Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    OB News har da kørt kampagne på FB hele ugen
    Den er styret af frivillige afaik, og ikke klubben.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Hvis ikke vi kan vinde sådan en kamp, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tænke..
    Præmissen for kampen er jo ikke ændret en tøddel, og det er gode SL-spillere der erstatter dem. GF kommer med sikkerhed til at stå langt tilbage og forsøge at udstille OBs notoriske problem med at spille gennem “en bus eller 2”. Jeg ser det stadig som en helt åben kamp hvor 1. mål er ufatteligt vigtigt. Får OB først hul på bylden kan AGF måske få problemer.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvis ikke vi kan vinde sådan en kamp, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tænke..

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    AGF er uden Sana og Amini

    http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...ppen-mod-ob-1/


    Uændret OB-trup

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ager-imod-agf/

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
    Der hænger også en kæmpe reklame i TBT-krydset :)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
    Okay ..

    Måske OB tror de har så god en vare og så fedt et brand at reklame er unødvendigt .

    Lidt gratis reklame på fb og Leif Rasmussens ukritiske optakts artikler er vel hvad der er af hype .

    Men spørgsmålet er vel også om det hjælper , sidst vi havde en afgørende kamp mod AGF mødte 3800 op på stadion

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
    OB News har da kørt kampagne på FB hele ugen tror jeg, og Abildtrup og Rasmussen har da vist 2 video indslag på FS, så der er da sket noget..

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Link ?
    Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Så har man set det med. !!!!!!
    En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.
    Link ?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Festersen igen udeladt af truppen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-agf/
    Hmmm, hvad er det med Fester? Ham er ja åbenbart ikke skadet eller sygt. Det er mærkeligt og lyder ikke godt til mig. Ham er en fyr jeg ville gerne have i klubben til karrieren slutter og gerne også i en funktion derefter.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Så har man set det med. !!!!!!
    En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.
    Den må næsten have kostet gratis...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Festersen igen udeladt af truppen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-agf/

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Så har man set det med. !!!!!!
    En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Holder det stik, så får vi simpelthen ikke bedre vilkår. Med de 3 kunne vi nedspille dem i store dele af første kamp på udebane. Så må vi fandme også kunne baske dem med så tyndt et hold de angiveligt møder til odense med.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    I høj grad ja. Nu vil jeg lige se dem møde op uden alle tre omtalte spillere, kunne sagtens være David der bruger Stiften som røgslør/nyttige idioter, men i så fald får OB i hvert fald ikke meget bedre vilkår for at slå AGF.
    Det var også min tanke .. der er stadig 2 dage tilbage til at pleje (små)skrub fra træningen. AGFbruger ofte at "lukke" træningen, og har i flg. Abildtrup og Rasmussen benyttet sig af det denne uge, så det kan sagtens være et røgslør.
    Last edited by manner; 11-05-2018, 14:32.

    Leave a comment:

Working...
X