Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    "Flere tvilsomme innblandinger har ført til farlige situasjoner i kamp etter kamp."
    Øv. Så kan det vel kun blive bedre...
    Alligevel velkommen til.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Har godt nok noget svært ved at forstå det sat af i bundklub Norge efter dårlige præstationer kamp efter kamp, og så til OB som ligger i bunden med et ustabilt forsvar som afløser for en super målmand.

      Håber virkelig JH ser rigtigt denne gang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt. Hvorfor vurdere manden udfra en video, hvor man tydeligvis har taget en række sekvenser hvor han ser dårlig ud?? Man kunne helt sikkert have lavet en lign. video i dagene op til vi hentede Grytebust.

        Jeg synes det er en spændende signing. Og jeg synes vi skylder at give manden lidt medvind fra starten. Vi ved jo at lidt selvtillid, samt nye omgivelser kan give afrikanske fodboldspillere vinger i den første tid. Og så kan vi jo håbe på at han kan ride videre på bølgen
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Nej , der lyder TM mere stabil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt. Hvorfor vurdere manden udfra en video, hvor man tydeligvis har taget en række sekvenser hvor han ser dårlig ud?? Man kunne helt sikkert have lavet en lign. video i dagene op til vi hentede Grytebust.

            Jeg synes det er en spændende signing. Og jeg synes vi skylder at give manden lidt medvind fra starten. Vi ved jo at lidt selvtillid, samt nye omgivelser kan give afrikanske fodboldspillere vinger i den første tid. Og så kan vi jo håbe på at han kan ride videre på bølgen
            Selvfølgelig stort velkommen og håber det allerbedste.

            Det var ikke så meget videoen men mere den Norske artikel der er bekymrende https://www.budstikka.no/sport/fotba.../s/5-55-708068

            Comment


              Vi er sandsynligvis svækket, så nu kræver det topklasse på den nye CF'er og angriber som må stå på blokken.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt. Hvorfor vurdere manden udfra en video, hvor man tydeligvis har taget en række sekvenser hvor han ser dårlig ud?? Man kunne helt sikkert have lavet en lign. video i dagene op til vi hentede Grytebust.
                Så det du siger er, at Grytebust heller ikke kunne tage med hænder op til at OB hentede ham? Hvad bygger du det på?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Så det du siger er, at Grytebust heller ikke kunne tage med hænder op til at OB hentede ham? Hvad bygger du det på?
                  Hold nu op med det flueknepperi der. Gryte blev hentet på en fri og hvem pokker havde forventet at han præsterede så godt som han gjorde! Lad nu lige den nye mand ankomme! At bygge sin mening om på en videosekvens, er jo ikke seriøst. Du kan klippe en video med Trane der vil kunne sende ham til Real!!!

                  /Dinjo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                    Hold nu op med det flueknepperi der. Gryte blev hentet på en fri og hvem pokker havde forventet at han præsterede så godt som han gjorde! Lad nu lige den nye mand ankomme! At bygge sin mening om på en videosekvens, er jo ikke seriøst. Du kan klippe en video med Trane der vil kunne sende ham til Real!!!

                    /Dinjo
                    Jeg bygger det på MEGET andet end en videosekvens. Hold op med at gøre dig selv dummere end du er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Så det du siger er, at Grytebust heller ikke kunne tage med hænder op til at OB hentede ham? Hvad bygger du det på?
                      Det jeg siger er at man helt sikkert også kunne lave en video med Grytebust, med en masse dårlige sekvenser fra hans tid i Norge, inden vi hentede ham. Han endte jo med at gøre det ret godt alligevel!

                      Var det virkelig nødvendigt at skære det ud i pap?
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Det jeg siger er at man helt sikkert også kunne lave en video med Grytebust, med en masse dårlige sekvenser fra hans tid i Norge, inden vi hentede ham. Han endte jo med at gøre det ret godt alligevel!

                        Var det virkelig nødvendigt at skære det ud i pap?
                        Hele denne video er kun fra 2018

                        Tvivler på at du kan lave en der er så lang fra hele Grytes senior karriere

                        Comment


                          Min bekymring går nu mere på denne udtalelse fra journalisten i Budstikka.


                          Under tiden i Stabæk har Sayouba hatt både opp- og nedturer.

                          Et høydepunkt var utvilsomt å bli kalt opp til Elfenbenskystens VM-tropp i 2014.

                          Det kan likevel ikke legges skjul på at Stabæk har prøvd ut flere andre målvakter under Sayoubas tid i klubben.

                          Samtidig har årets sesong båret preg av at utviklingen til målvakten har stagnert. Flere tvilsomme innblandinger har ført til farlige situasjoner i kamp etter kamp.

                          Etter 34 innslupne mål på 17 runder - og selv om ikke alle kan settes på Sayoubas tabbekonto - var det Marcus Sandberg som voktet buret for De blaa mot Rosenborg søndag. Kampen endte 1-1, og Sandberg fikk ros for sin ro og trygghet bakerst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg bygger det på MEGET andet end en videosekvens. Hold op med at gøre dig selv dummere end du er.
                            Men hvad bygger du det så på Sheed? Har du været oppe og se en masse kampe med ham i Norge? Eller har du tilfældigvis én norsk ven der er Stabæk fan, som har øslet ud af i sin store viden om manden?
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Det jeg siger er at man helt sikkert også kunne lave en video med Grytebust, med en masse dårlige sekvenser fra hans tid i Norge, inden vi hentede ham. Han endte jo med at gøre det ret godt alligevel!

                              Var det virkelig nødvendigt at skære det ud i pap?
                              Men du misser jo pointen. Pointen er at han har været helt fra snøvsen det sidste halve år, det var mig bekendt ikke scenariet med Grytebust? I sidste runde betød det så, at han var sat af, da Vålerengas 2. målmand var købt ind som forstærkning.

                              Jeg er godt klar over, at det for nogle er en sport at sidde med halvfed på, hvergang OB køber en spiller, jeg tillader mig så bare at forventningsafstemme, og jeg synes, at det er en KÆMPE risiko at hente en helt selvtillidsforladt målmand i bunden af den norske liga, og smide ham ind på et selvtillidsforladt hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt. Hvorfor vurdere manden udfra en video, hvor man tydeligvis har taget en række sekvenser hvor han ser dårlig ud?? Man kunne helt sikkert have lavet en lign. video i dagene op til vi hentede Grytebust.
                                Vel kun med mig i hovedrollen, forklædt som Grytebust. Hvad kunne lykkes hvis jeg ville vokse 10 cm og tabe 30 kg... ;-)
                                Men du har ret. Vi skulle give ham medvind og selvfølgelig en hjertelig velkommen til. Det kan kun hjælpe ham at komme ud af krisen ham åbenbart stod ind i sidste tid og kan genfinde tidligere form og præstation. Håber det lykkes men måske lidt svært når man kommer som målmand i krise som kan god være ramt i hensigt af selvtillid til en klub i krise hvor der er meget forusikring i holdet. Derfor håber vi satser nu først på TM om ham bliver hurtigt klar.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X