Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mckellberg
    replied
    Intet er for givet i Farum, desværre. Selvom det ligner, at de unge drenge fra Farum hellere ville tilbringe disse dage på Colossos i Llorret de Mar, så er det desværre ikke et uvant scenarie, at OB fucker op, når det virkelig gælder. Indrømmet, jeg har (noget) større tiltro projekt Michelsen end jeg har haft de seneste mange år, og vi ligner ikke et hold, der på samme måde mangler energi, når det gælder. Men det er på kunstgræs, og hvis FCN spiller med deres hurtige boldomgang, så bliver det i hvert fald ikke en walkover.

    Når det er sagt, så tror jeg også godt på, at vi kan vinde i Farum. Der må være meget motivation til forskel på de to hold, og det håber jeg kommer til udtryk søndag.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Shit hvor er det bare vigtigt, at vi vinder i Farum. Snubler vi i den kamp kommer alle mulige ubehagelige scenarier med både Esbjerg og Brøndby i spil. Jeg har sgu ikke behov for en finale om bronzen med Brøndby, hvor de kommer med et par tusinde fans og synger os ud af stadion. Og så Esbjerg som mulig dark horse ovenikøbet måske.
    Ja, det er godt nok med at holde momentum nu, ellers så risikerer vi, at vi om to uger står med en hel igennem flad fornemmelse. FCN ser godt nok sløje ud for tiden, men hjemme på kunstgræsset kan de stadig være ekstremt ubehagelige at spille imod, hvis de rammer dagen. Også utroligt svært at vurdere, hvordan de manglende resultater egentligt påvirker dem og deres beslutninger, fordi de har en cheftræner, der er så procesorienteret, og som virker totalt upåvirket (nærmest på valium), når han skal udtale sig. Andre hold ville have fået påklistret kriseskiltet, men der er jo intet pres i FCN. Dog synes jeg, at der er tegn på, at et par af FCN spillerne virker frustrerede inde på banen, og jeg håber da, at de normale krisemekanismer trods alt også virker på dem. Med den rette indstilling bør vi, alt i alt, have gode chancer for tre point i Farum, men det er ikke givet på forhånd!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Ja, når man ingen forudsigelser laver er det jo lidt nemmere ... eller glemmer sine egne :D.
    FCN er gået kolde efter Hjulmand smuttede og så er det vist naturligt at spillere under udvikling svinger og da især når træneren smutter pludseligt ... men ja, de var virkeligt dårlige i dag og Yttergård er en stor gave til OB, hvis han spiller, han er utroligt ringe :D!
    I skal dog huske på at det er på det foretrukne underlag og at de har noget at bevise nu.
    Jacob Steen på 17 virker også som en spiller der mangler en hel del.
    Helt vildt uinspireret indsats fra fcn. Profiler som Skov Olsen og Kodus virkede ikke til at ville vise viljen, nu hvor der ikke er mere at spille for.
    indsatsen kunne godt tyde lidt på, at der var lidt uro i den unge trup. Flemming Pedersen havde sat Kofod på bænken, fordi han mødte for sent op til en træning. Donyoh var angiveligt også ude, fordi han ikke havde vist nok til træning. Vi må se om de stepper op på søndag, for gør de ikke det, så vinder OB komfortabelt. Generelt synes jeg egentlig fcn har holdt et okay niveau i slutspillet. De fejl deres unge begår koster bare, når det er top 6 de møder uge efter uge. Igår var bare en katastrofal aften, hvor intet hang sammen imod et brøndby-hold som ellers også kun har en kamp tilbage i sæsonen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Shit hvor er det bare vigtigt, at vi vinder i Farum. Snubler vi i den kamp kommer alle mulige ubehagelige scenarier med både Esbjerg og Brøndby i spil. Jeg har sgu ikke behov for en finale om bronzen med Brøndby, hvor de kommer med et par tusinde fans og synger os ud af stadion. Og så Esbjerg som mulig dark horse ovenikøbet måske.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det kan godt se ud som om 3 af de 6 hold i top6 er gået på ferie .
    Ja vi må håbe at motivationen kan gøre forskellen og at vi selv afgører det...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCN ser ikke ud til at vil hjælpe os idag..
    Det kan godt se ud som om 3 af de 6 hold i top6 er gået på ferie .

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Var der nogen der sagde fcn kun blev bedre som sæsonen skred frem? hej hej
    Hold nu op hvor er de dårlige. Det er 18.kamp mod top 6 i sæsonen. 0 sejre.
    Ja, når man ingen forudsigelser laver er det jo lidt nemmere ... eller glemmer sine egne :D.
    FCN er gået kolde efter Hjulmand smuttede og så er det vist naturligt at spillere under udvikling svinger og da især når træneren smutter pludseligt ... men ja, de var virkeligt dårlige i dag og Yttergård er en stor gave til OB, hvis han spiller, han er utroligt ringe :D!
    I skal dog huske på at det er på det foretrukne underlag og at de har noget at bevise nu.
    Jacob Steen på 17 virker også som en spiller der mangler en hel del.

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis de er lige så elendige mod OB bliver det en formsag.
    Ja lad os håbe det. Godt nok på plastikbane, men vi har jo lavet gode resultater også på Farum Park.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

    Dejligt. Så må der jo vente 3 nemme point i den kamp...
    Hvis de er lige så elendige mod OB bliver det en formsag.

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Var der nogen der sagde fcn kun blev bedre som sæsonen skred frem? hej hej
    Hold nu op hvor er de dårlige. Det er 18.kamp mod top 6 i sæsonen. 0 sejre.
    Dejligt. Så må der jo vente 3 nemme point i den kamp...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCN ser ikke ud til at vil hjælpe os idag..
    Nej de er sløje .... de er i en proces

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Faldt lige over denne artikel. Godt nok fra 2016, men mon ikke reglerne stadig er gældende.
    Det vil altså sige, at hvis FCM vinder pokalfinalen, må der være en Europa kval kamp til nr 3 i ligaen, og nr 4 i ligaen skal i play off med vinderen af nedrykningsspillet.

    "Der var engang, hvor den tabende pokalfinalist i Danmark kunne sikre sig adgang til europæisk fodbold, hvis vinderen af turneringen også kvalificerede sig via ligaen, men sådan er det ikke længere. Derfor kan hverken AGF eller AaB vide sig sikre på at komme i Europa, selvom et af holdene spiller sig i pokalfinalen i aften.

    Der er således ændret på reglerne i dansk og international fodbold. Det betyder, at det kun er pokalfinalens vinder, der sikrer sig adgang til Europa. Kommer pokalvinderen i Europa via en placering i den hjemlige liga, kommer der en ekstra Europa-plads i ligaen. "

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ommer-i-europa

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    De er virkelig dårlige, ja. Håber godt nok ham Yttergård spiller i midterforsvaret imod os - sidste kamp og i dag er noget af det kontinuerligt dårligste jeg har set i år.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Var der nogen der sagde fcn kun blev bedre som sæsonen skred frem? hej hej
    Hold nu op hvor er de dårlige. Det er 18.kamp mod top 6 i sæsonen. 0 sejre.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    FCN ser ikke ud til at vil hjælpe os idag..

    Leave a comment:

Working...
X