Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ligner næsten at det er med omvendt fortegn i fht. kampen i Odense hvor vi led det forsmædelige nederlag.
    I høj grad ja. Nu vil jeg lige se dem møde op uden alle tre omtalte spillere, kunne sagtens være David der bruger Stiften som røgslør/nyttige idioter, men i så fald får OB i hvert fald ikke meget bedre vilkår for at slå AGF.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og Mikanovic har karantæne.
    Det ligner næsten at det er med omvendt fortegn i fht. kampen i Odense hvor vi led det forsmædelige nederlag.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og Mikanovic har karantæne.
    Alt dette gør det bare endnu værre at ryge ud til dem

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Og Mikanovic har karantæne.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

    En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

    Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
    Håber kun for en fodboldfest med mange tilskuere. Om vi er utilfreds interesserer ledelsen bare ikke. Tror ikke at det gør en forskel om der kommer 3000 eller 13000 i hensigt af beslutninger "der oppe". Så vil bare fejre med så mange medfans som muligt i bedst fodboldvejr. Og hvis det skulle blive sæsonens sidste kamp så er det til mindst med solskin og skal være med en RMN som synger, støtter holdet og skaber en fantastisk stemning. Selvom sæsonen viste - igen - mange skuffelser så vil fejre og ikke tillade at fællesskab med fansene tages væk der.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så vil de vel prøve ar parkere to busser.
    Håber Greve får startplads, ham er vel den som kan skabe bedst noget overraskende mod et hold som står meget dybt.
    Håber på
    Gryte
    Ryan KEP JP JBL
    Greve Tverskov JJT Kløve
    AK Helenius
    Fuldstændig enig. Og så må AK og Helenius gerne have haft ekstra fokus på afslutninger i ugens træninger.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så vil de vel prøve ar parkere to busser.
    Håber Greve får startplads, ham er vel den som kan skabe bedst noget overraskende mod et hold som står meget dybt.
    Håber på
    Gryte
    Ryan KEP JP JBL
    Greve Tverskov JJT Kløve
    AK Helenius

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

    En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

    Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
    Jeg har de samme 2 væsener siddende på mine skuldre. Som en anden skriver, så hungrer vi efter, og trænger til de her kampe hvor der virkelig er noget på spil. Der er meget som slår hovedet på sømmet når folk bliver væk, så det virker ikke befordrende med en misset top 6 placering, og et nederlag i Århus. Jeg håber virkelig OB evaluerer til bunds på alle parametre, når den her sæson på den ene eller anden måde er slut. Det tror jeg personligt den er søndag aften omkring kl 19.45.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    https://stiften.dk/agf/AGF-maa-undva...artikel/514184

    Tidlige julegaver til OB.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!
    Der er krummer nok til en halvleg..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Jeg har i noget tid tænkt på, om en 4-5-1 ikke ville være bedre. Det er en fristende tanke at vi pillede én af angriberne (vi har 3 og ingen af dem præsterer jo helt vildt) ud af startopstillingen. Så vil der være plads til både Casper og Greve eksempelvis.
    Ser man bort fra Kirkevolds 21 kasser så er AK med 14 mål eneste i top 12-14 målscorere og ikke er fra top4....
    Last edited by Plum; 11-05-2018, 13:09.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!
    Alt andet vil næsten være “5. kolonne virksomhed”. Vi trænger i den grad til succesoplevelser både på banen, og på tilskuerpladserne. Succes avler succes siges det.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lad englen vinde og håb på så mange på lægterne som muligt i håbet om at både spillet og resultatet bliver godt.
    Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

    En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

    Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
    Lad englen vinde og håb på så mange på lægterne som muligt i håbet om at både spillet og resultatet bliver godt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Jeg håber på 7-8000 tilskuere, når nu der endelig er en kamp der tæller noget, for første gang længe. Men jeg frygter lidt at der kun kommer omkring de 5.000. Er bange for at interessen simpelthen er faldet for meget for mange personer.

    Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

    En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

    Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
    Last edited by Magge; 11-05-2018, 10:14.

    Leave a comment:

Working...
X