Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt SdJ-OB

    Vi kan ikke længere nåes så denne kamp bliver lidt en kamp om at undgå skader og holde spillerne igang.
    Nu er Jesper Hansen nok glad da der kommer lidt ekstra penge i kassen for en sejr

    jeg tipper 1-1

    #2
    En ligegyldig kamp mere... håber på solskin og underholdende fodbold, men det føles mærkeligt med alle de spændingsfattige træningskampe vi har aktuelt...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Vi har sikret os hjemmebane i den sidste Play off kamp. Det syntes jeg ikke er ligegyldigt. Men denne kamp kommer virkelig til at være en sommerkamp, men ville være dumt at bryde en god stime.

      Comment


        #4
        Håber vi henter mindst det ene point. Det er vigtigt at holde stimen af kampe uden nederlag.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Håber vi henter mindst det ene point. Det er vigtigt at holde stimen af kampe uden nederlag.
          Hvad med en stime af sejre.....Det ville være endnu bedre

          Comment


            #6
            Næste weekend er der ikke noget U19 bold. Kunne det være chancen for at give Mathias Jørgensen chancen fra start?
            Og hvis ja. Hvem skal så på bænken? Helenius der har gang i en stime eller AK som vel stadig er med i kapløbet om at blive SL topscorer?

            Eller skal man bare give ham 20-30 min igen?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Næste weekend er der ikke noget U19 bold. Kunne det være chancen for at give Mathias Jørgensen chancen fra start?
              Og hvis ja. Hvem skal så på bænken? Helenius der har gang i en stime eller AK som vel stadig er med i kapløbet om at blive SL topscorer?

              Eller skal man bare give ham 20-30 min igen?
              jeg tænker vi skal holde "kanonerne varme" og samtidigt lufte the Young Guns så de sidste 30 min lyder som en god plan
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Er det ikke noget med at hjemmebane i sidste kamp i anden runde af Europa-playoff bliver afgjort af point i grundspil + nedrykningspuljerne?
                Med en sejr i Haderslev sikrer vi os at vi er det bedste hold i nedrykningspuljerne, så 100% ligegyldig er kampen ikke helt.

                Mht Mathias Jørgensen, så synes jeg det er vigtigere at få gang i Festersen. Der er større chance for at vi får brug for Festersen end Mathias i Europa-playoff, så lad Festersen få så meget tid som muligt på banen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                  Er det ikke noget med at hjemmebane i sidste kamp i anden runde af Europa-playoff bliver afgjort af point i grundspil + nedrykningspuljerne?
                  Med en sejr i Haderslev sikrer vi os at vi er det bedste hold i nedrykningspuljerne, så 100% ligegyldig er kampen ikke helt.

                  Mht Mathias Jørgensen, så synes jeg det er vigtigere at få gang i Festersen. Der er større chance for at vi får brug for Festersen end Mathias i Europa-playoff, så lad Festersen få så meget tid som muligt på banen.
                  Jeg mener at det er det hold fra grundspillet der lå højest placeret, der får hjemmebane i play off finalen. Så hvis SE ikke kommer i finalen, er vi det højst rangeret hold tilbage.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Jeg mener at det er det hold fra grundspillet der lå højest placeret, der får hjemmebane i play off finalen. Så hvis SE ikke kommer i finalen, er vi det højst rangeret hold tilbage.
                    Må Hobro ikke lege med?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af SeDaSk Se indlæg
                      Må Hobro ikke lege med?
                      Jo men dem går jeg da ud fra, vi har slået ud hvis vi når finalen:-) Men det ved vi nok mere om i aften.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Jeg mener at det er det hold fra grundspillet der lå højest placeret, der får hjemmebane i play off finalen. Så hvis SE ikke kommer i finalen, er vi det højst rangeret hold tilbage.
                        Kommentatoren i kampen mellem AGF og Hobro har lige sagt at det er det hold med flest point samlet der får hjemmebane fordelen i anden playoff runde. Om han så har ret ved jeg ikke, det før set de ikke helt har styr på det.
                        We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                          Kommentatoren i kampen mellem AGF og Hobro har lige sagt at det er det hold med flest point samlet der får hjemmebane fordelen i anden playoff runde. Om han så har ret ved jeg ikke, det før set de ikke helt har styr på det.
                          Det stemmer faktisk også. Jeg syntes dog det burde være min model. Så er der da en eller anden form for fordel ved at slutte så højt som muligt, uden for top 6. Ud over fler point self.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                            Kommentatoren i kampen mellem AGF og Hobro har lige sagt at det er det hold med flest point samlet der får hjemmebane fordelen i anden playoff runde. Om han så har ret ved jeg ikke, det før set de ikke helt har styr på det.
                            Hvis det er rigtigt. Håber jeg da også at spillerne kan se guleroden ved en sejr i Haderslev. Pt ligger det til at blive AGF vi møder.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Hvis det er rigtigt. Håber jeg da også at spillerne kan se guleroden ved en sejr i Haderslev. Pt ligger det til at blive AGF vi møder.
                              Og baseret på i dag skal vi slå dem.

                              Comment

                              Working...
                              X