Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så SønderjyskE bød over, men Kløve ville hellere til OB, fordi at de jo åbenlyst præsterer bedre sportsligt og har mange flere tilskuere? Jo, det giver da meget god mening.

    https://www.youtube.com/watch?v=odwfLauwZmQ
    Jeg ved ikke hvad Sdr.jyskE bød for hans underskrift .. og det gør du sansynligvis heller ikke, men du er da velkommen til at fremlægge det hvis du har noget der er mere faktuelt end det Kløve selv har gjort os bekendt med. Jeg venter med længsel på andet end egne gisninger der ophøjes til sandhed.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg ved ikke hvad Sdr.jyskE bød for hans underskrift .. og det gør du sansynligvis heller ikke, men du er da velkommen til at fremlægge det hvis du har noget der er mere faktuelt end det Kløve selv har gjort os bekendt med. Jeg venter med længsel på andet end egne gisninger der ophøjes til sandhed.
      Jeg er altså helt enig selv om jeg mest plejer at være på “Den anden side”.

      Det kunne jo være at han også bare havde lyst til at prøve noget nyt. Få en ny rolle på et hold der menes at være på vej op generelt. Nogen mener jo også at de netop har haft deres peak og der måske er pil nedad i det Sønderjyske ift Top 6 mm. Hvis man så oven i kan få 20.000-25.000kr mere i løn hver måned er det jo bare super

      Jeg ved at stemningen blandt mange ikke OB`ere er generelt at vi er på vej frem og “har gang i noget” der kan blive godt. Det kunne jo godt være attraktivt for en spiller der ikke havde mulighed for en Top 3 klub.
      At man så som OB`er her på bla Forum tvivler på den påstand er noget andet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Okay, you got me. Jeg synes mit gæt er mere kvalificeret end dit, derfor konstaterer jeg.

        Og som jeg skrev tidligere: Det er da ligegyldigt om et potentiale er objektivt større, hvis den anden klub, objektivt, har klaret sig meget bedre de to foregående sæsoner og i de indbyrdes opgør.

        Hvis dem der er ansat til at forløse potentialet, tilsyneladende, ikke kan finde ud af det, mens andre med det, du så mener er objektivt set mindre potentiale klarer sig bedre end deres potentiale så burde berettige i forhold til vores, så giver jeg ikke fem flade ører for begrebet "potentiale".

        Indtil man forløser det er det hele bare ren teori, og i sport vinder man ikke noget i teorien. Der vinder man noget.

        Derfor er det, objektivt set, korrekt for mig at antage at nogen skulle være komplet idiot, hvis man valgte en klub, der de sidste 2 år IKKE har vundet sølv og været en tur i mesterskabsslutspillet samt været mere eller mindre overlegen i de indbyrdes opgør, over én der har.

        Så mit gæt, som det stadig er, synes jeg er mere kvalificeret end dit. Rent fodbold logisk: Det var pengene, der er større i Odense, der gjorde udslaget.

        Nøjagtigt som jeg tror tilfældet er med Henrik Hansen, der tager samme tur til Odense til sommer.

        Du skal heller ikke blive overrasket, hvis SønderjyskE kommer ét skridt længere end os i dette slutspil. Fordi sønderjyderne har noget, som vores klub i den grad mangler, og som jeg tror er grunden til, at de generelt klarer sig bedre end os: Kultur. Sammenhæng i truppen i forhold til klubbens DNA, kombineret med bedre træningsforhold og folk, der er bedre til at få mere ud af lidt.

        Alverdens potentiale er ligegyldigt hvis stortalentet æder burgere og fritter og tror potentialet i sig selv er nok.

        MvH ChrisOB
        I casen Henrik Hansen tror jeg altså også der spiller ind at Henrik Hansen bor i Odense. Jeg tænker ikke det er meget anderledes for fodboldtrænere end os almindelige dødelige, som gerne skifter job for at spare tre timers daglig transport.

        Og så skal man også passe på med at gøre Sønderjydske mere attraktive end de reelt er. Af hvad man hører rundt omkring, så er der vist ikke udpræget glæde over Claus Nørgaard, han er næppe med til at fastholde spillerne i klubben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg ved ikke hvad Sdr.jyskE bød for hans underskrift .. og det gør du sansynligvis heller ikke, men du er da velkommen til at fremlægge det hvis du har noget der er mere faktuelt end det Kløve selv har gjort os bekendt med. Jeg venter med længsel på andet end egne gisninger der ophøjes til sandhed.
          Haha, godt lavet.

