Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/OB-Barrett...rtikel/2569195

    Med al respekt for Barrett og hans talent som jeg synes er ok. Men det ligner mere og mere Timmi 2
    Timmi hvem

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      http://www.fyens.dk/sport/OB-Barrett...rtikel/2569195

      Med al respekt for Barrett og hans talent som jeg synes er ok. Men det ligner mere og mere Timmi 2
      Er OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Er OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?
        uheldige.....hmmm i fht. Sdr.JyskE med Adigun Salami og ham den anden mørke de fiskede i LBK for år tilbage er de næppe mere uheldige. Det er da også ganske svært at gardere sig mod uheld og hændelige sammenstød.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Er OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?
          Jeg mener at det var en fejl at skrive med ham, hvis man ikke kunne se fremgang på det tidspunkt hvor man gjorde det og det lyder der ikke til at der var. Barrett ligner en der har noget at byde ind med når han er skades fri, men han har jo næsten ikke været klar siden han kom her på leje, eller sådan føles det i hvert fald.

          Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg mener at det var en fejl at skrive med ham, hvis man ikke kunne se fremgang på det tidspunkt hvor man gjorde det og det lyder der ikke til at der var. Barrett ligner en der har noget at byde ind med når han er skades fri, men han har jo næsten ikke været klar siden han kom her på leje, eller sådan føles det i hvert fald.

            Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt.
            der har jeg så noget mere tro på barret - han er trods alt kun 19 år....og bliver han sin skade kvit så skal det nok blive godt - vel også derfor man skrev 3 år med ham, man har jo været klar over hans ankel problemer, så må man jo give ham den tid han skal have.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Er OB mere end alm. uheldige eller er OB får dårlig til at vurdere spillernes fysik?
              Det tror jeg ikke. Prøv at se, hvor mange spillere eks. FCM og FCK har ude med skader pt. Vi er _ikke_ svært hårdt ramt i fht. dem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                der har jeg så noget mere tro på barret - han er trods alt kun 19 år....og bliver han sin skade kvit så skal det nok blive godt - vel også derfor man skrev 3 år med ham, man har jo været klar over hans ankel problemer, så må man jo give ham den tid han skal have.
                Men det er jo ikke hans talent jeg tvivler på. Det er skades frekvensen der gør udfaldet. Han har været her i over et år nu og han har været skadet en god del af tid.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Men det er jo ikke hans talent jeg tvivler på. Det er skades frekvensen der gør udfaldet. Han har været her i over et år nu og han har været skadet en god del af tid.
                  fair nok - men nu sammenlignede du ham med darko - og det er jo ikke hans skader der gør det ikke fungere ;)

                  men ja vi skal have barret skadesfri hurtigst muligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    fair nok - men nu sammenlignede du ham med darko - og det er jo ikke hans skader der gør det ikke fungere ;)

                    men ja vi skal have barret skadesfri hurtigst muligt
                    Nej jeg sammenligende ham ikke med Darko. Jeg skrev...

                    "Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt."
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Mon ikke kontrakten blev skruet sammen så den er afhængig af spillede kampe for holdet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Mon ikke kontrakten blev skruet sammen så den er afhængig af spillede kampe for holdet.
                        Det håber jeg. Men jeg håber endnu mere at se ham på banen hurtigst muligt
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Kunne godt forestille mig han ikke var blevet hentet hvis Kirkeskov var blevet mulig en måned før...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nej jeg sammenligende ham ikke med Darko. Jeg skrev...

                            "Jeg håber, men min tro på Barrett er på Darko niveau pt."
                            ja ok ;)

                            der har jeg som sagt lidt mere tiltro til barret - det er trods alt "kun" skaden der holder ham ude, det er noget fysisk han kan komme over.
                            Darko er ikke skadet, gør det efter sigende altid godt til træning men kan bare ikke få det til at fungere i kamp....så ham har jeg absolut ingen tro på mere....desværre

                            Comment


                              JBL har det meget bedre!

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-Jacob-B...rtikel/2597032

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg håber han bliver rigtig klar denne gang.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X