Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SdJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvorfor er det sådan at hos os kan de unge ikke nok til at spille førsteholdskampe. Det går glimrende med unge spillere i flere andre klubber. Og jeg husker glitrende debuter af Desler og af ham der scorede mod Lyngby for en lille håndfuld år siden (og forsvandt).
    Præcis

    truppen mod SdJ

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...ske-28657.aspx

    Thrane,Welbeck,Joan ude. Eske og Jørgensen inde

    Comment


      #17
      Og de 3 er blevet fravalgt

      http://www.ob.dk/artikel/skal-have-e...pespillet.aspx

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        "Det gjorde hjemmekampen til én, vi skal huske på, fordi vi skal tage vare på mulighederne i de gode perioder, siger Kent Nielsen".
        Der er en del bla bla og korrekt analyse og her altså den vise påpegning af at det er vigtigt at score på sine chancer i de gode perioder, Jeg vil spidse den til og sige at det altid er vigtigt at komme til målchancer og at score på dem.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Tøffe har ikke den store tiltro til OB

          https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...ligaen/7097222

          I den anden ende at tabellen kæmper OB og SønderjyskE om den førsteplads, der kan give adgang til Europa. Dér sætter jeg spareskillingerne på sønderjyderne. Mest ud fra den betragtning at OB virkeligt ser skrøbelige ud.
          Fem nederlag i de seneste seks kampe er jo pinligt for et hold, der burde ende i Top 6. Mon ikke de stribede fortsætter med at floppe…


          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tøffe har ikke den store tiltro til OB

            https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...ligaen/7097222

            I den anden ende at tabellen kæmper OB og SønderjyskE om den førsteplads, der kan give adgang til Europa. Dér sætter jeg spareskillingerne på sønderjyderne. Mest ud fra den betragtning at OB virkeligt ser skrøbelige ud.
            Fem nederlag i de seneste seks kampe er jo pinligt for et hold, der burde ende i Top 6. Mon ikke de stribede fortsætter med at floppe…

            Tøffe snakker som om det er signifikant at slutte som etter i puljen.

            Det er, i princippet, totalt ligegyldigt om man slutter etter eller toer i den pulje. Vi skal ikke "kæmpe" om nogen førsteplads, med mindre vi har en foretrukken modstander blandt de 3 kandidater i den anden pulje. Og det har vi ikke.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Randers ser ud til at vinde... Gør kampen i morgen vigtigere.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Randers ser ud til at vinde... Gør kampen i morgen vigtigere.
                Hvorfor?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvorfor?
                  Fordi så kommer Randers tre p tættere på et hold som vores, der taber 5 ud af 6 kampe i øjeblikket og derfor skal bevare forspringet for enhver pris?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Fordi så kommer Randers tre p tættere på et hold som vores, der taber 5 ud af 6 kampe i øjeblikket og derfor skal bevare forspringet for enhver pris?

                    MvH ChrisOB
                    og randers skulle nødig ind i FOR god en stime - samtidig med vi er i en dårlig. 2 sejre i streg - det kan vi jo ikke matche....

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Fordi så kommer Randers tre p tættere på et hold som vores, der taber 5 ud af 6 kampe i øjeblikket og derfor skal bevare forspringet for enhver pris?

                      MvH ChrisOB
                      Jeg er stadig rystet, over blamagen i Randers. Kent har ikke viljen til at ændre noget, og vi ser derfor den samme trillen på tværs og tilbage. Vi må efter kampen konstatere, at Sønderjyske ville det mere. 0 3 bliver resultatet.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvorfor?
                        Ja, hvad kan grunden mon være..? Den er svær.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...roemer-mod-ob/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Jeg er stadig rystet, over blamagen i Randers. Kent har ikke viljen til at ændre noget, og vi ser derfor den samme trillen på tværs og tilbage. Vi må efter kampen konstatere, at Sønderjyske ville det mere. 0 3 bliver resultatet.
                            Jeg frygter også, at deres selvforståelse ligger på et sådant niveau, at de ikke kan motivere sig til sådan en kamp; uanset om de så siger på forhånd - og bagefter, at de har.

                            Der mangler styring på midtbanen. Den kan man ikke træne sig ud af.

                            Jeg håber selvfølgelig, at de går ud og finder noget professionel stolthed frem; men jeg tror sønderjyderne vil det mere. Tror snarre på 0-2.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja, hvad kan grunden mon være..? Den er svær.
                              Pointmæssigt set var det vel værre at Lyngby vandt?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                og randers skulle nødig ind i FOR god en stime - samtidig med vi er i en dårlig. 2 sejre i streg - det kan vi jo ikke matche....
                                Jeg vil så gerne indgyde noget optimisme; men det er edermame svært; jeg håber bare at vi får skrabet de nødvendige points sammen til at undgå de nedrykningskampe; og selv om mit hoved fortæller mig, at det virker højst usandsynligt, at vi kan komme i spil til dem, så fortæller min sædvanlige fornemmelse mig også, at der ikke skal udelukkes noget, før vi rent faktisk har sikret os imod de kampe.

                                For som de så ud mod AGF og Randers, så lignede vi et hold i total forfald.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X