          Jeg skriver, at det måske er en højere løn der har tiltrukket ham. Med mit kendskab til arbejdsmarkedet, er det helt naturligt, at man stiger i løn, når flere arbejdsgivere, deriblandt ens nuværende, gerne vil have en medarbejder, derfor anser jeg det som MEGET sandsynligt, at Kløve har fået tilbudt en højere løn i OB, end den han fik i SønderjyskE.

          Men jeg skrev som sagt kun måske, og så kommer du og nærmest dementerer det med en henvisning til, at Kløve har sagt, at det var andet end pengene der spillede ind. Er det unormalt? Kan du finde en OB-signing nogensinde der har sagt, at han valgte OB for pengenes skyld?

          - Det var absolut ikke med min gode vilje, at han valgte OB. Men de må have lagt en god plan for ham og en god økonomi.

          Det udtalte SønderjyskEs sportschef Hans Jørgen Haysen efter, at kontrakten blev underskrevet. Eftersom at han har forhandlet på SønderjyskEs side og nævner lønnen som et sandsynligt incitament, giver det mig en rigtigt god idé om, at det i hvert fald også har spillet ind.

          Men nu smider jeg bevisbyrden tilbage til dig, så kan du jo få lov at bevise, at det ikke passer.

          Comment


            Kan vi ikke bare blive enige om at Kløve er steget i løn som så mange andre gør når man selv vælger at skifte job men at det på ingen måde indikerer at det var grunden til at gøre det. De 2 ting kan godt følges ad

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Okay, you got me. Jeg synes mit gæt er mere kvalificeret end dit, derfor konstaterer jeg.

              Og som jeg skrev tidligere: Det er da ligegyldigt om et potentiale er objektivt større, hvis den anden klub, objektivt, har klaret sig meget bedre de to foregående sæsoner og i de indbyrdes opgør.

              Hvis dem der er ansat til at forløse potentialet, tilsyneladende, ikke kan finde ud af det, mens andre med det, du så mener er objektivt set mindre potentiale klarer sig bedre end deres potentiale så burde berettige i forhold til vores, så giver jeg ikke fem flade ører for begrebet "potentiale".

              Indtil man forløser det er det hele bare ren teori, og i sport vinder man ikke noget i teorien. Der vinder man noget.

              Derfor er det, objektivt set, korrekt for mig at antage at nogen skulle være komplet idiot, hvis man valgte en klub, der de sidste 2 år IKKE har vundet sølv og været en tur i mesterskabsslutspillet samt været mere eller mindre overlegen i de indbyrdes opgør, over én der har.

              Så mit gæt, som det stadig er, synes jeg er mere kvalificeret end dit. Rent fodbold logisk: Det var pengene, der er større i Odense, der gjorde udslaget.

              Nøjagtigt som jeg tror tilfældet er med Henrik Hansen, der tager samme tur til Odense til sommer.

              Du skal heller ikke blive overrasket, hvis SønderjyskE kommer ét skridt længere end os i dette slutspil. Fordi sønderjyderne har noget, som vores klub i den grad mangler, og som jeg tror er grunden til, at de generelt klarer sig bedre end os: Kultur. Sammenhæng i truppen i forhold til klubbens DNA, kombineret med bedre træningsforhold og folk, der er bedre til at få mere ud af lidt.

              Alverdens potentiale er ligegyldigt hvis stortalentet æder burgere og fritter og tror potentialet i sig selv er nok.

              MvH ChrisOB
              Er du med på et væddemål om at OB over de næste 5 år slutter over sønderjyske minimum 3 ud af 5?
              For det tror jeg de gør og det tror jeg egentlig også de fleste andre gør. Deriblandt nok Kløve.

              Kløve er 27 og hvis han skal nå at få en udlandstur skal det nok snart være og muligheden for at blive spottet er bare større i OB, da klubben har et større navn i forhold til omverdenen.

              Fair nok du ikke giver noget for potentiale, men tror at de aktører hvis karrierer afhænger af en klubs bedrifter nok kigger lidt mere på det.

              Men jeg er da glad for at du har revideret din holdning til at det var pengene der gjorde udslaget og ikke at alting var penge, så nærmer vi os da i hvert fald hinanden den vej igennem.

