Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ja det har han. Så er han fri der markedet. Men jeg er sikker, at vi har sikret ham inden det...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
      Ja det har han. Så er han fri der markedet. Men jeg er sikker, at vi har sikret ham inden det...
      Er det noget du ved eller bare din egen fornemmelse?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
        Typisk agent snak.. OB overvejer sikkert om de skal købe JBL eller en anden spiller og det ved agenten jo helt sikkert. Så planter han lige en historie om at "Flere klubber fra ind-og udland har henvendt sig vedrørende Jacob". Jaja selvfølgelig har de det. knægten var lagt fra superliga form og niveau i starten og har samlet spillet 182 minutter.

        Det bliver et pænt nej tak her fra.
        Så han var langt fra niveau i starten, men pludselig rigeligt god nok i de minutter han fik (for det var han jo faktisk!)?
        Så har han godt nok haft en stejl læringskurve!
        Hvis Barrett er skadesfri og han gider OB, så skal OB da klart sige ja tak!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Så han var langt fra niveau i starten, men pludselig rigeligt god nok i de minutter han fik (for det var han jo faktisk!)?
          Så har han godt nok haft en stejl læringskurve!
          Hvis Barrett er skadesfri og han gider OB, så skal OB da klart sige ja tak!
          Enig, han er en talentfuld spiller, der rummer meget kvalitet, set ud fra hans præstationer i OB. Det ville være absurd at sige nej tak til en diamant, der allerede skinner, hvis muligheden foreligger.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Så han var langt fra niveau i starten, men pludselig rigeligt god nok i de minutter han fik (for det var han jo faktisk!)?
            Så har han godt nok haft en stejl læringskurve!
            Hvis Barrett er skadesfri og han gider OB, så skal OB da klart sige ja tak!
            Ja det er jo så en smagssag. Træner teamet syntes jo åbenlyst ikke JBL var til mere end 1 start plads og sølle 182 minutter på en hel sæson. Eftersom Skulason har tabt sin plads på midtbanen (og dermed spiller VB næste sæson), så syntes jeg det ville være dumt at betale noget få så lidt.. Så hellere give pladsen til en af vores egne de få gange i løbet af sæsonen Skulason har fået samlet nok karantænepoint sammen.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
              Ja det er jo så en smagssag. Træner teamet syntes jo åbenlyst ikke JBL var til mere end 1 start plads og sølle 182 minutter på en hel sæson. Eftersom Skulason har tabt sin plads på midtbanen (og dermed spiller VB næste sæson), så syntes jeg det ville være dumt at betale noget få så lidt.. Så hellere give pladsen til en af vores egne de få gange i løbet af sæsonen Skulason har fået samlet nok karantænepoint sammen.
              Hvis man alene kigger på de 182 spilleminutter forstår jeg godt din holdning

              Jeg synes dog det er lidt af en forenkling i en vurdering af ham.

              Jeg er ret overbevist om at planen har været at vende ham til at spille kamp på seniorplan, hvilket han ikke havde prøvet før han kom til os.

              Hans start mod Viborg var formentlig også en indikation af at trænerteamet troede på han var blevet moden. Jeg synes det er meget fornuftigt at køre unge spillere stille og roligt ind. Rasmus Falk spillede fx 665 minutter over 12 kampe da han havde samme alder. Selvfølgelig havde holdet flere profiler dengang. Til gengæld var Falk en integreret del af truppen via sin ungdomstid i klubben. Der havde JBL et efterslæb

              Jeg er ret overbevist om JBL havde fået væsentligt flere minutter hvis han ikke havde fået to ærgerlige skader i foråret. Skaden mod Viborg var for mig et resultat af en spiller der giver sig 100procent i nærkampene, og det har vi i den grad brug for.

              Min begejstring for ham bygger jeg egentlig mere på de træninger jeg har set end kampminutterne. Jeg så et par af de første træninger han var med i. Han havde god teknik, hurtighed og spilforståelse. Men det mest overbevisende var at han førte sig frem med en kampiver og selvtillid som en garvet superligaspiller. Han tilbød sig hele tiden i spillet. De evner og attituder han har vist til træning har virket meget overbevisende og jeg synes jeg har set ham overføre det i kamp. Derfor er jeg fuldstændig overbevist om at vi har en usleben diamant i ham.

              Jeg tror heller ikke det er tilfældigt at Daniel Høegh fremhævede ham forud for foråret og kaldte ham en lille stjerne i svøb.

