Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Samme start 11 som sidst

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Det er jo drengene fra Evil Crows. Fandeme dumt at de ikke kan holde sig fra balladen! De plejer at levere en god stemning på stadion.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Flovt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Flere OB-fans anholdt i Nørregade/Kongens Have https://www.fyens.dk/odense/Lige-nu-...rtikel/3255453
    Tåber .. En skam Politiet har så ringe beføjelser så de ikke kan gennembanke dem , eller lade hundene få nogle træningsøvelser.

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Pinligt

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Flere OB-fans anholdt i Nørregade/Kongens Have https://www.fyens.dk/odense/Lige-nu-...rtikel/3255453

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    ..og det ville være det samme som at finde X i folkeskolens matematiktimer.. De leder stadigvæk!!
    https://shop.spreadshirt.com/relativ...x+f-A101372954 Nej, nej: X er fundet for længst; du kan endda få T-shirten.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Synes da nok, der er udbredt enighed om, at DN går meget op i en solid defensiv struktur.
    Det gør de fleste trænere vel, jeg ser ham bare ikke som specielt defensivt orienteret ... det er i hvert fald ikke hvad jeg ser i kampene.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    og Barcelona er uden Messi mod Levante.. Nu må CN for min skyld gerne emulere løs!

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.
    ..og det ville være det samme som at finde X i folkeskolens matematiktimer.. De leder stadigvæk!!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.
    De paraleller skulle der i så fald ledes længe efter 😅
    Det er dog meget godt gået af DN. Selvom at vi fandt sprækker i første halvleg i sidste uge, så havde det gamle agf ikke holdt det pres vi trods alt også fik lagt i perioder i 2. halveg. Han har fået samlet en enhed, der vil kæmpe for hinanden, og det har bragt dem et godt stykke.
    CN har også udviklet i takt med stilen er lavet om. Han tager mange løb der gør ondt, og selvom han ikke er noget teknisk vidunder eller kan sparke indenfor rammen, så er han bare rigtig meget involveret og sandsynligvis en megs pestilens for modstanderen. Jeg synes endelig han har fundet berettigelse på holdet, og det kunne jeg slet ikke se hvor skulle komme fra i efteråret

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu var det ironisk...
    David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!
    Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Joo :).
    Men synes nu heller ikke at stiftens analyse er korrekt, David Nielsen er ikke specielt forsvarsorienteret ...
    Synes da nok, der er udbredt enighed om, at DN går meget op i en solid defensiv struktur.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu var det ironisk...
    David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!
    Joo :).
    Men synes nu heller ikke at stiftens analyse er korrekt, David Nielsen er ikke specielt forsvarsorienteret ...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    la’ nu vær’..!! Selv nede i nærmeste børnehave vil CN ingenlunde fremstå som nogen Messi-light blandt institutionens indespærrede.. Tænk ikke engang tanken, tak!
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Blasfemi!
    Bortset fra det så virker han som et imødekommende og smilende menneske ... han hilste og smilte i Ådalen, på vej tilbage fra at have ledt efter en bold han havde skudt væk.
    Nu var det ironisk...
    David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!

    Leave a comment:

Working...
X