Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
    Men det tvivler jeg på er tilfældet..

    Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..
    Fortæl mig vi ikke har signet Fellah. Please.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Fortæl mig vi ikke har signet Fellah. Please.
      Hvis man ikke overvejer eller forhandler om det kunne man lige så godt have taget afsked med ham også idag..
      Så tror desværre de arbejder på det

      Comment


        Blodbad i OB(mulighed for at artiklen er ren clickbait)

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ger-ud/7161687

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
          Men det tvivler jeg på er tilfældet..

          Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..
          I tilfældet Fellah, tror jeg du kan være ganske rolig ift. om han skal koste penge i transfers. FCN kommer ikke til at kræve så meget som en krone for, at OB hjælper dem af med hans resterende kontrakt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Blodbad i OB(mulighed for at artiklen er ren clickbait)

            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ger-ud/7161687
            Renskuret clickbait. Muligt det kommer som en overraskelse for nogle udenforstående, men alle os med bare lidt indsigt har jo senest fra nytår af vidst, at de seks pågældende ville være fortid senest fra sommer af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              I tilfældet Fellah, tror jeg du kan være ganske rolig ift. om han skal koste penge i transfers. FCN kommer ikke til at kræve så meget som en krone for, at OB hjælper dem af med hans resterende kontrakt.
              En transfer blev jo aftalt ved indgåelse af lejemålet så vidt jeg ved/læste?

              Comment


                Incl Fellah er der nu 19 tilbage i truppen. Vi ved Frøkjær kommer op og Mathias Jørgensen er vel 99% sikker.

                Det giver 21 spillere inden evt salg. Det gør vel kun plads til 2-3 nye ansigter hvor den ene måske er Molberg.
                Det giver ikke plads rent antalsmæssigt til de store forstærkninger. Så dem de så henter har bare at have stor kvalitet hvis det ikke bare skal blive endnu en mellemsæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
                  Men det tvivler jeg på er tilfældet..

                  Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..
                  Min forståelse var allerede væk da JH første gang forsøgte at hente ham
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    En transfer blev jo aftalt ved indgåelse af lejemålet så vidt jeg ved/læste?
                    Det er bestemt muligt, men en sådan er jo ikke nødvendigvis fast, mon ikke man kan forhandle sig ned, hvis det er det der giver mening. Nu er jeg jo også blevet belært fra flere siden om, at vi nærmest intet har betalt for at have Fellah gående her i foråret, og set i lyset af det, kan det vel næppe være meget mere end et symbolsk beløb der tales om i transfersum. I Farum er Fellah bare en nulbon man skal af med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det er bestemt muligt, men en sådan er jo ikke nødvendigvis fast, mon ikke man kan forhandle sig ned, hvis det er det der giver mening. Nu er jeg jo også blevet belært fra flere siden om, at vi nærmest intet har betalt for at have Fellah gående her i foråret, og set i lyset af det, kan det vel næppe være meget mere end et symbolsk beløb der tales om i transfersum. I Farum er Fellah bare en nulbon man skal af med.
                      Enig. Men mener bestemt at der under offentliggørelsen blev sagt at en evt overgangssum var aftalt på forhånd i tilfælde af et permanent skifte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Min forståelse var allerede væk da JH første gang forsøgte at hente ham
                        Hvis man stiller det op på den måde at Eske måske allerede nu er på højde med en Fellah i ok form er det vanvittigt hvis han skal tage spilletid fra ham.
                        Hvis der skal hentes en kantspiller en skal det være en der er mindst på niveau med Kløve. Ellers kan vi lige så godt fortsætte med de 4-5 stykker vi har

                        Comment


                          LR giver også en vurdering på situationen

                          Der foreligger endnu intet om lejesvenden Mohammed Fellahs fremtid og det er svært også at forestille sig, at trænerstaben vil bruge Yao Dieudonne, når den ivorianske angriber kommer tilbage fra udlejning til sommer fra Vendsyssel. Samtidig er der en enorm risiko for, at målmand Sten Grytebust forsvinder til større klubber end OB, og så har man i alt mistet ni mand.

                          https://www.fyens.dk/ob/Udrensning-i...rtikel/3256744

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Incl Fellah er der nu 19 tilbage i truppen. Vi ved Frøkjær kommer op og Mathias Jørgensen er vel 99% sikker.

                            Det giver 21 spillere inden evt salg. Det gør vel kun plads til 2-3 nye ansigter hvor den ene måske er Molberg.
                            Det giver ikke plads rent antalsmæssigt til de store forstærkninger. Så dem de så henter har bare at have stor kvalitet hvis det ikke bare skal blive endnu en mellemsæson
                            Ret beset er det vel også kun reserver (før salg) der har forladt os så en forstærkning eller to i forsvaret vil også være markant ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ret beset er det vel også kun reserver (før salg) der har forladt os så en forstærkning eller to i forsvaret vil også være markant ..
                              Korrekt. Og for at forstærke os skal en ny i forsvaret smide Lund på bænken og være bedre end KEP

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...01119033909248

                                Jeg gentager lige min svada fra den anden dag.

                                Hold kæft hvor er det sløjt, at man ikke giver de her spillere en reel afsked i søndags, som man gør alle andre steder og som det også har været kutyme i OB førhen.
                                Det udstiller bare det manglende format, som hviler over klubben efter JHs tiltræden.

                                Comment

                                Working...
                                X