Barrett er en god dreng ingentvivl om det men, nu har jeg i mit arbejde i det odenseanske natteliv set ham, ca hver anden weekend, han drikker sig ikke fuld og vælter rundt, men når han ikke er udtaget, så tager han desværre i byen frem for at få en fornuftig søvnmængde.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jacob Barrett.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlægBarrett er en god dreng ingentvivl om det men, nu har jeg i mit arbejde i det odenseanske natteliv set ham, ca hver anden weekend, han drikker sig ikke fuld og vælter rundt, men når han ikke er udtaget, så tager han desværre i byen frem for at få en fornuftig søvnmængde.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-tror-paa-mig
Med Kirkeskovs afgang - og Emils længere fremme i banen - ser det vel også bedre ud for ham, end det har gjort længe her i foråret. Håber da at vi endelig får ham at se igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-tror-paa-mig
Med Kirkeskovs afgang - og Emils længere fremme i banen - ser det vel også bedre ud for ham, end det har gjort længe her i foråret. Håber da at vi endelig får ham at se igen.
Comment
-
Jeg håber det virkelig. Ingen tvivl om, at Barrett er et rigtigt stort talent, som var en fremragende spiller i ungdomsårene, og som jeg havde store forventninger. De er åbenlyst ikke blevet indfriet, og generelt har det været et mærkeligt forløb i OB, hvor det virker til, at han næsten aldrig har været skadesfri, og når han så endelig har været det, var han langt fra holdet.
Jeg må indrømme, at jeg var ved at være derude, hvor jeg havde opgivet ham, fordi at det virkede til, at det også være tilfældet i OB, men det kunne være så fedt, hvis han endelig kom igang, og med den nuværende besætning, er der i hvert fald åbnet op for, at han kan få noget spilletid på venstre kanten, så lad os krydse fingre for, at det endelig lykkedes, for så kan vi godt ende med at stå med en virkelig stærk spiller lige pludselig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJa, det kunne være fedt at få ham i gang. Men spørgsmålet er om han har niveauet. Ari sidder vel stadig på VB'en.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSpørgsmålet er, hvor sikkert Ari sidder på VB'en, når vi allerede har hentet en ny VB til sommer. Læg dertil, at han også kunne få spilletid længere fremme, nu hvor Emil er væk.
Men måske venstre kanten er JBLs mulighed. Har bare svært ved at se det, med så lidt spilletid han ellers har fået.
Comment
-
Barrett fast back fra nu af. Skula på bænk. Rolig på bold, fysisk stærkere end Ari. Større udviklingsmuligheder, hvis han kan holde sig skadesfri. No brainer.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægBarrett fast back fra nu af. Skula på bænk. Rolig på bold, fysisk stærkere end Ari. Større udviklingsmuligheder, hvis han kan holde sig skadesfri. No brainer.
MvH ChrisOB
For det han viste i dag kan give Joao kamp til stregen når vi kommer til næste sæson
Comment
Comment