              For tror hverken at HH eller Kløve havde valgt Helsingør hvis de havde tilbudt lidt mere end OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan vi ikke bare blive enige om at Kløve er steget i løn som så mange andre gør når man selv vælger at skifte job men at det på ingen måde indikerer at det var grunden til at gøre det. De 2 ting kan godt følges ad
                Han skifter selvfølgelig ikke til en, lidt, større klub for en mindre løn ... det siger faktisk sig selv.
                At han får en højere løn, kan godt ske samtidig med at det ikke ender med at være motivationen for Kløve.
                Men igen, det skal han jo sige ... havde OB tilbudt lavere end Sønderjyske, så havde vi nok ikke hørt ham sige det.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Haha, godt lavet.

                  Jeg skriver, at det måske er en højere løn der har tiltrukket ham. Med mit kendskab til arbejdsmarkedet, er det helt naturligt, at man stiger i løn, når flere arbejdsgivere, deriblandt ens nuværende, gerne vil have en medarbejder, derfor anser jeg det som MEGET sandsynligt, at Kløve har fået tilbudt en højere løn i OB, end den han fik i SønderjyskE.

                  Men jeg skrev som sagt kun måske, og så kommer du og nærmest dementerer det med en henvisning til, at Kløve har sagt, at det var andet end pengene der spillede ind. Er det unormalt? Kan du finde en OB-signing nogensinde der har sagt, at han valgte OB for pengenes skyld?

                  - Det var absolut ikke med min gode vilje, at han valgte OB. Men de må have lagt en god plan for ham og en god økonomi.

                  Det udtalte SønderjyskEs sportschef Hans Jørgen Haysen efter, at kontrakten blev underskrevet. Eftersom at han har forhandlet på SønderjyskEs side og nævner lønnen som et sandsynligt incitament, giver det mig en rigtigt god idé om, at det i hvert fald også har spillet ind.

                  Men nu smider jeg bevisbyrden tilbage til dig, så kan du jo få lov at bevise, at det ikke passer.
                  Jeg tror egentlig at det citat du smider på bordet illustrerer det meget godt. En god plan og en god økonomi. Selvfølgelig er Kløve ikke kommet hertil for at sulte, men den sportslige plan som OB har forelagt ham har også tiltalt ham og gjort at han kunne se sig selv i klubben.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Jeg tror egentlig at det citat du smider på bordet illustrerer det meget godt. En god plan og en god økonomi. Selvfølgelig er Kløve ikke kommet hertil for at sulte, men den sportslige plan som OB har forelagt ham har også tiltalt ham og gjort at han kunne se sig selv i klubben.
                    Det må vi da håbe, og det er da bestemt også muligt. I så fald vil jeg anbefale OB, at samme mand der har kunne dupere Kløve, går ud og prøver på at sælge os andre den idé, for lige nu er der ikke noget der absolut tyder på, at OB går en væsentligt mere interessant fremtid i møde.

                    SønderjyskE anno 2018 har i hvert fald foreløbigt både flere point og flere tilskuere end OB anno 2018.

                    Comment


                      hvordan i alverden har SE flere point en OB?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                        hvordan i alverden har SE flere point en OB?
                        Fordi at 20 er mere end 17. Eller det var det i hvert fald da jeg gik i skole.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                          hvordan i alverden har SE flere point en OB?
                          De gav ja alt for at undgå det i grundspillet sidste runde... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Han skifter selvfølgelig ikke til en, lidt, større klub for en mindre løn ... det siger faktisk sig selv.
                            At han får en højere løn, kan godt ske samtidig med at det ikke ender med at være motivationen for Kløve.
                            Men igen, det skal han jo sige ... havde OB tilbudt lavere end Sønderjyske, så havde vi nok ikke hørt ham sige det.
                            En del er lønnen. Sandsynligt at han har fået en lønforhøjelse. (mener at have fået fortalt at lønniveau er lavt i SE).
                            Anden del er/var at han ikke spillede fast i SE. Havde åbenbart ikke trænerens tillid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              En del er lønnen. Sandsynligt at han har fået en lønforhøjelse. (mener at have fået fortalt at lønniveau er lavt i SE).
                              Anden del er/var at han ikke spillede fast i SE. Havde åbenbart ikke trænerens tillid.
                              Kløve spillede da fast?
                              https://www.superstats.dk/spillere/s...&aar=2017/2018

                              Comment


                                Ville være dejligt hvis der var en “tråd”? til at føre samtaler i. Leder efter rygter.

                                Comment

                                Working...
                                X