Kim Brink vurderede ham ikke til at være god nok, og Kim Brink havde en vis fodboldfaglig viden at vurdere ud fra.

                Han fik to år i SØnderjyske og sørgede for, at de ikke rykkede ud, men de var tæt på. I Randers fører han dem op fra 1.division til oprykning, men bliver fyret efter et år. Guderne må vide hvorfor, men de valgte altså at ansætte Colin Todd, der heller ikke var noget sludrechatol, men kunne med at motivere.

                Så bliver han træner for FC Vestsjælland, som går konkurs og nu er han træner for Næstved i 2.division. Der er sikkert nogle knaldhætter rund tomkring i DK, der er ansat som sportschefer, men hvorfor er der tilsyneladende ingen, der ansætter Michael Hemmingsen? Hvor er hans succes-historie, hvor han fik et hold til at overpræstere? Er det kun fordi han ikke taler bullshit? Jeg har ikke noget mod ham som person, har talt med ham flere gange og han er et helt igennem supersympatisk menneske, men han mangler "das gewisse etwas" og det bliver vi nok heller ikke enige om, og så må det hold han træner jo bevise hans evner. En træner er vel aldrig meget bedre end sit hold.
                Jamen det har jeg da forsøgt at svare på.
                Nemlig at han har mindst lige så meget succes og erfaring som de andre der bliver nævnt. Specielt JM. At han så også er OB mand er jo et væsentligt argument for mig!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Bo er absolut et godt bud. Jeg tror dog det bliver Jacob Michaelsen som er “transferfri” efter fyringen i Hammarby. Han er en interessant trænerprofil og han var rigtig god i SjE hvor han vist også arbejdede sammen med vores nye assistenttræner så den ligger på mange måder lige til højrebenet.
                  Og har nok været en del af en plan hele tiden - HH kommer for at lokke JM - og der har givet været kontakt med JM.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                    Den nye træner bliver et klart signal om bestyrelsen og JH har en plan for fremtiden, som taget afsæt i en mere ambitiøs kultur end den nuværende, eller vi skal have mere af den samme metervare. Det er virkelig vigtigt at der ligger et grundigt arbejde bagved en strategi udformning, som den nye træner både skal have viljen og evnerne til at forfølge. Hvis det ikke er tilfældet, så er det næsten ligegyldigt hvem der bliver ansat, så får vi samme historie at fortælle om tre år igen.
                    Den samme metervare = OBs endelige sammenbrud og exit Superligaen
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Og har nok været en del af en plan hele tiden - HH kommer for at lokke JM - og der har givet været kontakt med JM.
                      Og OB har skrinlagt planerne om at kopiere AaB og prøver nu i stedet at kopiere SønderjyskE.

                      Comment


                        Glædelig nyhed, omend jeg også frygter for fremtiden når JH stadig står i spidsen for det sportslige. Jeg håber på en udlænding, Bo Henriksen eller Jacob Michelsen, ja selv Glen kan bruges hvis han kan sparke gang i den hensygnende fynske fodboldkultur og skabe noget hype om klubben. Kent bedes desuden lave en Kent når han har fundet sin nye klub, dvs. tage sine yndlinge med sig.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Og har nok været en del af en plan hele tiden - HH kommer for at lokke JM - og der har givet været kontakt med JM.
                          JH nævnte i SFÅ, at HH har været ønsket siden sæsonens start.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            og inden da vil vi gerne have truppen på plads til den nye sæson :-D
                            Men hvis Jesper Hansen INTET har foretaget sig omkring ny træner, tyder det på, at han ikke ville fyre ham. Tror dog ikke det hænger helt sådan sammen. Men, ja, du er morsom her....
                            Last edited by Tåhyler; 21-05-2018, 13:26.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Jesper Hansen: - Men der er sket meget på det seneste. Vi har fået ny direktør, og hele Odense Sport & Event har været en del af evalueringen.

                              Det kunne tyde på at en anden spådom var rigtig: Augustinus som adm.dir. vil betyde nye boller i suppen .
                              Den første var at Kent blev fyret.
                              Nu vover jeg så en tredje: Hvis Jesper Hansen kommer med dårlige/dumme/naive forslag til træner og/eller spillere hænger han i en så tynd tråd at den kappes. Og så nøjes jeg ikke med at knappe en øl op som nu.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Men kun marginalt.

                                Man kunne også tage til Århus og give den personligt dagen i forvejen.

                                Du kan ikke bilde mig ind at beslutningen bare blev taget her til morgen.

                                MvH ChrisOB
                                Han var jo nok kommet alligevel for at sige farvel til spillerne. Man kunne også forestille sig at han har et skrivebord der skal ryddes. Det har nok fundet sted nogen steder, men jeg tror ikke en mand som Thorborg bruger ressourcer på at tage ud til sine ansatte og fyrer dem i deres stue. Uanset hvilken stilling de er ansat i. Det samme gælder en cheftræner i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X