Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
    Nej ligegyldigt hvordan du vender det, så siger han faktisk at han er ligeglad med alle andre end de 3000-4000 som han tror er de samme der er dukket op til de øvrige kampe i sæsonen. Og nej han nævner ikke det store billede, fordi han ikke tænker. Jeg er egentlig ligeglad med hvor mange gange du vælger at citere det samme. For det er præcis hvad han siger. Og det kan ikke tolkes anderledes end netop det han siger. Og det er at han ikke har det sikdt med at skuffe de mange. Men med at skuffe de få. That it. Og resten er ordkløveri,
    Sjovt at ingen andre end dig er kommet frem til det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
      Nej ligegyldigt hvordan du vender det, så siger han faktisk at han er ligeglad med alle andre end de 3000-4000 som han tror er de samme der er dukket op til de øvrige kampe i sæsonen. Og nej han nævner ikke det store billede, fordi han ikke tænker. Jeg er egentlig ligeglad med hvor mange gange du vælger at citere det samme. For det er præcis hvad han siger. Og det kan ikke tolkes anderledes end netop det han siger. Og det er at han ikke har det sikdt med at skuffe de mange. Men med at skuffe de få. That it. Og resten er ordkløveri,
      Har postet interviewet i KEP tråden. Og jeg opfatter desværre det samme som bobbyG

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Der er ikke nedskrevet på det ansvarlige lån og jeg tror ikke at det har noget med transfers at gøre men givetvis en støtte til OS&E som modvægt til underskudende.

        Nej, tilknyttede virksomheder er ejergruppen og her har to 3C selskaber (NT) 90% af ejendel. Der er masserr af gæld til både bank og realkredit ved siden af. Den post er steget.

        De 4,1 mio er muligvis for både det ansvarlige lån og lån fra tilknyttede virksomheder og så er det ca. 7,5% hvilket vel ikke er urimeligt for en virksomhed der jævnligt begår underskud og har en soliditet på omkring 20%.
        Virker desværre som en bundløs gæld som holder os tilbage rent sportsligt. Lidt ligsom alle de år hvor BIF også sloges med ublu renteposter.
        Og når vi så ikke kan beholde samtlige transfer kroner og bruge det til gældnedskrivelse så der er lys for enden af tunellen.
        Så er det sgu godt nok svært at være positiv for fremtiden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg vil da gerne opfordre folk til at skrive til JJ og fortælle om oplevelsen
          Skrev i dag en lang e-mail til Jack Jørgensen/OB om den dårlige service på stadion sidste søndag. Så vil nu se om jeg får et svar.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Skrev i dag en lang e-mail til Jack Jørgensen/OB om den dårlige service på stadion sidste søndag. Så vil nu se om jeg får et svar.
            Ja det var ikke ret godt i søndags.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Virker desværre som en bundløs gæld som holder os tilbage rent sportsligt. Lidt ligsom alle de år hvor BIF også sloges med ublu renteposter.
              Og når vi så ikke kan beholde samtlige transfer kroner og bruge det til gældnedskrivelse så der er lys for enden af tunellen.
              Så er det sgu godt nok svært at være positiv for fremtiden
              Der er ikke bundløs gæld ... prioritetsgælden og store dele af bankgælden er i Congrescentret. Der er givetvis noget driftskredit da fodboldvtrods alt er sæsonbetonet og ikke har indtægter i alle mdr men det er ikke der udfordringen er ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Her er Tøffes forslag til hvad OB skal gøre

                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...isse-3-omrader

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Skrev i dag en lang e-mail til Jack Jørgensen/OB om den dårlige service på stadion sidste søndag. Så vil nu se om jeg får et svar.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Skrev i dag en lang e-mail til Jack Jørgensen/OB om den dårlige service på stadion sidste søndag. Så vil nu se om jeg får et svar.
                    Super godt andlox. Tak. Jeg er nu sikker på at du nok skal få svar.. Du gir bare besked :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Der er ikke bundløs gæld ... prioritetsgælden og store dele af bankgælden er i Congrescentret. Der er givetvis noget driftskredit da fodboldvtrods alt er sæsonbetonet og ikke har indtægter i alle mdr men det er ikke der udfordringen er ..
                      Hvor er udfordringen så som du ser det? Altså andet end det åbenlyse vi har diskutteret mange gange

                      Comment


                        At KEP siger han(de) er ked af og skuffe de 3-4000 tilskuer der har været i snit til alle kampene i denne sæson, varmer faktisk mere end jeg troede det ville, endnu engang til alle hjemmekampe, men det bliver også svære at tage sig sammen, de sidste år har været mere for samværet med dem er til bold med end for at se bold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          “Skulle man skrive om alt det, der er galt med klubben, ville det jo tage en uge, og indlægget ville blive så langt, at det fyldte en hel side i tråden”

