Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej jeg er heller ikke tosset med det. Men resultatet er en fornøjelse at følge. Jeg HADER de fleste etablerede klubber med en passion. Men det er svært at hade FCN. Det er nok mere misundelse..

    Håber godt nok at vi ser noget lign i OB om 3-5 år. Lige nu ser vi jo en masse talenter men skal vi være ærlige over for os selv er de jo ikke i nærheden af det niveau vi ser der ovre. Vi falder jo let i svime over MJ og Eske. Men spørgsmålet er om de ikke kun ville være periferi spillere derovre pt.
    Men krydser da helt 100 fingre for at nogle af dem som render rundt på U14-U15 idag og laver kæmpe flotte resultater nationalt og internationalt kan komme i nærheden af FCNs unge

    Med tanke på FCK,FCM og BIF der stikker totalt af i disse år økonomisk og sportsligt er det vores eneste chance for sporadisk at snuse til en medalje i enkelte år.
    Jeg forventer ihvertfald ikke at Thorborg hjælper til. Heller ikke hvis han en dag blev danmarks rigeste mand
    Kommer til at se noget u17 (nok dem der er mest relevant) og u19 igen i år, så det vil jeg kunne berette om.

    Svært at sige, men de har da virket lovende i de yngre årgange ... det er dog først fra u17 at det er landsdækkende turneringer, i hvert fald under DBU.
    Har jo ikke nogen aktier i noget af det, følger bare altid med i hvad der kan blive landsholdsaktuelt :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej jeg er heller ikke tosset med det. Men resultatet er en fornøjelse at følge. Jeg HADER de fleste etablerede klubber med en passion. Men det er svært at hade FCN. Det er nok mere misundelse..

      Håber godt nok at vi ser noget lign i OB om 3-5 år. Lige nu ser vi jo en masse talenter men skal vi være ærlige over for os selv er de jo ikke i nærheden af det niveau vi ser der ovre. Vi falder jo let i svime over MJ og Eske. Men spørgsmålet er om de ikke kun ville være periferi spillere derovre pt.
      Men krydser da helt 100 fingre for at nogle af dem som render rundt på U14-U15 idag og laver kæmpe flotte resultater nationalt og internationalt kan komme i nærheden af FCNs unge

      Med tanke på FCK,FCM og BIF der stikker totalt af i disse år økonomisk og sportsligt er det vores eneste chance for sporadisk at snuse til en medalje i enkelte år.
      Jeg forventer ihvertfald ikke at Thorborg hjælper til. Heller ikke hvis han en dag blev danmarks rigeste mand
      Vi har dem på målmandsposten, så det er da en start..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Vi har dem på målmandsposten, så det er da en start..
        Det er jo i det offensive at opmærksomheden,pengene og tit resultaterne er. Så håber det er næste mål

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er jo i det offensive at opmærksomheden,pengene og tit resultaterne er. Så håber det er næste mål
          Selvfølgelig, det var også mere galgenhumor end noget andet ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Selvfølgelig, det var også mere galgenhumor end noget andet ;)
            Fair nok. Vi må se. De har et par gange i den forløbende sæson sagt at på U15 var der ikke nogen store stjerner men et godt sammenspillet hold.
            Det er vel mere skidt end godt hvis man bruger U hold til at fodre SL truppen. Så vel næsten hellere 3-4 store profiler på et middelmådigt hold

            Comment


              Så fører Vendsyssel superligaen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så fører Vendsyssel superligaen

                De laver en Herfølge... i hørte det her først🙌🏻😄

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så fører Vendsyssel superligaen
                  Men er det ikke typisk?

                  OB er eksperter i at kickstarte oprykkere, samt superligahold i krise.
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Men er det ikke typisk?

                    OB er eksperter i at kickstarte oprykkere, samt superligahold i krise.
                    Ikke mere end andre hold på samme niveau, i hvert fald har OB meget svært ved at slå de bedste hold og så er der jo ingen kampe tilbage at vinde, hvis din tese skal være sand.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Men er det ikke typisk?

                      OB er eksperter i at kickstarte oprykkere, samt superligahold i krise.
                      Ja, der har vi i hvert fald et punkt hvor vi kan sige vi er godt med.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ikke mere end andre hold på samme niveau, i hvert fald har OB meget svært ved at slå de bedste hold og så er der jo ingen kampe tilbage at vinde, hvis din tese skal være sand.
                        Smid lige lidt tal på det...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Smid lige lidt tal på det...
                          Der var en der lavede statistik på det for noget tid siden ... jeg tænkte ikke der var noget om det og tallene mener jeg heller ikke påviste det.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Der var en der lavede statistik på det for noget tid siden ... jeg tænkte ikke der var noget om det og tallene mener jeg heller ikke påviste det.
                            Det var mig, og det var kun over OB, hvor jeg påviste at det ikke er en myte at vi er gode til at tabe de kampe. Nu går den jo på noget andet, at vi ikke er værre end de andre. Har du nogen tal på det?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det var mig, og det var kun over OB, hvor jeg påviste at det ikke er en myte at vi er gode til at tabe de kampe. Nu går den jo på noget andet, at vi ikke er værre end de andre. Har du nogen tal på det?
                              Det var også min pointe dengang :).
                              Hvis det ikke er forskelligt fra andre på samme niveau, så er det jo netop det, ikke noget specielt for OB.

                              Var nu som jeg husker det ikke enig i din konklusion, da den jo skal ses i den kontekst at et hold der ligger i det lave midterfelt, generelt vil tabe mange kampe og når vi samtidig ved at OB har det meget svært mod de bedste, men nok heller ikke stærkt forskelligt fra andre på samme niveau, så skal de fleste af sejrene jo komme mod midterhold og bundhold.

                              Nej har ikke tænkt mig at sidde og tælle ... men du skal være velkommen.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det var også min pointe dengang :).
                                Hvis det ikke er forskelligt fra andre på samme niveau, så er det jo netop det, ikke noget specielt for OB.

                                Var nu som jeg husker det ikke enig i din konklusion, da den jo skal ses i den kontekst at et hold der ligger i det lave midterfelt, generelt vil tabe mange kampe og når vi samtidig ved at OB har det meget svært mod de bedste, men nok heller ikke stærkt forskelligt fra andre på samme niveau, så skal de fleste af sejrene jo komme mod midterhold og bundhold.

                                Nej har ikke tænkt mig at sidde og tælle ... men du skal være velkommen.
                                Ja, altså det giver jo ligesom sig selv. Jeg efterspørger så nogen tal på om det rent faktisk også forholder sig sådan.

                                Nej, det var du ikke, men når man taber op mod halvdelen af disse kampe, så står det jo ret klart, at der ikke kan være tale om det bare er en myte.

                                Jeg har smidt tallene for min påstand... har ikke tænkt mig også at skal gøre det for dig og din påstand ;-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X