Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    JBL ude resten af foråret med den skade, der sendte ham ud af kampen igen....en flig er slået af en knogle og en pause på mindst 6 uger venter (iflg. Stiftstidende)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      JBL ude resten af foråret med den skade, der sendte ham ud af kampen igen....en flig er slået af en knogle og en pause på mindst 6 uger venter (iflg. Stiftstidende)
      For fanden. Azer udgik fra træningen og Skoubo ikke klar på lørdag.

      Comment


        #33
        Det kører sgu godt

        Comment


          #34
          Tipsbladet har en artikel om, at OB overvejer JBL.
          Det er i hvert fald overskriften. Selve artiklen bringer dog ikke det vilde frem, ud over Jesper Hansen fortæller, at man i OB snart skal have en snak om spillerne.

          Der er ros til JBL. Håber godt nok på en kontrakt til ham.

          Der linkes til en anden artikel, hvor Jesper fortæller, at der er en købsoption, og at OB er rigtig godt tilfredse med prisen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            For fanden. Azer udgik fra træningen og Skoubo ikke klar på lørdag.
            på +kontoen er Ruud og AMC klar igen efter deres karantæner
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              En god ung venstreback, der har vist meget lovende takter i de kampe han har fået, og har været talentfuld nok til at fange Juventus' øje, og som man har en tilfredsstillende købsoption på. Jeg kan ikke se, hvad der er at betænke sig på. Barrett skal signes. Og så skal han spille.

              Efter sommer: Diarra på HB, Barrett på VB, en ny stærk CB, og så Høegh og KL til at duellere om den sidste plads. Og hvis vi rent faktisk kan få skiftet JC ud med en ny, stærk førstekeeper, så vil jeg være meget tilfreds.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                En god ung venstreback, der har vist meget lovende takter i de kampe han har fået, og har været talentfuld nok til at fange Juventus' øje, og som man har en tilfredsstillende købsoption på. Jeg kan ikke se, hvad der er at betænke sig på. Barrett skal signes. Og så skal han spille.

                Efter sommer: Diarra på HB, Barrett på VB, en ny stærk CB, og så Høegh og KL til at duellere om den sidste plads. Og hvis vi rent faktisk kan få skiftet JC ud med en ny, stærk førstekeeper, så vil jeg være meget tilfreds.
                jeg er meget enig, dog er er pladsen som hb dog stadig åben i det at det som Momo præsterede i FCV på intet tidspunkt lignede at han magtede at være mere offensiv end han er på vb, men påpasselig var han også på hb, og det var muligvis også taktiske begrænsninger der gjorde det, samtidig med at OB helt generelt spillede en "uengageret" kamp....JC som type kan sagtens bruges på holdet i den forfatning det er nu, og jeg vil blive lidt ærgerlig hvis han er væk til sommer.

                Dagens avis melder at OB er MEGET tilfreds med den pris der for at overtage JBL permanent
                Last edited by manner; 24-04-2014, 05:15.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg er meget enig, dog er er pladsen som hb dog stadig åben i det at det som Momo præsterede i FCV på intet tidspunkt lignede at han magtede at være mere offensiv end han er på vb, men påpasselig var han også på hb, og det var muligvis også taktiske begrænsninger der gjorde det, samtidig med at OB helt generelt spillede en "uengageret" kamp....JC som type kan sagtens bruges på holdet i den forfatning det er nu, og jeg vil blive lidt ærgerlig hvis han er væk til sommer.
                  Jeg er lidt træt af den konsensus der er skudt op herinde, at Momo ikke "er stærk nok offensivt". Han er stadig ung, og spiller sin første sæson på topplan og han har spillet det meste af sæsonen på en plads, hvor han ikke kan bruge sit stærke ben offensivt. Det er kun naturligt, at han har koncentreret sig om sine defensive pligter først.

                  At dømme ham ude efter to kampe på HBer hul i hovedet (og hvis vi skal dømme folk ud fra FCV-kampen, var der et par stykker der aldrig ville spille for OB igen). Han er blevet langt bedre til at gå med offensivt i løbet af sæsonen, samtidigt med han allerede i min optik er stærkere defensivt end Høegh og til dels Larsen. Jeg tror efter denne sæson mere på Momo som kommende fast mand i OBs start-11er end jeg tror på Høegh (og det er sagt som en mand, der ejer en Høegh-trøje). Jeg vil under alle omstændigheder hellere lære en defensivt stærk spiller at være mere offensiv, end jeg vil omskole en offensivspiller til at være defensiv (så kan vi lige så godt sætte Kadrii ned på VB igen).