              Det eneste der tæller imod er det som du selv nævner. At skulason har tabt kampen om midtbanen og måske derfor ender med at spille venstre back. Jeg ser bare mere potentiale i JBL.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                Ja det er jo så en smagssag. Træner teamet syntes jo åbenlyst ikke JBL var til mere end 1 start plads og sølle 182 minutter på en hel sæson. Eftersom Skulason har tabt sin plads på midtbanen (og dermed spiller VB næste sæson), så syntes jeg det ville være dumt at betale noget få så lidt.. Så hellere give pladsen til en af vores egne de få gange i løbet af sæsonen Skulason har fået samlet nok karantænepoint sammen.
                At JBL ikke fik flere minutter tror jeg stort set kun skyldes skader. De var lidt forsigtige med ham i starten fordi han jo trods alt er meget ung og lige skulle ind i det hele (og hvis jeg ikke husker meget forkert havde han også lidt småskader i starten). Da han så fik chancen var han jo bare helt vildt uheldig, at han fik slemme skader lige da han endelig havde muligheden for at bide sig ordentlig fast.

                Egentlig synes jeg det, at de tilsyneladende stadig overvejer ham på trods af alle de skader viser, at han har noget "særligt". Og hvis vi rent faktisk vælger at hente ham (betale penge for ham) med de risici så er der i hvert fald ikke mere at rafle om.

                Og til sidst vil jeg sige, at konklusionen at Skulason har tabt kampen på midtbanen nok kommer alt for tidligt. Vi er vidst alle enige om, at han havde en håndfuld kampe der i foråret hvor han spillede rigtig skidt der, men han blev jo alligevel brugt der efterfølgende og spillede sig i mine øjne klart op.

                Det kan godt være, at han lige nu ligger til venstre back fordi vi har mistet både Ruud og JBL (og Diarra derfor står til at spille højre back). Men jeg forventer nu, at der i hvert fald kommer en back ind (og formentlig en til hver side) der kan rykke på det. For i mine øjne er Skulason stadig det bedste bud på en defensiv midtbanespiller i vores trup.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                  Ja det er jo så en smagssag. Træner teamet syntes jo åbenlyst ikke JBL var til mere end 1 start plads og sølle 182 minutter på en hel sæson. Eftersom Skulason har tabt sin plads på midtbanen (og dermed spiller VB næste sæson), så syntes jeg det ville være dumt at betale noget få så lidt.. Så hellere give pladsen til en af vores egne de få gange i løbet af sæsonen Skulason har fået samlet nok karantænepoint sammen.
                  Han blev skadet efter han begyndte at få spilletid, derfor fik han ikke mere og ikke p.g.a. manglende niveau.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Han blev skadet efter han begyndte at få spilletid, derfor fik han ikke mere og ikke p.g.a. manglende niveau.
                    Så han kan ikke holde til at spille fodbold?

                    Med tanke på hvor lidt vi har i pengekassen så skal vores penge bruges på startere der kan forstærke niveauet og levere hver gang. Ikke breddespillere der med tiden kan blive dygtige nok. Dem må vi selv sørge for at producere.

                    Jeg siger pænt nej tak, medmindre han er gratis at hente og ekstremt billig i drift.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                      Så han kan ikke holde til at spille fodbold?

                      Med tanke på hvor lidt vi har i pengekassen så skal vores penge bruges på startere der kan forstærke niveauet og levere hver gang. Ikke breddespillere der med tiden kan blive dygtige nok. Dem må vi selv sørge for at producere.

                      Jeg siger pænt nej tak, medmindre han er gratis at hente og ekstremt billig i drift.
                      Hvis vi kun skal købe spillere der kan forstærke niveuaet og levere hver gang, så bliver det godt nok svært at bygge noget op. Jeg tror vi bliver afhængige af selv at kunne levere flere ungdomsspillere, men jeg tror det bliver nødvendigt både at supplere med spillere der kan gå direkte ind på holdet og spillere der skal udvikles på.

                      Kadrii gik heller ikke ind og leverede fra dag et. Spalvis i AaB gik heller ikke ind og leverede hver gang fra dag et. Der er mange eksempler på spillere som har udviklet sig til at have en kvalitet som superligaklubber som OB ikke vil kunne betale for, når de har et vist niveau.

                      JBL er 19 år. Hvis vi kan få ham for en fornuftig pris, så har jeg svært ved at se, at det ikke vil være en god investering.

                      Han har været uheldig med skader. Umiddelbart er det ikke skader, jeg synes der er grund til at frygte vender tilbage.

                      Hvis man vurderer, at skulason foretrækkes på venstre back frem for midtbanen og hvis JBL tynger for meget i budgettet, så er det en anden snak, set fra mit perspektiv. Men jeg vil godt nok være ærgerlig over at vinke farvel til ham.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                        Så han kan ikke holde til at spille fodbold?

                        Med tanke på hvor lidt vi har i pengekassen så skal vores penge bruges på startere der kan forstærke niveauet og levere hver gang. Ikke breddespillere der med tiden kan blive dygtige nok. Dem må vi selv sørge for at producere.

                        Jeg siger pænt nej tak, medmindre han er gratis at hente og ekstremt billig i drift.
                        Hmm ja, alle spillere der bliver skadet når de spiller kan ikke holde til fodbold.

