Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nuuuhr, det får jo en gammel kyniker til at smelte

    MvT
    Ja ik

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja ik
      Man får jo helt lyst til at give Barrett en krammer og en forlængelse i affekt. Godt jeg ikke sidder på pengekassen... LOL

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        JBL fra ob.dk

        Jacob Barrett :

        - Det var fantastisk at få en hel kamp, og det er snart to år siden at jeg har spillet, siden jeg brækkede anklen. Og så endte det endda med en sejr, og ovenikøbet i Aalborg. Det er nok den bedste fredag i mit liv, og alt i alt gik det fint i kampen. Jeg skal takke mange af mine holdkammerater, som virkelig også var gode til at hjælpe mig på vej, for de roste mig hver gang, jeg gjorde noget godt, og det er noget, der styrker en mand, der har været væk så længe. Det var en mega mega god holdpræstation. Vi gjorde det svært for AaB, og det kunne vi godt mærke på dem.
        Forfriskende med ægte glæde! Barrett - ønsker dig al mulig held med at slå til i OB!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Lidt fra JBL

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-aldrig-troen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er godt nok vild med sådan en indstilling. Nu har jeg ikke lige noget overblik over hvornår han var skadet osv. men, det er kraftedme mærkeligt de trænere vi har haft de sidste halvandet år ikke har set større talent hos ham her end Kirke. Han har selvfølgelig udviklet sig på træningsbanen over den tid, men hvor er han dog en klasse over specielt ham!

            Comment


              Nogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
              Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                Nogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
                Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?
                Det kommer nok an på omfanget sf skaden, men jeg forestiller mig det tager gennemsnitlig ligeså lang tid som hos alle andre. Det er nok ikke realistisk at se ham på fulde omdrejninger mere i denne sæson
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                  Nogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
                  Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?
                  Min læge sagde altid jeg skulle bære en skinne for 6 uger når jeg havde rivet/såret ledbånd i foden før jeg kunne belaste foden igen. (Men pakkede tape på foden og spillede fodbold efter en, to uger igen - men det er kun en just-for-fun-level i et hobbyhokd ig uden rigtige belastning, er alt andet end "professionel", hehe. .. ;-)).
                  Tænker at sæsonnen er forbi for JBL og vi vil ikke se ham på pladsen igen denne sæson.
                  Last edited by andlox; 25-04-2016, 06:21.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    Nogen der ved, hvor lang tid en læderet ledbånd tager om at hele for en professionel?
                    Jeg har selv været igennem flere slemme ankelskader, og det kan vel godt trække ud, så Barret først er klar i den nye sæson?
                    Nu har han også i forvejen skruer osv. i foden fra et tidligere brud, så den skrøbelighed kombineret med den her ledbåndsskade gør, at jeg vil blive meget forbavset over at se ham mere i denne sæson. Den slags skader er dog normalt ikke værre end at han bør være klar til optaktstart til den nye sæson. Skide ærgerligt, men han har tydeligvis viljen selv når det hele er allermest surt, så lad os håbe han komme godt tilbage

                    Comment


                      Det er vist heldigvis den anden vinkel, som den er gal med

                      Comment


                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-esbjerg-kamp/

                        Lader heldigvis til at han er sluppet (relativt) billigt. Godt at høre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-esbjerg-kamp/

                          Lader heldigvis til at han er sluppet (relativt) billigt. Godt at høre.
                          Fedt for ham. Jeg syntes dog at KN burde hive AS ned på backen igen hvis han død og pine absolut SKAL spille hver gang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fedt for ham. Jeg syntes dog at KN burde hive AS ned på backen igen hvis han død og pine absolut SKAL spille hver gang
                            Hvis han er selvskrevet på holdet, så må jeg også sige jeg desværre vil ofre Barrett for at få den stakkel væk fra en plads han slet ikke magter Det burde dog ikke være sådan!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Hvis han er selvskrevet på holdet, så må jeg også sige jeg desværre vil ofre Barrett for at få den stakkel væk fra en plads han slet ikke magter Det burde dog ikke være sådan!!
                              Helt enig.. Jeg troede for 6 måneder siden at vi have 2 lysende unge talenter til den højre kant nemlig Desler og Greve. Og så længe Falk var i klubben var der overflod af højrekantsspillere..
                              Wupti... 6 måneder senere.. Ari Skulason på højrekanten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt enig.. Jeg troede for 6 måneder siden at vi have 2 lysende unge talenter til den højre kant nemlig Desler og Greve. Og så længe Falk var i klubben var der overflod af højrekantsspillere..
                                Wupti... 6 måneder senere.. Ari Skulason på højrekanten
                                Jeg tror også kun det er Kent som har set perspektiverne i det. Kent skal have lov at eksperimentere i en halvsæson, hvor vi er fanget i et midterfeltet, men det her er i mine øjne lige lovlig formålsløst

                                Comment

                                Working...
                                X