                  Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis Diarra hed Andersen og var vokset op i Sanderum, ville han være den mest populære spiller på holdet efter Falk. (Og nej, jeg mener ikke "racisme". Jeg mener "udlænding med en stank af Poul Hansen og N'Koum der stadig hænger ved")
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg er lidt træt af den konsensus der er skudt op herinde, at Momo ikke "er stærk nok offensivt". Han er stadig ung, og spiller sin første sæson på topplan og han har spillet det meste af sæsonen på en plads, hvor han ikke kan bruge sit stærke ben offensivt. Det er kun naturligt, at han har koncentreret sig om sine defensive pligter først.

                    At dømme ham ude efter to kampe på HBer hul i hovedet (og hvis vi skal dømme folk ud fra FCV-kampen, var der et par stykker der aldrig ville spille for OB igen). Han er blevet langt bedre til at gå med offensivt i løbet af sæsonen, samtidigt med han allerede i min optik er stærkere defensivt end Høegh og til dels Larsen. Jeg tror efter denne sæson mere på Momo som kommende fast mand i OBs start-11er end jeg tror på Høegh (og det er sagt som en mand, der ejer en Høegh-trøje). Jeg vil under alle omstændigheder hellere lære en defensivt stærk spiller at være mere offensiv, end jeg vil omskole en offensivspiller til at være defensiv (så kan vi lige så godt sætte Kadrii ned på VB igen).

                    Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis Diarra hed Andersen og var vokset op i Sanderum, ville han være den mest populære spiller på holdet efter Falk. (Og nej, jeg mener ikke "racisme". Jeg mener "udlænding med en stank af Poul Hansen og N'Koum der stadig hænger ved")
                    jeg beklager da hvis mit indlæg kom til st devaluere Diarra, det var ikke hensigten og jeg synes også jeg lader tvivlen komme ham til gode når jeg påpeger taktiske bånd som en grund til de manglende offensive raids. Jeg kan da også forsikre om st jeg absolut intet har mod ham og at jeg vil elske at se Diarra som fast inventar på holdet. Som side bemærkning vil jeg da ikke undlade at nævne at jeg rent faktisk har købt en trøje med Diarra's navn på ryggen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis Diarra hed Andersen og var vokset op i Sanderum, ville han være den mest populære spiller på holdet efter Falk. (Og nej, jeg mener ikke "racisme". Jeg mener "udlænding med en stank af Poul Hansen og N'Koum der stadig hænger ved")
                      Jeg må erklære mig dybt uenig i afslutningen af de indlæg, ellers var vi rimelig enig. Jeg synes at de fleste generelt har taget Momo til sig og han har været rost meget for sine indsatser som sæsonen er skredet frem. Det er mere et problem at vi er så kort for hovedet som fodbold fans. Der skal en eller 2 dårlige kampe til og så tvivler vi helt vildt. Fair nok, men set over hele sæsonen er Momo i mine øjne en af de store lyspunkter. Ja han mangler noget offensivt. Det kan der arbejdes med som du også selv er inde på. Jeg tror så ikke bare at det er et spørgsmål om mangel på offensiv kvalitet. Det er også TBs oplæg til hvordan Momo skal spille. Jeg undre mig ofte over hvorfor vores mest hovedstøds stærke spiller ikke er med i modstanderens felt når vi har frispark og hjørnespark. Hvorfor Momo skal holdes tilbage er mig en gåde - Momo vinder jo oftest hans dueller i luften.

                      Jeg synes at Momo har gjort det godt og jeg vil være helt rolig med at lade ham danne bagkæde med Kasper, Daniel og Barrett/Ari i næste sæson. Momo har nogle mangler ja, men han har også nogle gode kvaliteter.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg beklager da hvis mit indlæg kom til st devaluere Diarra, det var ikke hensigten og jeg synes også jeg lader tvivlen komme ham til gode når jeg påpeger taktiske bånd som en grund til de manglende offensive raids. Jeg kan da også forsikre om st jeg absolut intet har mod ham og at jeg vil elske at se Diarra som fast inventar på holdet. Som side bemærkning vil jeg da ikke undlade at nævne at jeg rent faktisk har købt en trøje med Diarra's navn på ryggen.
                        Når jeg engang får nogle penge, er det afgjort med i overvejelserne
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg er lidt træt af den konsensus der er skudt op herinde, at Momo ikke "er stærk nok offensivt". Han er stadig ung, og spiller sin første sæson på topplan og han har spillet det meste af sæsonen på en plads, hvor han ikke kan bruge sit stærke ben offensivt. Det er kun naturligt, at han har koncentreret sig om sine defensive pligter først.

