Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg undrede mig også.. Men lægerne må have sagt ok jo..
    jeg mener bestemt at der er lavet en forhånds aftale med Juventus.. Men om der er råd til den er et godt spørgsmål..

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Så kom Barret på banen i går igen.
      Først af alt undrer jeg mig lidt over, at han overhovedet har fået lov at spille bold her en uge efter sit sammenstød og hvor han har været bevidstløs i flere minutter. Mindes at jeg har læst, at han havde fået en kraftig hjernerystelse, og en sådan kommer man sig kun over ved hjælp af hvile, hvile og hvile. Måske synes jeg, at det er lidt at lege med en spillers helbred, at lade ham spille så tæt på en sådan hændelse. Men hvad ved jeg om det? Ikke en skid. Man må gå ud fra, at der er nogle kloge hoveder, der har sagt god for det. Jeg undres bare lidt. Så vigtig er en fodboldkamp heller ikke.

      Så til det positive: Barret ligner i den grad en mand, vi godt kunne bruge i OB. Ung, energisk og dygtig. Hvordan er lejebetingelserne på ham? Har vi forkøbsret? En allerede aftalt pris med Juventus, eller er det blot ren leje uden yderligere aftaler? (undskylder, hvis det står her et sted, for så har jeg ikke været vågen/dygtig nok til at finde det).
      Han gjorde det igen rigtig godt både defensivt og offensivt. Virkede ikke mærket af sin hjernerystelse. Hvis der på nogen måde er økonomi til det, så SKAL der bare forlænges med ham. En så talentfulde venstreback og med hans unge alder vil der være ekstremt stor sandsynlighed for en stor gevinst ved videresalg og i mellemtiden kan han jo være med til at rykke os i den helt rigtige retning spillemæssigt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Han gjorde det igen rigtig godt både defensivt og offensivt. Virkede ikke mærket af sin hjernerystelse. Hvis der på nogen måde er økonomi til det, så SKAL der bare forlænges med ham. En så talentfulde venstreback og med hans unge alder vil der være ekstremt stor sandsynlighed for en stor gevinst ved videresalg og i mellemtiden kan han jo være med til at rykke os i den helt rigtige retning spillemæssigt.
        helt enig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Så kom Barret på banen i går igen.
          Først af alt undrer jeg mig lidt over, at han overhovedet har fået lov at spille bold her en uge efter sit sammenstød og hvor han har været bevidstløs i flere minutter. Mindes at jeg har læst, at han havde fået en kraftig hjernerystelse, og en sådan kommer man sig kun over ved hjælp af hvile, hvile og hvile. Måske synes jeg, at det er lidt at lege med en spillers helbred, at lade ham spille så tæt på en sådan hændelse. Men hvad ved jeg om det? Ikke en skid. Man må gå ud fra, at der er nogle kloge hoveder, der har sagt god for det. Jeg undres bare lidt. Så vigtig er en fodboldkamp heller ikke.

          Så til det positive: Barret ligner i den grad en mand, vi godt kunne bruge i OB. Ung, energisk og dygtig. Hvordan er lejebetingelserne på ham? Har vi forkøbsret? En allerede aftalt pris med Juventus, eller er det blot ren leje uden yderligere aftaler? (undskylder, hvis det står her et sted, for så har jeg ikke været vågen/dygtig nok til at finde det).
          Der skulle være en option, ifølge Nordjyske: http://nordjyske.dk/nyheder/mariager...a0c7b3/11/1536

          Har desværre ikke kunne finde en udtalelse fra Jesper Hansen.

          Comment


            #20
            Han skal bare signes på en 5 årig.

            Pronto

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han skal bare signes på en 5 årig.

              Pronto
              Ganske enig, hvis økonomien i forhold til Juve og Jacob er rimelig, så er det en "no brainer".

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Han skal bare signes på en 5 årig.

                Pronto
                Det kan kun gå for langsomt. Han er fandeme god.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Juventus skrev på deres hjemmeside, da vi lejede ham, at vi har en option, hvis altså google translate, ikke har snydt mig. Det samme stod der om Dusan Djuric.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ganske enig, hvis økonomien i forhold til Juve og Jacob er rimelig, så er det en "no brainer".
                    helt enig - kunne man forestille sig at grunden til der ikke bliver signet endnu er at nedrykningsspøgelset ikke er på lang nok afstand? Trods alt massiv forskel på suppe og 1 div. hvad angår økonomien

                    Comment


                      #25
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...arrett-laursen

                      Comment


                        #26
                        Jeg synes han har gjort det okay, de minutter han har fået. Så tror han i fremtiden kunne blive en gevinst for os, hvis han ikke er for dyr. Er Momo ikke bedst på højre back også? Så kan det jo være han får mere spilletid dér, når Ruud ryger, og så står JB jo nr. 2 i rækken efter Ari, som måske får en del kampe på midten. Jeg tror at hvis han får nogle minutter i benene, så skal det nok blive godt!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          Jeg synes han har gjort det okay, de minutter han har fået. Så tror han i fremtiden kunne blive en gevinst for os, hvis han ikke er for dyr. Er Momo ikke bedst på højre back også? Så kan det jo være han får mere spilletid dér, når Ruud ryger, og så står JB jo nr. 2 i rækken efter Ari, som måske får en del kampe på midten. Jeg tror at hvis han får nogle minutter i benene, så skal det nok blive godt!
                          Sys også han har gjort det fornuftigt i de kampe han har spillet. Og mener faktisk MOMO's rigtige plads er som højre back :-)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                            Jeg synes han har gjort det okay, de minutter han har fået. Så tror han i fremtiden kunne blive en gevinst for os, hvis han ikke er for dyr. Er Momo ikke bedst på højre back også? Så kan det jo være han får mere spilletid dér, når Ruud ryger, og så står JB jo nr. 2 i rækken efter Ari, som måske får en del kampe på midten. Jeg tror at hvis han får nogle minutter i benene, så skal det nok blive godt!
                            Med det, jeg har set til JBL, så synes jeg faktisk han er bedre end Ari på venstre back...
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #29
                              Helt enig^

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Med det, jeg har set til JBL, så synes jeg faktisk han er bedre end Ari på venstre back...
                                syntes også han ser rigtigt spændende ud - håber vi signer ham, men tror stadig det er den nedrykningsstreg der driller - tror på vi skal være helt i sikkerhed før man begynder at kigge på at hente jbl og evt mos....så lad os få den sejr over AAB og så over GF...så må vi kunne vende opmærksomheden på næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X