er ret sikker på, DAP skriver under med OB meget snart
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægUd fra hvad Tverskov har vist på den defensive midtbane i foråret, så ser jeg langt hellere ham end DAP på midten. Tverskov er god i duellerne og har overrasket positivt i spillet med bolden også - jeg ser ikke umiddelbart DAP være stærkere på andre parametre end han måske har lidt mere erfaring på den position. Så hvis vi signede DAP skulle det være for at rykke Tverskov ned i forsvaret igen, men så er det blot en styrkelse af forsvaret (Tverskov > Lund) fremfor en styrkelse af midtbanen. Det ville være en skuffende signing imo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne sagtens gå hen og blive en afløser for Tverskov.....
Jeg må sige, at min DAP-radar også slår kraftigt ud lige pt. Ligesom den gjorde, da Kløve bekendtgjorde, at han ikke forlængede med SønderjyskE i vinter. Med det kendskab vi har til den nuværende ledelses måde at hente spillere på, er den her vanvittigt oplagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er også et godt bud, han kunne godt blive fyret af med ét år tilbage af kontrakten.
Jeg må sige, at min DAP-radar også slår kraftigt ud lige pt. Ligesom den gjorde, da Kløve bekendtgjorde, at han ikke forlængede med SønderjyskE i vinter. Med det kendskab vi har til den nuværende ledelses måde at hente spillere på, er den her vanvittigt oplagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægUd fra hvad Tverskov har vist på den defensive midtbane i foråret, så ser jeg langt hellere ham end DAP på midten. Tverskov er god i duellerne og har overrasket positivt i spillet med bolden også - jeg ser ikke umiddelbart DAP være stærkere på andre parametre end han måske har lidt mere erfaring på den position. Så hvis vi signede DAP skulle det være for at rykke Tverskov ned i forsvaret igen, men så er det blot en styrkelse af forsvaret (Tverskov > Lund) fremfor en styrkelse af midtbanen. Det ville være en skuffende signing imo.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment