Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Tror du virkelig NT er tilfreds?
    Hvis han er så fortjener han skulle at han er til grin sportsligt. Ved godt han griner på vej i banken, men hans eftermæle bliver dårligt i forhold til hans lange periode i spidsen. Vi fik ikke et mesterskab, så ingen historie skrivning som Jan Bech nu får i BIF
    Jeg tror at Thorborg er tilfreds med JH ja. Ikke med førsteholdet generelt. Her er det jo også spillere, trænere og scouts der fejler. Men hvad mange glemmer er at der er mange mange andre ting i hans job end at købe spillere. Og her tror jeg at JH og Thorborg er pyt og pande.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg kan på ingen måde forestille mig Thorborg er tilfreds. Om JH ryger ved jeg selvfølgelig ikke, men med de udmeldingerne der trods alt har kunne klemmes ud af ham, så kan han umuligt være tilfreds.
      Jesper Hansen ryger 100% ingen steder. Kent kunne måske ryge i næste sæson hvis korthuset ramler. Men jeg tvivler

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hvordan farvel til Thorborg?
        Hvordan skal jeg ikke kloge mig på. Men han har skabt et forretningsimperium hvor der kan flyttes midler frem og tilbage mellem forskellige dele af forretningen og hvor han har et netværk af erhvervskontakter - herunder OSE og OB. Der udvises ingen tegn på, at han er interesseret i at anvende OB til andet end ovenstående, og så er vi bedre tjent uden.

        Hvis man vil være moderne fodbold med alle de ulemper, der følger, kunne man i det mindste drive klubben med et mål for øje og en strategi til at udføre det.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror jeg også de gør. Frygter bare for konklusionen.
          Jeg tror sgu godt selv de ved at det er noget lort. Men evnerne og pengene til at ændre på tingene er ikke til stede desværre. Det må tiden da snart have vist.

          Vi er nogen der har sagt dette i umenneskelige tider. Og bare fået at vide at vi er nogle negative brokhoveder osv osv osv. Men historien fortæller noget andet.
          Der er ikke nogen der tænker. Alle venter på en eller anden form for svar fra Thorborg om hvor OB skal hen. Den nye direktør siger i sit tiltrædelsesinterview, at "Nu skal vi finde ud af hvor vi skal hen, og have lavet en strategi. Jeg skal have en snak med ejeren, for lige at høre hvad der egentlig foregår".

          Ingen ved det, alle løber rundt med hovedet under armen.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
            Jeg kan simpelthen ikke klare et vindue mere med Jesper Hansen.. Aldrig har jeg væmmes så meget ved et menneske.
            Jeg væmmes over hans virke, aldrig over ham som menneske. Han har ikke slået nogen ihjel, så prøv at adskille tingene ellers ender det med at den fuldt ud berettigede kritik af hans virke og dertilhørende ordskvaller bliver mudret.

            Gem væmmes til de virkelige ækle mennesker.

            Som f.eks Brøndby fans... ;-)

            Nej, gør dig selv en tjeneste og nøjes med at konstatere, at han er en elendig sportsdirektør, der sandsynligvis ikke er elendig med vilje.

            Ligesom når Casper Nielsen skal sparke på mål...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Der er ikke nogen der tænker. Alle venter på en eller anden form for svar fra Thorborg om hvor OB skal hen. Den nye direktør siger i sit tiltrædelsesinterview, at "Nu skal vi finde ud af hvor vi skal hen, og have lavet en strategi. Jeg skal have en snak med ejeren, for lige at høre hvad der egentlig foregår".

              Ingen ved det, alle løber rundt med hovedet under armen.
              Ja OB kunne gøre sig selv en kæmpe tjeneste at melde noget klart ud. Og hvis man melder noget ambitiøst ud som Top 6 burde det bakkes om.
              Men mit gæt er at intet sker og vi igen bliver fyldt med blår, røgslør og mundgavl af den værste jyske skuffe som altid

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg væmmes over hans virke, aldrig over ham som menneske. Han har ikke slået nogen ihjel, så prøv at adskille tingene ellers ender det med at den fuldt ud berettigede kritik af hans virke og dertilhørende ordskvaller bliver mudret.

                Gem væmmes til de virkelige ækle mennesker.

                Som f.eks Brøndby fans... ;-)

                Nej, gør dig selv en tjeneste og nøjes med at konstatere, at han er en elendig sportsdirektør, der sandsynligvis ikke er elendig med vilje.

                Ligesom når Casper Nielsen skal sparke på mål...

