Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jacob Barrett.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJBL fra ob.dk
Jacob Barrett :
- Det var fantastisk at få en hel kamp, og det er snart to år siden at jeg har spillet, siden jeg brækkede anklen. Og så endte det endda med en sejr, og ovenikøbet i Aalborg. Det er nok den bedste fredag i mit liv, og alt i alt gik det fint i kampen. Jeg skal takke mange af mine holdkammerater, som virkelig også var gode til at hjælpe mig på vej, for de roste mig hver gang, jeg gjorde noget godt, og det er noget, der styrker en mand, der har været væk så længe. Det var en mega mega god holdpræstation. Vi gjorde det svært for AaB, og det kunne vi godt mærke på dem.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægNogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægNogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?
Tænker at sæsonnen er forbi for JBL og vi vil ikke se ham på pladsen igen denne sæson.Last edited by andlox; 25-04-2016, 06:21."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-esbjerg-kamp/
Lader heldigvis til at han er sluppet (relativt) billigt. Godt at høre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæghttp://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-esbjerg-kamp/
Lader heldigvis til at han er sluppet (relativt) billigt. Godt at høre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFedt for ham. Jeg syntes dog at KN burde hive AS ned på backen igen hvis han død og pine absolut SKAL spille hver gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHvis han er selvskrevet på holdet, så må jeg også sige jeg desværre vil ofre Barrett for at få den stakkel væk fra en plads han slet ikke magter Det burde dog ikke være sådan!!
Wupti... 6 måneder senere.. Ari Skulason på højrekanten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt enig.. Jeg troede for 6 måneder siden at vi have 2 lysende unge talenter til den højre kant nemlig Desler og Greve. Og så længe Falk var i klubben var der overflod af højrekantsspillere..
Wupti... 6 måneder senere.. Ari Skulason på højrekanten
Comment
Comment