Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jacob Barrett.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæghttp://www.fyens.dk/sport/OB-Barrett...rtikel/2569195
Med al respekt for Barrett og hans talent som jeg synes er ok. Men det ligner mere og mere Timmi 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?
Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg mener at det var en fejl at skrive med ham, hvis man ikke kunne se fremgang på det tidspunkt hvor man gjorde det og det lyder der ikke til at der var. Barrett ligner en der har noget at byde ind med når han er skades fri, men han har jo næsten ikke været klar siden han kom her på leje, eller sådan føles det i hvert fald.
Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder har jeg så noget mere tro på barret - han er trods alt kun 19 år....og bliver han sin skade kvit så skal det nok blive godt - vel også derfor man skrev 3 år med ham, man har jo været klar over hans ankel problemer, så må man jo give ham den tid han skal have.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMen det er jo ikke hans talent jeg tvivler på. Det er skades frekvensen der gør udfaldet. Han har været her i over et år nu og han har været skadet en god del af tid.
men ja vi skal have barret skadesfri hurtigst muligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfair nok - men nu sammenlignede du ham med darko - og det er jo ikke hans skader der gør det ikke fungere ;)
men ja vi skal have barret skadesfri hurtigst muligt
"Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt."Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej jeg sammenligende ham ikke med Darko. Jeg skrev...
"Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt."
der har jeg som sagt lidt mere tiltro til barret - det er trods alt "kun" skaden der holder ham ude, det er noget fysisk han kan komme over.
Darko er ikke skadet, gør det efter sigende altid godt til træning men kan bare ikke få det til at fungere i kamp....så ham har jeg absolut ingen tro på mere....desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment