Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jacob Barrett.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ved hvorfor han ikke er i truppen og evt har en status på ham
troede han havde det meget bedre efter at skruerne var pillet udBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlægEr manden skadet eller hvad er status......nogen der ved hvordan han klarer sig til træning og i reserve kampene...er han bare ikke bedre end en marginal spiller....???
Comment
-
Han er desværre ikke god nok åbenbart. Jeg ved fra en pålidelig kilde at JBL er mega frustreret og vil vildt gerne slå igennem og kan ikke forstå at chancen ikke er kommet på noget tidspunkt... Jeg havde faktisk forventet et brud den sidste dag i vinduet.. Men ingen har åbenbart været interesseret og der skal jo smør på brøddet..
Comment
-
Jeg synes personligt, at han så utrolig spændende ud før hans skader.
Han bør vel have chancen i stedet for Ari og Kirkeskov?
EDIT:
Han var også i truppen til FCK-kampen:
http://www.ob.dk/artikel/19-mand-i-truppen-mod-fck.aspxLast edited by daniel1poulsen; 21-09-2015, 20:48.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægEn hvad? Hvem?
Mvh
MaxHH (der faktisk aldrig tror den vits bliver for gammel...)
"Timmi, quit living on dreams
Timmi, life is not what it seems
Such a lonely little boy in cold, cold world
there's someone who needs you (ja, ja, tro på det)"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er desværre ikke god nok åbenbart. Jeg ved fra en pålidelig kilde at JBL er mega frustreret og vil vildt gerne slå igennem og kan ikke forstå at chancen ikke er kommet på noget tidspunkt... Jeg havde faktisk forventet et brud den sidste dag i vinduet.. Men ingen har åbenbart været interesseret og der skal jo smør på brøddet..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment