Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvis det betyder at Molberg kommer tilbage og supplerer cf'erne afsætter jeg gerne Tverskov som fast midtbanemand.
    Med mindre noget grelt er sket siden han tog afsted for 1 år siden får Molberg kontrakt uanset om Tverskov er midtbane eller forsvarsspiller næste sæson(hvis han ikke sælges altså). Men hvis Tverskov virkelig bider sig fast som 6`er er vi altså lige tynde nok nede i forsvaret på kvaliteten..
    Lige pt er der ikke meget Top 6 materiale. Men det kunne en Kasper Larsen rette op på. Tvivler dog på at han vender hjem

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg synes stadig det er endog meget satset, hvis vi skal gå ind til næste sæson med 3 midterforsvarer, hvoraf den ene er en erfaren, men aldrende spiller, den anden en stadig uerfaren Superligaspiller der blev sat af i en 1. divisionsklub i efteråret, og den sidste en kun 19-årig spiller der aldrig har spillet seniorfodbold og har været parkeret i Italien det sidste år.

      Sammenlignet med, at vi gik ind til den her sæson med KEP, Tingager og Tverskov samt Grytebust som sidste skanse, så skal den resterende del af holdet godt nok været blevet en hel del bedre, hvis vi overhovedet skal kunne håbe på fremskridt med KEP, Lund, Molberg og gud ved hvem som keeper i næste sæson.
      Præcis. Men lignende scenarier har jeg sat op i mange transfervinduer med kolosal skuffelse til følge. Det afhænger lidt af Tverskov. For ham og KEP er jeg fint tryg ved med Lund som backup hvis han rykkes tilbage

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Jeg er ret overbevist om at vi stadig ligger i den bedste halvdel økonomisk. Men uanset om vi er 7 eller 8, så skal der bare en stor indsprøjtning til at vi kan være med oppe, og man kan jo se på FCK at det ikke nødvendigvis er en garanti. Så må det være andre parametre som vi kan vinde ind på de andre, og her er vel et parameter som vi kan skrue på. Vi behøver ikke gå fuld FCN, men derfor tror jeg stadig vi bliver nødt til at arbejde hen imod det hvis vi skal op i toppen igen.
        Men vil stadig være glad hvis Kasper Larsen bliver hentet ind, han er jo netop en blanding af økonomiske muskler og eget talent.
        Det er jo også en måde at se tingene på.

        Problemet er jo bare, at OB er mindst 5 år efter klubber som FCN på den del, og i det tempo der investeres i lige nu, ser det ikke ud til, at det gab bliver mindre. Det betyder jo ikke, at det er en forkert strategi, så synes jeg bare, at man skal være ærlig at sige, at man ikke forventer den der Top 6 længere, for det virker uærligt.

        Man skal være mere end almindeligt optimistisk/naiv for at tro på, at et hold der går fra en defensiv akse med Gryte-KEP-Tingager-Tverskov til X-KEP-Lund-Molberg, laver resultatmæssige fremskridt på kort sigt. Og det er helt ok, men så lad være med at sælge os en fortælling om, at man er meget bedre end de placeringer man har fået i de seneste sæsoner, det er simpelthen kvalmende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jamen det har du da i princippet ret i.

          Men du antyder vel ikke at OB er på vej på Fattiggården? Med Izunna og Jönsson ude og formentlig et pænt salg af Gryte, er tre af den 5-6 dyreste spillere i truppen væk, samt flere andre spillere. Der burde være rigeligt med albuerum til at kunne gøre noget på transfermarkedet, bl.a at hente en midterforsvarer ekstra, som i det mindste er i samme økonomiske leje som en Marco Lund, hvis Tverskov frigives til midtbanen.

          Og selvfølgelig er der gode midterforsvarer at finde derude.
          Hvis Gryte,Thrane,Welbeck og Joao smutter sammen med Jønne og Joan bliver der altså frigivet en kæmpe sum lønkroner. Tænker 550.000-600.000kr/måned
          Buus og Fellahs løn erstattes af Mathias Jørgensen og Mads Frøkjær. Det er nok ca det samme

          Det er godt nok mange penge hvis man kun mangler 1 målmand, 1 Venstreback, og lidt til forsvar/midtbane samt Molberg og Harboe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Du styrer dig, Jesper Hansen. Du fucking styrer dig!

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ns-til-sommer/
            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ter-i-thisted/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Med mindre noget grelt er sket siden han tog afsted for 1 år siden får Molberg kontrakt uanset om Tverskov er midtbane eller forsvarsspiller næste sæson(hvis han ikke sælges altså). Men hvis Tverskov virkelig bider sig fast som 6`er er vi altså lige tynde nok nede i forsvaret på kvaliteten..
              Lige pt er der ikke meget Top 6 materiale. Men det kunne en Kasper Larsen rette op på. Tvivler dog på at han vender hjem
              Kasper Larsen tænkte jeg ikke lige på, han må og skal gerne være i betragtning til evt. at løfte opgaven efter KEP som har udløb i sommeren '19 .. DH er selvf. den våde drøm for os alle, men han er næppe færdig med u'landet endnu.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                William Kvist er dyr, urealistisk og langt langt forbi sit bedste.
                Hvis Kvist kommer til er vores dygtige jyske sportsdirektør i mål med at skabe det mest intetsigende hold i OB’s historie. Vi kan selvfølgelig godt bruge en ekstra der spiller baglæns.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Kvist er jo også begyndt at lave mange dumme boldtab midt på banen, så han ville passe rigtig godt ind...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Kvist er jo også begyndt at lave mange dumme boldtab midt på banen, så han ville passe rigtig godt ind...
                    der er ingen tvivl om det
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Kvist er jo også begyndt at lave mange dumme boldtab midt på banen, så han ville passe rigtig godt ind...
                      Ja, ved siden af Jens Jakob, så går Københavnstinker da helt amok 🤣
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Synd, han scorer ellers højt på alle Jespers parametre: uforløst potentiale der kommer frem når bare man arbejder stenhårdt, billig, jyde, tidl. AC Trestjernet Salami, kedelig.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Kvist, baskim, kasper Larsen.. håber det er ønsker for sommervinduet, mere end reelle forventninger, for så er der godt nok nogen der bliver skuffede - igen. Ser ikke nogen af de nævnte som realistiske, af forskellige årsager.
                          Synes den seneste tendens i transfers ligner spillere fra superligaen, som er røget ud i kulden i deres klub, eller "spændende" spillere fra 1. Division. Tror det er i det leje man skal forvente. En reservekeeper i suppen, som gerne vil have fast spilletid f.eks.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Kvist, baskim, kasper Larsen.. håber det er ønsker for sommervinduet, mere end reelle forventninger, for så er der godt nok nogen der bliver skuffede - igen. Ser ikke nogen af de nævnte som realistiske, af forskellige årsager.
                            Synes den seneste tendens i transfers ligner spillere fra superligaen, som er røget ud i kulden i deres klub, eller "spændende" spillere fra 1. Division. Tror det er i det leje man skal forvente. En reservekeeper i suppen, som gerne vil have fast spilletid f.eks.
                            Bashkim er jo ikke urealistisk. Når han kan spille i Randers kan han også spille for os. Jeg tror dog ikke at vi søger en angriber i dette vindue mm vi sælger en. Og det kan jeg næppe forestille mig.

                            Men når det er sagt så ville jeg helt klart hvis jeg var sportsdirektør gå stenhårdt efter ham. Dejlig type, arbejdssom, teknisk god og målfarlig.
                            Og så har han kun 6 måneder tilbage i FCK

                            Kvist er lige så urealistisk som Christian Eriksen og Kasper er nok ikke færdig i udlandet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bashkim er jo ikke urealistisk. Når han kan spille i Randers kan han også spille for os. Jeg tror dog ikke at vi søger en angriber i dette vindue mm vi sælger en. Og det kan jeg næppe forestille mig.

                              Men når det er sagt så ville jeg helt klart hvis jeg var sportsdirektør gå stenhårdt efter ham. Dejlig type, arbejdssom, teknisk god og målfarlig.
                              Og så har han kun 6 måneder tilbage i FCK

                              Kvist er lige så urealistisk som Christian Eriksen og Kasper er nok ikke færdig i udlandet
                              Vil så mange gerne have Kvist? Ja, han er da rutineret og en udemærket fodboldspiller, men synes altså Tverskov er ganske god og kan umiddelbart kun se ham blive bedre hvis han fast spiller på midtbanen og får den rutine.

                              Med hensyn til KL Kan vi vel håbe på at han tænker det vil være godt at komme hjem og spille sig i form til et nyt udlandseventyr. Det er altså en hollandsk sub-top klub som lader ham gå på fri transfer, så tror ikke nødvendigvis mange store klubber står i kø.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bashkim er jo ikke urealistisk. Når han kan spille i Randers kan han også spille for os. Jeg tror dog ikke at vi søger en angriber i dette vindue mm vi sælger en. Og det kan jeg næppe forestille mig.

                                Men når det er sagt så ville jeg helt klart hvis jeg var sportsdirektør gå stenhårdt efter ham. Dejlig type, arbejdssom, teknisk god og målfarlig.
                                Og så har han kun 6 måneder tilbage i FCK

                                Kvist er lige så urealistisk som Christian Eriksen og Kasper er nok ikke færdig i udlandet
                                Tror ikke på Kadrii - brændte han ikke alle broer bag sig i forbindelse med behandlingsforløbet ved hans knæskade. Så ham gerne i klubben af spillemæssige årsager - det var en eklatant brøler af TB at ville omskole ham til back. Tror desværre ikke på det.

                                Comment

                                Working...
                                X