                          At dømme ham ude efter to kampe på HBer hul i hovedet (og hvis vi skal dømme folk ud fra FCV-kampen, var der et par stykker der aldrig ville spille for OB igen). Han er blevet langt bedre til at gå med offensivt i løbet af sæsonen, samtidigt med han allerede i min optik er stærkere defensivt end Høegh og til dels Larsen. Jeg tror efter denne sæson mere på Momo som kommende fast mand i OBs start-11er end jeg tror på Høegh (og det er sagt som en mand, der ejer en Høegh-trøje). Jeg vil under alle omstændigheder hellere lære en defensivt stærk spiller at være mere offensiv, end jeg vil omskole en offensivspiller til at være defensiv (så kan vi lige så godt sætte Kadrii ned på VB igen).

                          Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis Diarra hed Andersen og var vokset op i Sanderum, ville han være den mest populære spiller på holdet efter Falk. (Og nej, jeg mener ikke "racisme". Jeg mener "udlænding med en stank af Poul Hansen og N'Koum der stadig hænger ved")
                          Jeg synes nu ikke ligefrem, at der er en konsensus herinde om, at Momo ikke er stærk nok offensivt. Jeg selv har stillet spørgsmålstegn ved, om han er dygtig nok offensivt. Måske mest af alt, fordi jeg ikke har set ret mange offensive aktioner fra ham. Det er muligt, han er bundet af taktiske bånd. Men fx i FCN-kampen var der flere gange en motorvej i hans side, uden han udnyttede det. Hvis han har fået at vide, han bare skal holde sig tilbage, skal han ikke kritiseres for det. Så jeg synes nu ikke, at jeg har været med til at et prædikat som "ikke stærk nok i det offensive på ham".

                          Defensivt synes jeg, han har udviklet sig rigtig fint, og jeg synes da heller ikke jeg på nogen måde jeg har dømt ham ude, hvis jeg ellers er en af dem, du hentyder til:)

                          Hvad angår din tanke om Andersen ctr. udenlandsk navn, så er den i hvert fald helt skudt ved siden af i mit tilfælde. Jeg har ikke en Diarra-trøje, der kan bevise min uskyld. Til gengæld er jeg nok den eneste på Fyn og omegn, som stadig ærgrer mig over, at N'Koum ikke fik flere chancer. Håber det kan være med til at bevise min uskyld på Andersen ctr. udenlandsk navn-delen. Til gengæld har den erkendelse nok kostet mig min sidste del af respekt her på forum:)

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Hvad angår din tanke om Andersen ctr. udenlandsk navn, så er den i hvert fald helt skudt ved siden af i mit tilfælde. Jeg har ikke en Diarra-trøje, der kan bevise min uskyld. Til gengæld er jeg nok den eneste på Fyn og omegn, som stadig ærgrer mig over, at N'Koum ikke fik flere chancer. Håber det kan være med til at bevise min uskyld på Andersen ctr. udenlandsk navn-delen. Til gengæld har den erkendelse nok kostet mig min sidste del af respekt her på forum:)
                            haha selv kamikaze piloter må stå af her. Du går all-in... og ned med stil
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              haha selv kamikaze piloter må stå af her. Du går all-in... og ned med stil
                              Bare lige for en god ordens skyld, hvis nogen skulle få grimme tanker om mig: Jeg er IKKE Poul Hansen!

                              Comment


                                #45
                                "Stiften" skriver i dag at i E-avisen at JBL og hans agent er spændte på hvad OB vil. De kan jo til enhver tid udløse frikøbsklausulen og JBL kan sagten se sig selv i OB siger agenten og tilføjer at der er andre forespørgsler frs ind- og udland. TB har været meget tilfreds med hans store fremskridt, trods et par grimme skader.
                                SÆT I VÆRK OB 😄
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X