Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jacob Barrett.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægJeg synes personligt, at han så utrolig spændende ud før hans skader.
Han bør vel have chancen i stedet for Ari og Kirkeskov?
- Spillede JBL overhovedet back de få kampe han spillede under TB? Jeg husker det som han kom ind på kanten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægOkay, potentielt et dumt spørgsmål, for jeg er ikke sikker på at jeg husker rigtigt..
- Spillede JBL overhovedet back de få kampe han spillede under TB? Jeg husker det som han kom ind på kanten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNormalt pålidelige kilder har før påstået, at JBL skulle kunne begå sig på som back og som kantspiller....men ingen ved det, da ingen har set det ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægEr der nogen, der ved om Jacob fik spilletid i dag, og om han gjorde en god figur? :)
Comment
-
Synes at han kommer ikke mere i nærheden af spilletid. Det er mere end to år uden at han tænder og det er ikke den største konkurrence han havde i den tid på vb. Måske han skulle skifte at sætte sin karriere i gang igen. Det er beklageligt når en ung og talentfuld spiller kan ikke udvikle sig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDer er noget som tyder på at Kent har vendt tommelfingeren nedad med hensyn til Barret, så mon ikke han forsvinder inden længe.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment