O.k.. og en anden kamp som mod Randers vilja ingen af os have... ;-)
Så igen:
Forventer bare en reaktion af holdet efter nederlaget i Randers. Ligegyldigt hvem står der på banen så må de løbe soler sort og fighte til helvede og tilbage selvom vi spiller i den "sikre" pulje.
Håber Kent giver endelig spilletid til Eske. Jønsson er fortid og gider ikke mere at se ham på banen i sted af ung fynsk blod.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg håber nu bare på en masse spilletid til Mathias Jørgensen, Eskesen og Frøkjær.
Bliver det fyldt med spilletid til Jønne,Joao,Joan og Thrane står jeg simpelthen af toget
Jeg håber nu bare på en masse spilletid til Mathias Jørgensen, Eskesen og Frøkjær.
Bliver det fyldt med spilletid til Jønne,Joao,Joan og Thrane står jeg simpelthen af toget
Jeg er mere beskeden 😇 Jeg håber også på spilletid til de unge talenter, og en sikker sejr med flere mål. Jeg tror på Eskesen og Jørgensen får minutter på banen. Flest til Eskesen, derefter Jørgensen .. Frøkjær tror jeg må vente til en anden gang
Tror godt du kan spare den togbillet. Kent stiller ikke med de unge før vi matematisk er reddet.
Jeg er mere beskeden Jeg håber også på spilletid til de unge talenter, og en sikker sejr med flere mål. Jeg tror på Eskesen og Jørgensen får minutter på banen. Flest til Eskesen, derefter Jørgensen .. Frøkjær tror jeg må vente til en anden gang
Du er nu sådan et dejligt positivt menneske Troels
Hvorfor er det sådan at hos os kan de unge ikke nok til at spille førsteholdskampe. Det går glimrende med unge spillere i flere andre klubber. Og jeg husker glitrende debuter af Desler og af ham der scorede mod Lyngby for en lille håndfuld år siden (og forsvandt).
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Comment