Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    er ret sikker på, DAP skriver under med OB meget snart

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Ud fra hvad Tverskov har vist på den defensive midtbane i foråret, så ser jeg langt hellere ham end DAP på midten. Tverskov er god i duellerne og har overrasket positivt i spillet med bolden også - jeg ser ikke umiddelbart DAP være stærkere på andre parametre end han måske har lidt mere erfaring på den position. Så hvis vi signede DAP skulle det være for at rykke Tverskov ned i forsvaret igen, men så er det blot en styrkelse af forsvaret (Tverskov > Lund) fremfor en styrkelse af midtbanen. Det ville være en skuffende signing imo.
      Jeg er meget enig. Ser heller ikke DAP som en styrkelse ift. Tverskov, så kan man ikke finde bedre end ham til den midtbane, ser jeg hellere de finder en ny midterforsvarer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        er ret sikker på, DAP skriver under med OB meget snart
        Intuition?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg er meget enig. Ser heller ikke DAP som en styrkelse ift. Tverskov, så kan man ikke finde bedre end ham til den midtbane, ser jeg hellere de finder en ny midterforsvarer.
          Kunne sagtens gå hen og blive en afløser for Tverskov.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne sagtens gå hen og blive en afløser for Tverskov.....
            Det er også et godt bud, han kunne godt blive fyret af med ét år tilbage af kontrakten.

            Jeg må sige, at min DAP-radar også slår kraftigt ud lige pt. Ligesom den gjorde, da Kløve bekendtgjorde, at han ikke forlængede med SønderjyskE i vinter. Med det kendskab vi har til den nuværende ledelses måde at hente spillere på, er den her vanvittigt oplagt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er også et godt bud, han kunne godt blive fyret af med ét år tilbage af kontrakten.

              Jeg må sige, at min DAP-radar også slår kraftigt ud lige pt. Ligesom den gjorde, da Kløve bekendtgjorde, at han ikke forlængede med SønderjyskE i vinter. Med det kendskab vi har til den nuværende ledelses måde at hente spillere på, er den her vanvittigt oplagt.
              Ja helt bestemt

              Comment


                We must screw down our expectation!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  We must screw down our expectation!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    er ret sikker på, DAP skriver under med OB meget snart
                    Er han ikke pisse dårlig?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Er han ikke pisse dårlig?
                      Nej han er faktisk en udemærket 6’er. Men spørgsmålet er om han er god nok til at give os de sidste %`er.
                      Svært at sige

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Ud fra hvad Tverskov har vist på den defensive midtbane i foråret, så ser jeg langt hellere ham end DAP på midten. Tverskov er god i duellerne og har overrasket positivt i spillet med bolden også - jeg ser ikke umiddelbart DAP være stærkere på andre parametre end han måske har lidt mere erfaring på den position. Så hvis vi signede DAP skulle det være for at rykke Tverskov ned i forsvaret igen, men så er det blot en styrkelse af forsvaret (Tverskov > Lund) fremfor en styrkelse af midtbanen. Det ville være en skuffende signing imo.
                        Tverskov har været god på midtbanen, men han tendere stadig st tænke som en centerforsvarer i pressede situationer hvor han til tider falder for langt ned i banen i stedet for “clearer” bolden, eller lægge en modspiller ned med et frispark inden en situation udvikler sig til noget farligt for OB. Det kan læres men DAP er vel skolet til pladsen .. jeg tror han tænker mere som en 6’er skal gøre end Tverskov gør. Spil med bold og fysisk tror jeg det er “hip som hap”.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej han er faktisk en udemærket 6’er. Men spørgsmålet er om han er god nok til at give os de sidste %`er.
                          Svært at sige
                          Ok, jeg har bare ikke rigtig bemærket ham. Men ja han ville være en klassisk JH signing.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Intuition?
                            Jeg har hørt, at OB spurgte til ham i vinters. Så det ligner, at man nu skal rette fejlen med indkøbet af Rømer....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg har hørt, at OB spurgte til ham i vinters. Så det ligner, at man nu skal rette fejlen med indkøbet af Rømer....
                              Yuck. Lad os håbe man finder en løsning på den der Rømer-fadæse sofort.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Jeg har hørt, at OB spurgte til ham i vinters. Så det ligner, at man nu skal rette fejlen med indkøbet af Rømer....
                                Så Rømer har måske været OBs 3-4 valg.... Skal dog siges at Rømer også var rygtet til OB allerede i tidligere vindue

                                Comment

                                Working...
                                X