Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDer tabte han lige tre stjerner i min bog. Han misforstår helt fodboldens essens - men det er selvfølgelig den tilgang han er hentet til at repræsentere.
Synes han rammer den meget godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg"Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske."
Hader dog selv den nye struktur. Men det er mest af alt fordi vi ofte har haft røven i vandskorpen og vi uge efter uge stadigvæk er i et scenarie hvor man kan rykke ned hvis alt går galt. Hvis vi var et sikkert top 6 hold ville jeg sikkert have helt andre følelser omkring den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg"Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske."
Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDen nye struktur pumpet falsk spænding ind i fodbolden. Hvis man konstant jagter spændingen i at de samme hold skal møde hinanden og alverdens komplekse modeller afgør at det der i flere kampe er deadlines man spiller op mod, så ødelægger man i længdendet der holder fodbolden i live. Det bliver ikke ved med at være lige interessant at se de samme hold møde hinanden og mange er allerede stået af på hvad vi egentlig spiller om.
Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen er du uenig i det han siger? For ser ham nemlig ikke prise strukturen, men bare sige at fodbold er federe når der er noget på spil. Og det har han da absolut en pointe i, så kan man godt diskutere om vi ikke snart skal have en pause fra Randers kampe, men det giver lidt ekstra på spil.
- Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske.".
Ja, han er glad for strukturen.
Jeg gentager lige at man potentielt kan blive oppe med 32 nederlag og 4 uafgjorte :D!
Det skal afgøres på banen og ikke ved skrivebordet, kunstig spænding er i mine øjne hverken sjovt eller sportsligt!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg"Cheftræneren kan godt lide den spænding, Superligaens struktur fører med sig.
- Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske.".
Ja, han er glad for strukturen.
Jeg gentager lige at man potentielt kan blive oppe med 32 nederlag og 4 uafgjorte :D!
Det skal afgøres på banen og ikke ved skrivebordet, kunstig spænding er i mine øjne hverken sjovt eller sportsligt!
Det beviser jo bare lidt min pointe om at han ikke har sagt noget om strukturen, men om at han gerne vil spille kampe der betyder noget, men tror da at med 3 point til 3. pladsen havde han også været spændt med den gamle struktur. Så strukturen spiller sgu nok ikke så meget ind som hvor vi er placeret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDet er vel journalistens tolkning?
Det beviser jo bare lidt min pointe om at han ikke har sagt noget om strukturen, men om at han gerne vil spille kampe der betyder noget, men tror da at med 3 point til 3. pladsen havde han også været spændt med den gamle struktur. Så strukturen spiller sgu nok ikke så meget ind som hvor vi er placeret.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg synes da man burde afskaffe point i fodbold. Det giver et kunstigt spændingsmoment. Så kunne holdene trække lod om hvem der vandt mesterskabet, og nedrykning blev kun effektueret hvis holdet fik mere end 2 gule kort på en sæson.
Den nuværende struktur er alt for konkurrence præget. Det gælder om at vinde hver gang.
Jo gu fanden er Jakob da vild med strukturen ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen er du uenig i det han siger? For ser ham nemlig ikke prise strukturen, men bare sige at fodbold er federe når der er noget på spil. Og det har han da absolut en pointe i, så kan man godt diskutere om vi ikke snart skal have en pause fra Randers kampe, men det giver lidt ekstra på spil.
Comment
-
Så vil Brøndby rundt med hatten igen. Denne gang skal der listes 100 mill kroner ud af de idioter der stadig tror på at de får noget for deres penge..
https://www.fyens.dk/sport/Broendby-...rtikel/3321716
Hold nu kæft hvor er det til grin
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDen nye struktur pumpet falsk spænding ind i fodbolden. Hvis man konstant jagter spændingen i at de samme hold skal møde hinanden og alverdens komplekse modeller afgør at det der i flere kampe er deadlines man spiller op mod, så ødelægger man i længdendet der holder fodbolden i live. Det bliver ikke ved med at være lige interessant at se de samme hold møde hinanden og mange er allerede stået af på hvad vi egentlig spiller om.
Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
Comment