Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Jeg synes ikke helt han har superliganiveau endnu. Men det er tydeligt at se potentialet er der.
    Hvis det er bedømt ud fra idag har stort set ingen superliga niveau. Syntes ikke han har gjort det dårligere end de fleste andre

    Comment


      #47
      #HvornårFårMathiasJørgensenNavnPåTrøjen

      Heller ikke i dag...

      Comment


        #48
        Hvor er det dog pinligt

        Comment


          #49
          Hahahahaha vi R så meget til grin. Sønderjyske har stort set Inter haft og alligevel scoret 2 mål

          Comment


            #50
            Vi er bare talentløse på udebane, hvorfor vi naturligvis heller ikke har en jordisk chance for at komme i Europa.

            Comment


              #51
              Lund igen med dårligt indgreb. Hvor er jeg dog ikke imponeret

              Comment


                #52
                Rømer for Eskesen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Rømer ind og Eske ud.

                  Operation Fellah opgivet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lund igen med dårligt indgreb. Hvor er jeg dog ikke imponeret
                    Det er ikke overraskende i forhold til Lund.
                    Han var langt fra imponerende i Esbjerg ... og til sidst sat af i 1. div.
                    Mystisk indkøb.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Rømer ind og Eske ud.

                      Operation Fellah opgivet
                      Det må den næsten være ja. Giver ingen mening ikke at bringe ham i sådan en kamp, hvis man stadig tror på, at han kan blive en gevinst.

                      Comment


                        #56
                        OB ' pasningsspil og teknik er pivringe. OB spiller uden tempo og fart. OB når ikke mere i dennne sæson. Europa glem det.
                        ������������

                        Comment


                          #57
                          Greve tæt på

                          Comment


                            #58
                            Fortjent Sønderjyske sejr er det ikke. Men ja OB er selv skyld i det her

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              OB ' pasningsspil og teknik er pivringe. OB spiller uden tempo og fart. OB når ikke mere i dennne sæson. Europa glem det.
                              ������������
                              Nu kontrollerede vi kampen og spillede også helt o.k. til dommeren besluttede at forære SJE den straffe. Men at der blev så rodet derefter og at vi tabte linjen er skuffende.
                              Men enig: vi er ret laaangt fra et europæisk eventyr.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Status for Mads Hvilsom, hvis jeg har set rigtigt:
                                Smider sig og får foræret et straffespark.
                                En arm i ansigtet på Ryan, så han kan sætte ham ved 2-0; på en dag, hvor man er heldig med dommeren, får man et frispark på den.
                                Slutter af med en albue i ansigtet på Desler og brokker sig over frisparket.

                                Ja, jeg er lidt bitter på ham lige nu.

                                Men vi skal selv gøre det bedre. F.eks. score når vi er alene med målmanden.

                                Comment

                                Working...
                                X