Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt enig. 4 kanter til 2 pladser må være nok. Desler kan også spille kant hvis det kniber.
Kan ikke forestille mig at vi får flere angribere hvis det lykkedes at skrive med Mathias Jørgensen. Så er de 4
Men mon ikke at vi også sælger en spiller foruden Grytebust som også skal erstattes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPræcis. Så skal der komme 1 ind til kanten skal han have minimum have Kløve niveau eller bedre. Ellers er det bedre at bruge pengene på en central midtbanespiller der kan binde lortet sammen.
Kan ikke forestille mig at vi får flere angribere hvis det lykkedes at skrive med Mathias Jørgensen. Så er de 4
Men mon ikke at vi også sælger en spiller foruden Grytebust som også skal erstattes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUnder JM kunne jeg godt se ham som kant spiller hvis der skal fight og fart over feltet
ved godt han spillede meget midt i foråret men der syntes jeg faktisk at han var en af de bedste samlet set.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægMeget enig. Tror I der kommer en venstreback ind? Eller har de en ungdomsspiller, der kunne komme ind og være reserve eventuelt Mathias Bonde, eller er han ikke så god, som de regnede med?
Så han må videre i karrieren. For det bliver ikke i OB
Om vi får en ny back er svært at sige. Desler er vel en fornuftig reserve.
Men Barret har også kun kontrakt 1 år mere. Som hvem ved om han måske vil videre i karrieren efter en fornuftig sæson?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDem som har tænkt på Tingager, han har skrevet en lang smøre på Tysk på instagram, og han bliver i Eintracht B. og spiller 3. Bundesliga.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægMeget enig. Tror I der kommer en venstreback ind? Eller har de en ungdomsspiller, der kunne komme ind og være reserve eventuelt Mathias Bonde, eller er han ikke så god, som de regnede med?
Jeg tror vi henter en vb, en midtbane og selvfølgelig en erstatning for gryte. Så må vi se hvad vi evt. ellers får solgt. Om midtbanen bliver kant eller central aner jeg ikke, men håber på en defensiv styrmand
Comment
-
Jeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægJeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg tror at vi henter en vb. Vi har godt nok desler til nøds, men vi må stadig erkende at ryan er skrøbelig og derfor er det ikke nok med en reserve til begge backs i min optik. Barrett har også sine skader og det er bare ikke optimalt med en højrebenet vb.
Jeg tror vi henter en vb, en midtbane og selvfølgelig en erstatning for gryte. Så må vi se hvad vi evt. ellers får solgt. Om midtbanen bliver kant eller central aner jeg ikke, men håber på en defensiv styrmandBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægJeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.
Comment
Comment