                        Ligesom Valencia CF's Banega, der brækkede foden ved at få den kørt over af egen bil, åbenlyst ikke kan holde til at køre bil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Hvis vi kun skal købe spillere der kan forstærke niveuaet og levere hver gang, så bliver det godt nok svært at bygge noget op. Jeg tror vi bliver afhængige af selv at kunne levere flere ungdomsspillere, men jeg tror det bliver nødvendigt både at supplere med spillere der kan gå direkte ind på holdet og spillere der skal udvikles på.

                          Kadrii gik heller ikke ind og leverede fra dag et. Spalvis i AaB gik heller ikke ind og leverede hver gang fra dag et. Der er mange eksempler på spillere som har udviklet sig til at have en kvalitet som superligaklubber som OB ikke vil kunne betale for, når de har et vist niveau.

                          JBL er 19 år. Hvis vi kan få ham for en fornuftig pris, så har jeg svært ved at se, at det ikke vil være en god investering.

                          Han har været uheldig med skader. Umiddelbart er det ikke skader, jeg synes der er grund til at frygte vender tilbage.

                          Hvis man vurderer, at skulason foretrækkes på venstre back frem for midtbanen og hvis JBL tynger for meget i budgettet, så er det en anden snak, set fra mit perspektiv. Men jeg vil godt nok være ærgerlig over at vinke farvel til ham.
                          Medmindre prisen på JBL er helt ude i skoven skal der bare skrives med ham. Venstrekanten kan måske også blive hans på sigt. Emil vil jo gerne videre.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Hmm ja, alle spillere der bliver skadet når de spiller kan ikke holde til fodbold.

                            Ligesom Valencia CF's Banega, der brækkede foden ved at få den kørt over af egen bil, åbenlyst ikke kan holde til at køre bil.
                            Du missede vist smileyen men fred nu være med det. Alle kan være uheldige ja.

                            Jeg siger stadig nej tak.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Hvis vi kun skal købe spillere der kan forstærke niveuaet og levere hver gang, så bliver det godt nok svært at bygge noget op. Jeg tror vi bliver afhængige af selv at kunne levere flere ungdomsspillere, men jeg tror det bliver nødvendigt både at supplere med spillere der kan gå direkte ind på holdet og spillere der skal udvikles på.

                              Kadrii gik heller ikke ind og leverede fra dag et. Spalvis i AaB gik heller ikke ind og leverede hver gang fra dag et. Der er mange eksempler på spillere som har udviklet sig til at have en kvalitet som superligaklubber som OB ikke vil kunne betale for, når de har et vist niveau.

                              JBL er 19 år. Hvis vi kan få ham for en fornuftig pris, så har jeg svært ved at se, at det ikke vil være en god investering.

                              Han har været uheldig med skader. Umiddelbart er det ikke skader, jeg synes der er grund til at frygte vender tilbage.

                              Hvis man vurderer, at skulason foretrækkes på venstre back frem for midtbanen og hvis JBL tynger for meget i budgettet, så er det en anden snak, set fra mit perspektiv. Men jeg vil godt nok være ærgerlig over at vinke farvel til ham.
                              Kadrii-eksemplet kan du ikke bruge til noget som helst. Dengang var vi ikke tynget af et voldsomt underskud, og vi havde en etableret sølvtrup. Vi bliver i den grad tvunget til selv at skabe dem nu, men det er nok meget sundt hvis man skal tro Aab-eksemplet. Jeg ser bare ingen grund til at købe unge spillere når vi selv har dem og gerne vil have mere OB-DNA ind i truppen.

                              Og så har jeg ikke set nok - hverken kvalitet eller holdbarhed - til at retfærdiggøre et køb af JBL.

                              Jeg vil blive slemt skuffet hvis vi bruger vores få transferkroner på en reserve.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                                Kadrii-eksemplet kan du ikke bruge til noget som helst. Dengang var vi ikke tynget af et voldsomt underskud, og vi havde en etableret sølvtrup. Vi bliver i den grad tvunget til selv at skabe dem nu, men det er nok meget sundt hvis man skal tro Aab-eksemplet. Jeg ser bare ingen grund til at købe unge spillere når vi selv har dem og gerne vil have mere OB-DNA ind i truppen.

                                Og så har jeg ikke set nok - hverken kvalitet eller holdbarhed - til at retfærdiggøre et køb af JBL.

                                Jeg vil blive slemt skuffet hvis vi bruger vores få transferkroner på en reserve.
                                AaB er så et rigtig godt eksempel på en klub, der netop har købt spillere, der udvikler sig til at blive etablerede superligaspillere, der kan gøre en forskel.

                                Jeg hælder til, at vi både skal bygge på udvikling af egne spillere og spillere udefra, hvis vi skal kunne gøre os. Det bliver for dyrt hvis vi kun vil købe færdigudviklede spillere. Hvis ikke vi køber udvikingsspillere tror jeg vi får det svært.

                                Comment

                                Working...
                                X