Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Fantastisk nyhed så slipper vi endelig for det evindelige skrigeri på sidelinjen . Så kan det kun gøres bedre hvis vi også kan blive fri for den andel halvdel af den horrible Horsens duo
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Reyeb Se indlæg
      Det bliver Bo Henriksen
      Noget du gætter på formoder jeg?
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        Wow. Det overrasker mig alligevel.
        Er jeg den eneste der har problemer med at gå på www.ob.dk ?
        Nej den er vel brudt ned
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Første skridt taget.

          Næste er at give en ny træner bedre arbejdsbetingelser.

          Ny retning, ny investering, ny attitude, ny kommunikation, ny sportsdirektør.

          Ellers vil den næste træner også være fortid om et par år.

          Men hvor er jeg glad for at slippe for at høre på hans "forbandede" gejl.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Første skridt taget.

            Næste er at give en ny træner bedre arbejdsbetingelser.

            Ny retning, ny investering, ny attitude, ny kommunikation, ny sportsdirektør.

            Ellers vil den næste træner også være fortid om et par år.

            Men hvor er jeg glad for at slippe for at høre på hans "forbandede" gejl.

            MvH ChrisOB
            Træneren skal have fuld råderet over trup-sammensætningen og så skal det være én med kontakter - ellers betyder denne fyring intet - udover dobbelt løn i et år. Håber på en udlænding!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Fantastisk nyhed så slipper vi endelig for det evindelige skrigeri på sidelinjen . Så kan det kun gøres bedre hvis vi også kan blive fri for den andel halvdel af den horrible Horsens duo
              Det kommer da an på hvem vi henter, mht. Skrigerier. Glen er jo ledig på markedet 😉

              Comment


                #22
                Det interessante er ikke så meget Kents fyring, som hvad der sker nu.

                Jesper bliver tydeligvis, og der er stadig ingen udmelding fra Thorborg om klubben.

                Bliver der nu bare sat endnu et trænerscoutingarbejde i gang, eller starter man der hvor man burde: knokle i 3 uger for at lave en grundig strategi for hvor man skal hen, hvordan og hvornår og så ansætter træneren på den baggrund. Brøndbys arbejde er fin inspiration.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Shit! Den havde jeg ikke set komme. Vores nye ven Enrico har bragt nye vinde.

                  Fedt :)
                  Jeg tror stadig det er Niels der træffer de beslutninger.

                  Comment


                    #24
                    Bech hjem fra Brøndby som sportsdirektør —> Lav strategien —> Ansæt træneren

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det kommer da an på hvem vi henter, mht. Skrigerier. Glen er jo ledig på markedet 
                      Så tror jeg, at jeg kommer til at savne Kent.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg synes ikke, han er lykkedes med meget. Nuvel han lukkede proppen i ift. at rode sig ind i nedrykningskampen, men han har taget for mange dårlige beslutninger, og han har ikke rykket os overhovedet opad.
                        Resultaterne taler for sig selv - og de giver dig ret mht at blive rykket.
                        Jeg synes trods alt, at OB er blevet et mere boldsikkert mandskab, men spillestilen har simpelthen været for svær med det materiale, der er penge til. Vi har spillet bolden pænt rundt ude på banen, men haft alt for svært ved at skabe chancer - og så bliver det for langt op ad bakke, også mentalt.

                        Comment


                          #27
                          Endelig har bestyrelsen fået øjnene op. Nu skal den rigtige mand findes i første forsøg. Desværre er det JH og TC, der står for rekrutteringen.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det kommer da an på hvem vi henter, mht. Skrigerier. Glen er jo ledig på markedet 

                            Hvis vi henter glen kommer jeg simpelthen ikke på stadion mere!!!
                            siden 1887

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Resultaterne taler for sig selv - og de giver dig ret mht at blive rykket.
                              Jeg synes trods alt, at OB er blevet et mere boldsikkert mandskab, men spillestilen har simpelthen været for svær med det materiale, der er penge til. Vi har spillet bolden pænt rundt ude på banen, men haft alt for svært ved at skabe chancer - og så bliver det for langt op ad bakke, også mentalt.
                              Enig - desværre var JH ikke dygtig nok til at hente de 2-3 profiler der skulle til for at KN kunne blive en top-6-træner.

                              Så hvis JH stadig har indflydelse på spillerindkøb er vi lige vidt :o(

                              Comment


                                #30
                                Det var da en god nyhed at starte dagen med. Kent har, som ofte sagt, ikke haft optimale betingelser for sit arbejde. Det må og skal da ikke være en undskyldning for, at vi overhovedet ikke har rykket os i hans tid i klubben. Når man om mange år ser tilbage på denne tid må den nok være den mest ligegyldige i klubbens nyere historie.
                                Nu kommer så den mere alvorlige del, hvor vi skal se, om man er i stand til at få en kvalificeret træner ind. Ligeledes bliver det interessant at se, om man vælger at bibeholde ideen om, at OB skal spille boldbesiddende tiki-taka-bold, eller om man går tilbage til en mere OB-agtig og pragmatisk spillestil. Spændende bliver det!

                                Comment

                                Working...
                                X