Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    AaB er så et rigtig godt eksempel på en klub, der netop har købt spillere, der udvikler sig til at blive etablerede superligaspillere, der kan gøre en forskel.

    Jeg hælder til, at vi både skal bygge på udvikling af egne spillere og spillere udefra, hvis vi skal kunne gøre os. Det bliver for dyrt hvis vi kun vil købe færdigudviklede spillere. Hvis ikke vi køber udvikingsspillere tror jeg vi får det svært.
    Jeg kan tælle Spalvis og Thelander. Thelander var trods alt stadig etableret 1.divisionsspiller, da Aab hentede ham. AK var etableret 1.divisionsprofil, og gik fra start ind og konkurrerede om startplads. JBL har intet vist kontinuerligt på seniorplan og jeg tror ikke Superligareserve er det der får ham op i niveau, hvis han har det.

    Spalvis var et absolut lykketræf som jeg næppe tror at JBL kan gøre kunsten efter. Jeg tror så også at Spalvis er den nye Mogens Laursen. Hvor imponerende 8 mål i 17 kampe end lyder så er fakta at han kun scorede mål i 4 ud af 17 superligakampe.

    Aab er et godt eksempel. Et godt eksempel på egen avl og klub-DNA.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      Jeg kan tælle Spalvis og Thelander. Thelander var trods alt stadig etableret 1.divisionsspiller, da Aab hentede ham. AK var etableret 1.divisionsprofil, og gik fra start ind og konkurrerede om startplads. JBL har intet vist kontinuerligt på seniorplan og jeg tror ikke Superligareserve er det der får ham op i niveau, hvis han har det.

      Spalvis var et absolut lykketræf som jeg næppe tror at JBL kan gøre kunsten efter. Jeg tror så også at Spalvis er den nye Mogens Laursen. Hvor imponerende 8 mål i 17 kampe end lyder så er fakta at han kun scorede mål i 4 ud af 17 superligakampe.

      Aab er et godt eksempel. Et godt eksempel på egen avl og klub-DNA.
      Hvad med AK?
      Derudover er spillere som Ahlmann, Nicolai Larsen, og endda Würtz, først komet til Aab i alderen 18-20 år.
      Jeg håber vi henter Barett, givet at han selvfølgelig ikke er for dyr, men det tvivler jeg nu også på at han vil være. Han har tydeligvis talentet, og jeg tror sagtens han kan udfordre Skula på backen, og på sigt blive en profil, der har godt med videresalgspotentiale.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Hvad med AK?
        Derudover er spillere som Ahlmann, Nicolai Larsen, og endda Würtz, først komet til Aab i alderen 18-20 år.
        Jeg håber vi henter Barett, givet at han selvfølgelig ikke er for dyr, men det tvivler jeg nu også på at han vil være. Han har tydeligvis talentet, og jeg tror sagtens han kan udfordre Skula på backen, og på sigt blive en profil, der har godt med videresalgspotentiale.
        jeg er også sikker på at JBL har kvaliteterne til at blive en profil for OB (eller andre SL-klubber). Han var vel et af de største talenter i AaB før han blev solgt til Juventus.
        Selvfølgelig må/skal der, med den alder han har, skeles til at han måske engang kan sælges videre for en god sum mere end OB må give for ham, h is han ellers fortsætter sin gode udvikling, men det skal absolut ikke være det der begrunder købet synes jeg.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Hvad med AK?
          Derudover er spillere som Ahlmann, Nicolai Larsen, og endda Würtz, først komet til Aab i alderen 18-20 år.
          Jeg håber vi henter Barett, givet at han selvfølgelig ikke er for dyr, men det tvivler jeg nu også på at han vil være. Han har tydeligvis talentet, og jeg tror sagtens han kan udfordre Skula på backen, og på sigt blive en profil, der har godt med videresalgspotentiale.
          AK er benævnt. Gik fra dag 1 ind og var en profil - det kan de sgutte tage kreditten for selvom de da gav ham chancen(Flere andre var på spring).

          Ahlmann er skam Aab'er oprindeligt. Nicolai Larsen havde jeg glemt Würtz er en gammel spiller vi vist godt kan blive enige om ikke er brudt igennem nu her, men for efterhånden mange år siden. Det er næppe det arbejde Aab høster frugt af netop nu (men da de sidst vandt og sidenhen solgte ham)

          Jeg ser absolut ikke samme potentiale i JBL og håber vi bruger pengene andre steder. Medmindre vi altså skyder Skulason afsted, men det virker ikke lige til at være i kortene.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
            AK er benævnt. Gik fra dag 1 ind og var en profil - det kan de sgutte tage kreditten for selvom de da gav ham chancen(Flere andre var på spring).

            Ahlmann er skam Aab'er oprindeligt. Nicolai Larsen havde jeg glemt Würtz er en gammel spiller vi vist godt kan blive enige om ikke er brudt igennem nu her, men for efterhånden mange år siden. Det er næppe det arbejde Aab høster frugt af netop nu (men da de sidst vandt og sidenhen solgte ham)

            Jeg ser absolut ikke samme potentiale i JBL og håber vi bruger pengene andre steder. Medmindre vi altså skyder Skulason afsted, men det virker ikke lige til at være i kortene.
            Havde overset AK i dit indlæg, men Ahlmann kom nu altså, ifølge Wiki, til Aab fra FCM i 2009 (http://da.wikipedia.org/wiki/Jakob_Ahlmann).

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Havde overset AK i dit indlæg, men Ahlmann kom nu altså, ifølge Wiki, til Aab fra FCM i 2009 (http://da.wikipedia.org/wiki/Jakob_Ahlmann).
              Og fra os med lidt mere klæbehjerne (Og for dem der læser wiki ekstra godt) kan jeg berette at Ahlmann er Nordjyde og Aab'er der var dygtig nok til at komme på FCMs akademi i en ung alder. Det ændrer dog ikke på at han er mindst lige så meget Aab'er som FCM'er (Og nok også mere da han trods alt er fra området)

              Comment


                #82
                JBL stadig skadet i følge dette her

                http://www.fyens.dk/sport/OB-med-to-...rtikel/2525247

                Comment


                  #83
                  OB staser stadig på at tilknytte JBL

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-Vi-jagt...rtikel/2525677

                  helt perfekt hvis det lykkedes

                  Comment


                    #84
                    Lidt af det samme

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-jacob-barrett

                    Comment


                      #85
                      Nogen der har en status på JBL's skade og om han snart er klar igen?

                      Comment


                        #86
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uventus-til-ob

                        Comment


                          #87
                          Lyder til det sker

                          Comment


                            #88
                            Håber vi signer ham. Og han kan holde sig skadesfri

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Håber vi signer ham. Og han kan holde sig skadesfri
                              En hjernerystelse og en brækket fod er ikke skader der skræmmer. Det kan ske for alle og er ikke tegn på glasben som så mange andre..
                              det er ren uheld.
                              Håber vi skriver 4-5 år med ham da han har landsholds potentiale

                              Comment


                                #90
                                Var han ikke også skadet da vi lejede ham?

                                Comment

                                Working...
                                X