Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Barrett er en god dreng ingentvivl om det men, nu har jeg i mit arbejde i det odenseanske natteliv set ham, ca hver anden weekend, han drikker sig ikke fuld og vælter rundt, men når han ikke er udtaget, så tager han desværre i byen frem for at få en fornuftig søvnmængde.
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
      Barrett er en god dreng ingentvivl om det men, nu har jeg i mit arbejde i det odenseanske natteliv set ham, ca hver anden weekend, han drikker sig ikke fuld og vælter rundt, men når han ikke er udtaget, så tager han desværre i byen frem for at få en fornuftig søvnmængde.
      At tage i byen udelukker vel ikke at man får nok søvn.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        At tage i byen udelukker vel ikke at man får nok søvn.
        Og hvis man så heller ikke drikker andet end en øl eller 2 kan jeg ikke se nogen problemer i det

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-tror-paa-mig

          Med Kirkeskovs afgang - og Emils længere fremme i banen - ser det vel også bedre ud for ham, end det har gjort længe her i foråret. Håber da at vi endelig får ham at se igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-tror-paa-mig

            Med Kirkeskovs afgang - og Emils længere fremme i banen - ser det vel også bedre ud for ham, end det har gjort længe her i foråret. Håber da at vi endelig får ham at se igen.
            Ja, det kunne være fedt at få ham i gang. Men spørgsmålet er om han har niveauet. Ari sidder vel stadig på VB'en.

            Comment


              Jeg håber det virkelig. Ingen tvivl om, at Barrett er et rigtigt stort talent, som var en fremragende spiller i ungdomsårene, og som jeg havde store forventninger. De er åbenlyst ikke blevet indfriet, og generelt har det været et mærkeligt forløb i OB, hvor det virker til, at han næsten aldrig har været skadesfri, og når han så endelig har været det, var han langt fra holdet.

              Jeg må indrømme, at jeg var ved at være derude, hvor jeg havde opgivet ham, fordi at det virkede til, at det også være tilfældet i OB, men det kunne være så fedt, hvis han endelig kom igang, og med den nuværende besætning, er der i hvert fald åbnet op for, at han kan få noget spilletid på venstre kanten, så lad os krydse fingre for, at det endelig lykkedes, for så kan vi godt ende med at stå med en virkelig stærk spiller lige pludselig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Ja, det kunne være fedt at få ham i gang. Men spørgsmålet er om han har niveauet. Ari sidder vel stadig på VB'en.
                Spørgsmålet er, hvor sikkert Ari sidder på VB'en, når vi allerede har hentet en ny VB til sommer. Læg dertil, at han også kunne få spilletid længere fremme, nu hvor Emil er væk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Spørgsmålet er, hvor sikkert Ari sidder på VB'en, når vi allerede har hentet en ny VB til sommer. Læg dertil, at han også kunne få spilletid længere fremme, nu hvor Emil er væk.
                  Den nye VB kan også spille centralt, og derudover kunne man forestille sig, at Ari sælges til sommer (efter et successfuldt EM med Island :) ), da han har kontrakt udløb om et lille års tid.
                  Men måske venstre kanten er JBLs mulighed. Har bare svært ved at se det, med så lidt spilletid han ellers har fået.

                  Comment


                    Tror vi ser en midterforsvarer eller noget af det der løber rundt og kan spille højreback, før vi ser JBL...

                    Der er gået lidt "who" i den...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      JBL kæmper videre

                      http://www.ob.dk/artikel/barrett-kae...in-chance.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tror vi ser en midterforsvarer eller noget af det der løber rundt og kan spille højreback, før vi ser JBL...

                        Der er gået lidt "who" i den...
                        Han skulle aldrig have valgt Timmis nr. :O)

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Barrett fast back fra nu af. Skula på bænk. Rolig på bold, fysisk stærkere end Ari. Større udviklingsmuligheder, hvis han kan holde sig skadesfri. No brainer.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Barrett fast back fra nu af. Skula på bænk. Rolig på bold, fysisk stærkere end Ari. Større udviklingsmuligheder, hvis han kan holde sig skadesfri. No brainer.

                            MvH ChrisOB
                            Den er jeg med på, håber også Kent er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Den er jeg med på, håber også Kent er.
                              Enig. Det var stærkt i dag!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Barrett fast back fra nu af. Skula på bænk. Rolig på bold, fysisk stærkere end Ari. Større udviklingsmuligheder, hvis han kan holde sig skadesfri. No brainer.

                                MvH ChrisOB
                                Helt enig. Skader har gennem flere år været det der har holdt hans udvikling i stampe så vi må håbe at kroppen holder..
                                For det han viste i dag kan give Joao kamp til stregen når vi kommer til næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X