Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, det var vildt med Hagelskjær målmandsdrop. Esbjerg skal takke ham meget men vil vel ikke smide en kontrakt efter ham...
    Tør ikke tænke på hvor mange millioner det har givet EfB. Men det passede mig fint at Aab ikke kom med

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det vil også undre mig meget hvis man ikke stiller de stærkeste 11 næste weekend. Jeg tror nu stadig kun at EfB får max 1p i de sidste 2 kampe og vi kan nøjes med 1p i Farum. De har toppet for i år og er altså ikke så gode som tabellen siger. Stort set alt er gået deres vej de fleste kampe og burde vel slet og ret ikke have været i Top 6. Men det syntes en målmand i Vejle at de skulle

    Just a feeling!
    Ja, det var vildt med Hagelskjær målmandsdrop. Esbjerg skal takke ham meget men vil vel ikke smide en kontrakt efter ham...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tror det er et godt resultat for os. Det skulle øge FCKs motivation og koncentration i Esbjerg, de vil helt sikker ikke gøre sig latterligt til sidst i sæsonen.
    Sejr i Farum vil give en gratis-kamp mod BIF for os. What a feeling!
    Ja det vil også undre mig meget hvis man ikke stiller de stærkeste 11 næste weekend. Jeg tror nu stadig kun at EfB får max 1p i de sidste 2 kampe og vi kan nøjes med 1p i Farum. De har toppet for i år og er altså ikke så gode som tabellen siger. Stort set alt er gået deres vej de fleste kampe og burde vel slet og ret ikke have været i Top 6. Men det syntes en målmand i Vejle at de skulle

    Just a feeling!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi må da håbe at FCK kommer lidt højere op i gear næste weekend
    De får sgu en snitter idag på heden
    Tror det er et godt resultat for os. Det skulle øge FCKs motivation og koncentration i Esbjerg, de vil helt sikker ikke gøre sig latterligt til sidst i sæsonen.
    Sejr i Farum vil give en gratis-kamp mod BIF for os. What a feeling!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Vi må da håbe at FCK kommer lidt højere op i gear næste weekend
    De får sgu en snitter idag på heden

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    OB har superligaens 4. Dårligste græstæppe

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-bedste-bane/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ideelt og realistisk set kunne jeg godt tænke mig følgende trup næste sæson. Der skal luges lidt ud og forstærkes og forlænges

    Oliver
    Mandé
    HC

    Barret
    Ryan
    Tverskov
    Leeuwin
    Lund
    Lund
    Ludwig
    Obbekjær
    Ny Back

    Drachman
    JJ
    Kløve
    Casper
    Eskesen
    Frøkjær
    Ny 8`er

    Kadrii
    AK
    Ny Boksspiller
    Ny hurtig angriber

    Harboe,Helenius og Greve skal ud og Vacek behøver ikke at vende tilbage.

    Vi må se om det kan lade sig gøre. Europa trækker selvfølgelig men vi kan også være ude af turneringen inden vinduet lukker så det er måske ikke muligt at forlænge med alle profiler

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

    Vil personligt hellere se Eskesen som ham der skal være udfordrer til midtbanen.
    Ja han skal være en af dem. Men for at Casper og Kløve ikke skal spille samtlige kampe og minutter er vi nød til at have ekstra kvalitet ind til de 2 pladser.
    Frøkjær og Eske kan stadig tage store skridt og skal blive. Greve og Vacek må finde andre klubber så det giver plads til 1-2 nye.
    Drachman og JJ er selvfølgelig dem der dækker 6`eren

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan ikke se ham i vores nuværende system som 8`er. Og scorer ikke nok mål til at skulle spille angriber
    Vil personligt hellere se Eskesen som ham der skal være udfordrer til midtbanen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
    Jeg håber virkelig Vejle blir i Superligaen. De har fans. Flot fremmøde i dag. Og Hobro skal ned, så kan vi hente Sabbi.
    Kan ikke se ham i vores nuværende system som 8`er. Og scorer ikke nok mål til at skulle spille angriber

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Jeg håber virkelig Vejle blir i Superligaen. De har fans. Flot fremmøde i dag. Og Hobro skal ned, så kan vi hente Sabbi.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Vejle foran i Hobro. Ligner Peter Sørensen og hans tropper må en tur i 1.division. Hvem mon henter Pål?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Har lige set Vensyssel - Horsens hvor er det bare et par sørgelige repræsentanter for superligaen, trist at mindst et af disse hold forbliver i ligaen.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Troels Kløve slår fast, at det ultimative mål nu er at få sikret bronzemedaljerne.

    http://obstruktion.dk/kloeve-nu-skal-bronzen-i-hus/
    Ja det er logisk det er målet. Synes også OB har bevist de er det 3.bedste hold. Stærkt de kun har tabt til FCK og FCM i år.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Troels Kløve slår fast, at det ultimative mål nu er at få sikret bronzemedaljerne.

    http://obstruktion.dk/kloeve-nu-skal-bronzen-i-hus/

    Leave a comment:

Working...
X