Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer er ingen vi kan bruge i OB. Ingen fight, ingen vilje og kedelig spillemåde.
Hold dig væk, JH! Tænk ikke en gang om det, for helvede!!!!!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHer begynder at lugte af flæskesvær ...
Især når det kommer til RMN, den profil bør udelukkes.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHer begynder at lugte af flæskesvær ...
Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)
Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?
Jeg har trods alt ramt rigtigt 3 ud af 4 gange ;)
Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægTror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.
Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)
Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?
Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn spiller fra Horsens, En fra en nedrykkerklub og en reserve i FCN. Det passer sgu nok meget godt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægTror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.
Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
Faktum er, uanset hans debatstil og hans filosofi omkring at alle rygter - store som små - skulle på boardet, så savner alle ham. Svinet var en vinder, og forum skulle være taknemmelig for hans tilstedeværelse i stedet for at være misundelig på hans netværk.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
Comment