Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig. Skader har gennem flere år været det der har holdt hans udvikling i stampe så vi må håbe at kroppen holder..
    For det han viste i dag kan give Joao kamp til stregen når vi kommer til næste sæson
    Så smid Joao ind ved siden af Kenneth Emil. ;-) Problem solved.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så smid Joao ind ved siden af Kenneth Emil. ;-) Problem solved.

      MvH ChrisOB
      Jo ja tjo.. Nu har jeg luret lidt af SDJ's kampe for se ham an.. Og jeg ser ham bestemt ikke som midtforsvarer på det jeg har observeret..
      Han spiller en solid back og ligner en moden version af JBL som han spillede idag. Men midtforsvarer.. Nej tak

      Comment


        The Curse Has Been Broken!

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          The Curse Has Been Broken!

          MvT

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Når det her kan lade sig gøre, overvejer jeg at genoptage min Alkymist-uddannelse... Man bliver jo helt middelalder overtroisk. LOL

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Når det her kan lade sig gøre, overvejer jeg at genoptage min Alkymist-uddannelse... Man bliver jo helt middelalder overtroisk. LOL

              MvT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Når det her kan lade sig gøre, overvejer jeg at genoptage min Alkymist-uddannelse... Man bliver jo helt middelalder overtroisk. LOL

                MvT
                Er det i grunden ikke ret simpelt..?

                JBL er ikke et rystende espeløv med bolden i fødderne som Skula og Momo er...

                Så kan det da godt være at han rent defensivt, ikke er ligeså optimalt uddannet på positionen, som man kunne ønske sig... Men han virker da på INGEN måde mere usikker defensivt end hvad vi har været vant til...

                Offensivt, er han til gengæld KLART bedre i sine aktioner. Han viser mere ærgerrighed og mod, rolig med bolden bolden i pressede situationer (hvilket også er en defensiv kvalitet) end noget andet jeg har set på VB siden Fernando Derveld...

                Comment


                  Ja, få nu bare JBL kørt ind på holdet. Han har så meget mere at byde på og udviklingspotentiale ift. Ari.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Er det i grunden ikke ret simpelt..?

                    JBL er ikke et rystende espeløv med bolden i fødderne som Skula og Momo er...

                    Så kan det da godt være at han rent defensivt, ikke er ligeså optimalt uddannet på positionen, som man kunne ønske sig... Men han virker da på INGEN måde mere usikker defensivt end hvad vi har været vant til...

                    Offensivt, er han til gengæld KLART bedre i sine aktioner. Han viser mere ærgerrighed og mod, rolig med bolden bolden i pressede situationer (hvilket også er en defensiv kvalitet) end noget andet jeg har set på VB siden Fernando Derveld...
                    Enig i din analyse af de tres fodboldmæssige kvaliteter (eller mangel på samme). Men sandheden er jo også at JBL har haft nogle forfærdelig kampe på reserveholdet og jeg kan umiddelbart ikke huske nogle af de flinke medfans, der har rapporteret fra træningerne har meldt ham op. Plus han har døjet med skader. Men en fit JBL der kæmper sig ind på holdet og få lagt på? Jo tak! ... Vil være super optur, hvis JBL og Joao kan holde hinanden skarpe og sultne i næste sæson. Vil nyde et battle a la det mellem Durmisi og Da Silva i BIF, der endte med at Durmisi kom fra bænk til fast starter og landshold.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Enig i din analyse af de tres fodboldmæssige kvaliteter (eller mangel på samme). Men sandheden er jo også at JBL har haft nogle forfærdelig kampe på reserveholdet og jeg kan umiddelbart ikke huske nogle af de flinke medfans, der har rapporteret fra træningerne har meldt ham op. Plus han har døjet med skader. Men en fit JBL der kæmper sig ind på holdet og få lagt på? Jo tak! ... Vil være super optur, hvis JBL og Joao kan holde hinanden skarpe og sultne i næste sæson. Vil nyde et battle a la det mellem Durmisi og Da Silva i BIF, der endte med at Durmisi kom fra bænk til fast starter og landshold.

                      MvT
                      Og så lidt penge i et Ari salg til sommer. Så kører bussen sgu!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Ja, få nu bare JBL kørt ind på holdet. Han har så meget mere at byde på og udviklingspotentiale ift. Ari.
                        Tænker at OB holder Ari inde for at han ikke skal glippe slutrunden til sommer hvis man vil tjene penge på ham ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tænker at OB holder Ari inde for at han ikke skal glippe slutrunden til sommer hvis man vil tjene penge på ham ..
                          Der håber jeg da godt nok Kent har bemyndigelse nok til at sige, her stiller jeg det stærkeste hold!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tænker at OB holder Ari inde for at han ikke skal glippe slutrunden til sommer hvis man vil tjene penge på ham ..
                            Den tror jeg ikke på. Og Ari skal nok blive udtaget selvom han har været lidt ude IMO

                            Comment


                              JBL fra ob.dk

                              Jacob Barrett :

                              - Det var fantastisk at få en hel kamp, og det er snart to år siden at jeg har spillet, siden jeg brækkede anklen. Og så endte det endda med en sejr, og ovenikøbet i Aalborg. Det er nok den bedste fredag i mit liv, og alt i alt gik det fint i kampen. Jeg skal takke mange af mine holdkammerater, som virkelig også var gode til at hjælpe mig på vej, for de roste mig hver gang, jeg gjorde noget godt, og det er noget, der styrker en mand, der har været væk så længe. Det var en mega mega god holdpræstation. Vi gjorde det svært for AaB, og det kunne vi godt mærke på dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                JBL fra ob.dk

                                Jacob Barrett :

                                - Det var fantastisk at få en hel kamp, og det er snart to år siden at jeg har spillet, siden jeg brækkede anklen. Og så endte det endda med en sejr, og ovenikøbet i Aalborg. Det er nok den bedste fredag i mit liv, og alt i alt gik det fint i kampen. Jeg skal takke mange af mine holdkammerater, som virkelig også var gode til at hjælpe mig på vej, for de roste mig hver gang, jeg gjorde noget godt, og det er noget, der styrker en mand, der har været væk så længe. Det var en mega mega god holdpræstation. Vi gjorde det svært for AaB, og det kunne vi godt mærke på dem.
                                Nuuuhr, det får jo en gammel kyniker til at smelte

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X