Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Han kan gå hen og blive en klar forstærkning, SIGN SIGN SIGN

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      "Stiften" skriver i dag at i E-avisen at JBL og hans agent er spændte på hvad OB vil. De kan jo til enhver tid udløse frikøbsklausulen og JBL kan sagten se sig selv i OB siger agenten og tilføjer at der er andre forespørgsler frs ind- og udland. TB har været meget tilfreds med hans store fremskridt, trods et par grimme skader.
      SÆT I VÆRK OB 
      Leif reklamerede for artiklen på twitter i går, så jeg har været lidt spændt på hvad der stod i den - Tak for at du lige gav et resume. Jeg vil være meget positivt stemt omkring en permanent kontrakt til Barrett. Han er ung, offensiv, har allerede superliga niveau og der er både salgs og forbedrings potentialitet i ham.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #48
        ville være lækkert, kan han bare holde sig skadesfri, fordi det han har vist indtil videre har kun været positivt

        Comment


          #49
          Synes også vi skal beholde JBL.

          Nu forsvinder Ruud også i højresiden, så som tingene ser ud i skrivende stund, så trækker det også Diarra over mod højre back. Jeg tror måske nok Skulason vil stå forrest et stykke tid som venstre back, men JBL indeholder nogen tekniske og offensive ting Skulason aldrig kommer i nærheden af.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            "Stiften" skriver i dag at i E-avisen at JBL og hans agent er spændte på hvad OB vil. De kan jo til enhver tid udløse frikøbsklausulen og JBL kan sagten se sig selv i OB siger agenten og tilføjer at der er andre forespørgsler frs ind- og udland. TB har været meget tilfreds med hans store fremskridt, trods et par grimme skader.
            SÆT I VÆRK OB 😄
            Der burde godt nok ikke være noget at tænke over - jo mindre frikøbsklausulen er for vild. Men JH har jo selv været ude at sige, OB er tilfreds med den.

            JBL kan gøre venstre backen til en styrke hos OB ovenpå flere år, hvor det har haltet gevaldigt. God teknik, hurtighed og så kæmper han sgu røven ud af buskerne. Han vil løfte holdet!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Der burde godt nok ikke være noget at tænke over - jo mindre frikøbsklausulen er for vild. Men JH har jo selv været ude at sige, OB er tilfreds med den.

              JBL kan gøre venstre backen til en styrke hos OB ovenpå flere år, hvor det har haltet gevaldigt. God teknik, hurtighed og så kæmper han sgu røven ud af buskerne. Han vil løfte holdet!
              Han har også imponeret mig i de få minutter han har fået på 1.holdet, så umiddelbart så jeg også gerne, at vi skrev kontrakt med ham.

              Dog synes jeg også der er noget at tænke over for Jesper Hansen. Han var trods alt skadet det meste af tiden her - og det var med flere forskellige skader. Der er altid risici når man henter spillere, men mere med nogle eller andre. Når vi har så begrænsede økonomiske ressourcer skal vi tænke os rigtig godt om og bruge dem bedst muligt.

              Comment


                #52
                http://www.bold.dk/nyt/Agent-Flere-h...a-OB-lejesvend

                Comment


                  #53
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...l-ob-lejesvend

                  Comment


                    #54
                    Den ligger seriøst lige til højrebenet...

                    Det kan dog også tænkes at vores forsvar nu ca vil få en gennemsnitsalder omkring de 21 - hvilket er ungt og uerfaren.. Men jeg tror nu det kunne lykkedes.

                    Diarra - KL - DH - JBL

                    Comment


                      #55
                      Jeg tror de bliver enige, de er vist ikke langt fra hinanden. I øvrigt er der vel mere tale om forkøbsret end frikøbklausul, han har kontraktudløb nu til sommer...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                        Jeg tror de bliver enige, de er vist ikke langt fra hinanden. I øvrigt er der vel mere tale om forkøbsret end frikøbklausul, han har kontraktudløb nu til sommer...
                        ok 👍 er det kontraktudløb som i "han koster gratis pr. 1/6 eller 1/7-14"
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                          Jeg tror de bliver enige, de er vist ikke langt fra hinanden. I øvrigt er der vel mere tale om forkøbsret end frikøbklausul, han har kontraktudløb nu til sommer...
                          Han har kontrakt med Juve indtil 30/6-2015

                          Comment


                            #58
                            Typisk agent snak.. OB overvejer sikkert om de skal købe JBL eller en anden spiller og det ved agenten jo helt sikkert. Så planter han lige en historie om at "Flere klubber fra ind-og udland har henvendt sig vedrørende Jacob". Jaja selvfølgelig har de det. knægten var lagt fra superliga form og niveau i starten og har samlet spillet 182 minutter.

                            Det bliver et pænt nej tak her fra.

                            Comment


                              #59
                              Jeg siger ja tak til JBL

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg siger ja tak til JBL
                                Det gør jeg også. Han fik som andre skriver ikke mange minutter på banen, men han gjorde det godt i dem han fik.

                                Comment

                                Working...
                                X