                MvH ChrisOB
                Enig

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Tror du virkelig NT er tilfreds?
                  Hvis han er så fortjener han skulle at han er til grin sportsligt. Ved godt han griner på vej i banken, men hans eftermæle bliver dårligt i forhold til hans lange periode i spidsen. Vi fik ikke et mesterskab, så ingen historie skrivning som Jan Bech nu får i BIF
                  Niels Thorborg har så i øvrigt en formue på godt 9 mia. Fra hvad jeg umiddelbart kan se er Jan Bechs formue på godt 5-10 % af det.

                  Comment


                    #54
                    Der skal sinpelthen ske noget. Det skriger jo også til himlen at man sætter en ugidelig Edmundsson på banen.

                    Det må da også være demoraliserende for Greve, at han er holdets bedste spiller i lang tid, og så bliver bænket 😵

                    Man sælger Tingager uden at have noget kvalitet klar.

                    Desler har ikke udviklet sig, tværtimod.

                    JJT har ikke udviklet sig, tværtimod.

                    Masser af dårlige fyld-indkøb.

                    Ud med Kent, ud med Jesper Hansen, ud med Thorborg.

                    Jeg har aldrig oplevet mere demoraliserende stemming blandt klubbens fans.

                    Dårlige boder, dårlige langsomme bolddrenge/piger.

                    Det hele er bare lort.

                    Comment


                      #55
                      Det med oplevelsen på stadion er virkelig ringe.
                      Håber virkelig at der er nogle at der har kontakt til ob, og kan forklare at det ikke er okay.
                      Min egen far som er stor ob fan stoppede med at komme på stadion for 3år siden pga en række dårlige oplevelser på stadion.
                      Der er en grund til at folk hellere vil grille pølser derhjemme, og se kampen med en projekter.

                      Jeg har forsøgt mange gange at lokke ham med igen, men han mener at han har haft så mange dårlige oplevelser på stadion at han ikke vil mere.
                      Dette handler ikke om fodbold, men om hvordan man bliver behandlet.

                      (Ham og 2-3 andre +mig har ellers siddet på langsiden de sidste 15-20år også i 1 division.)

                      Comment


                        #56
                        Kent siger sæsonen har været en skuffelse resultatmæssigt. Ikke spillemæssigt generelt.

                        https://www.fyens.dk/sport/OB-traene...rtikel/3255503

                        Kunne godt lyde som om at der kommer defensiv forstærkning(er)
                        Grytebust er pt ikke tæt på skifte

                        Comment


                          #57
                          Hvad betyder det at være spillemæssigt godt tilfreds?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg væmmes over hans virke, aldrig over ham som menneske. Han har ikke slået nogen ihjel, så prøv at adskille tingene ellers ender det med at den fuldt ud berettigede kritik af hans virke og dertilhørende ordskvaller bliver mudret.

                            Gem væmmes til de virkelige ækle mennesker.

                            Som f.eks Brøndby fans... ;-)

                            Nej, gør dig selv en tjeneste og nøjes med at konstatere, at han er en elendig sportsdirektør, der sandsynligvis ikke er elendig med vilje.

                            Ligesom når Casper Nielsen skal sparke på mål...

                            MvH ChrisOB
                            Undskyld, jeg beklager, at jeg kommer med en kommentar på så lavt et niveau. I debattere virkelig på et højt plan herinde, og jeg nyder at læse med. Derfor er det dumt af mig at bidrage med sådan kommentar. Jeg er bare så ked af, at tiden med Jesper Hansen bliver ved, og ved, og ved, og ved. Det er som et mareridt, der aldrig slutter.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvad betyder det at være spillemæssigt godt tilfreds?
                              Det er sateme' også en tandløs artikel. Vi er blevet flyttet lige præcis nul pladser frem i tabellen på 5 års tid. Kent har fået de spillere, der inden for rimelighedens grænser var mulige at pege på, og han har forvaltet det til dumpet i alle tilfælde.

                              Hvorvidt man kan se spillemæssige fremskridt handler vidst om hvor man kigger hen. Jeg er ikke sikker på, at vi står nævneværdigt bedre end vi gjorde for 3-4 år siden. Vi møder bare flere dårligere hold, på grund af den nye struktur. Et af dem var AGF.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Hvad betyder det at være spillemæssigt godt tilfreds?
                                Man er blevet “tydelig” i sit spil og man er “gode på bolden” gætter jeg på

                                Comment

                                Working...
                                X