                          Det var lidt det jeg hentydede til i går... i stedet for at skrive lidt herinde hvorfor går de 4-5 mest toneangivende herinde ikke sammen i en gruppe, brainstormer på alt der er gået galt siden (for mig fyringen af trioen) et punkt og beskriver det hele, sætter sig ind i hvorfor man tog valgene, udfordrer dem og stiller konstruktive spørgsmål og sender den direkte til NT?
                          En herinde må kende en der kender en der kender NT .. brug netværket til at få han i tale .. vender han ikke retur så send brevet som et åbent spørgsmål i Fyens, Tipsbladet eller andre relevante medier .. ikke at det skal være et ubehageligt pres men ønsker man svar må man spørge til man får det og man får nemmest svar hvis man spørger pænt og redeligt...

                          I er nødvendigvis ikke enige om særlig meget men tilstanden i klubben er i enige om ...
                          Du antager der ikke er folk, der er samlet om den slags :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            At KEP siger han(de) er ked af og skuffe de 3-4000 tilskuer der har været i snit til alle kampene i denne sæson, varmer faktisk mere end jeg troede det ville, endnu engang til alle hjemmekampe, men det bliver også svære at tage sig sammen, de sidste år har været mere for samværet med dem er til bold med end for at se bold.
                            Som én der sad med 1600 andre og hundefrøs i det der føltes som 20 minusgrader til Lyngby kampen og i skuffelsen efter GF kampen alligevel stod og klappede så er jeg da glad for, at han er ked af at skuffe mig. Ændrer ikke på, at det er en uheldig udtalelse.

                            Man er ikke kun anfører på et fodboldhold, man er ambassadør for alt, hvad der har med OB at gøre.

                            Hver gang man skuffer én i periferien så bliver denne i hvert fald ikke en del af det faste gennemsnit. Derfor skal han være lige så ked af at skuffe dem, som han er af at skuffe mig.

                            Hans opgave er at skabe begejstringen der kan fange flere, så OB bliver et samlingspunkt; det gør man ikke ved at fremhæve ét segment fremfor et andet.

                            Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det jo dét, han gør. Og det er uheldigt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvor er udfordringen så som du ser det? Altså andet end det åbenlyse vi har diskutteret mange gange
                              Jeg ved jo ikke noget men skal man tage JH’s ord for gode varer (og det er der vist en hvis risiko ved) så har der jo været penge nok til den ekstra specielle spiller de sidste par vinduet det er bare ikke lykkedes. Det har flere gange været nævnt at vi næsten var eller er i balance og det var i hvert fald det han blev ansat til at få for 5 år siden og der er ingen kontrakter fra den gang der stadig gælder så hvis ikke det er lykkedes så har han fejlet stort der men det tror jeg nu ikke og slet ikke eftersom der inden for hans rammer har været mulighed for at afskrive ekstraordinært i 2017. Ikke at OB har fantastisk økonomi og kan gå ud og investere stort, men jeg vurderer at der er ok styr på det økonomiske og det ikke er det skoen klemmer.
                              Minpersonlige mening er at JH er god til sparekniven, god til balancen og holde sig flydende men han er ikke den rette til st investere og bygge op - derfor mener jeg at vi skal have en ny sportschef.
                              Jeg har aldrig været imponeret af KN .. han holdt ACH oppe med primitiv fodbold, fik hjælp i AaB og kørte BIF i sænk og gør det i mine øjne skidt i OB. Jeg er ikke taktisk velfunderet så spillestil og systemer vil jeg ikke gå ind i men jeg syntes der mangler noget nerve, kynisme og snuhed .. Men jeg syntes ikke han forvalter truppen godt og er til dels for gammeldags i forhold til f.eks. mentaltræning og anden hjælp omkring truppen.
                              Min dalende interesse for OB er primært begrundet i de ledelsesmæssige dispositioner helt fra fyringen af trioen (timingen) til den manglende back-up-plan og strategi til den langvarige ansættelse af PH der var så fejlcastet, TB og så fremdeles. Det var givetvis rigtigt at ansætte JH til at få styr på tingene men han er som sagt ikke den rette fremadrettet og mange af dispositionerne har været himmelråbende men der er ingen konsekvens og ingen kommunikation og det er ikke god ledelse.

                              Udfordringen er at det baseres på en enkelt person der har fokus på mange ting, til dels har uddelegeret opgaverne men til folk der ikke tager ansvaret og konsekvenserne.

                              Den person er reelt enevældig men skal påvirkes - måske den nye direktør får mere magt og ser fremadrettet ... så må vi se om han kan skubbe til sportsdelen ...

                              Men ikke noget nyt herfra.. jeg har skrevet det hele før..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Du antager der ikke er folk, der er samlet om den slags :)
                                Hvad mener du?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X